Parteneriat Wave Division – PROFI pentru lansarea cupoanelor online de reduceri în supermarketuri

Compania Wave Division, una dintre cele mai mari agenții de consumer engagement din România, a semnat un contract de parteneriat cu PROFI Rom Food, unul dintre principalele lanţuri de retail alimentar din România. Parteneriatul vizează acceptarea în reţeaua de magazine PROFI a cupoanelor de reducere pe care consumatorii le pot găsi şi printa de pe site-ul CuponReducere.ro.

Primul proiect de e-couponing din România este dedicat promoțiilor prin intermediul cupoanelor online. Conceptul de digital couponing permite accesul gratuit, online, la discounturi şi promoţii pe care cumpărătorii le pot folosi pentru coşul de cumpărături lunar. Cupoanele digitale vor fi disponibile în cadrul platformei digitale tip multi-brand, multi-retailer CuponReducere.ro şi vor putea fi printate de către consumatori în scopul utilizării lor în unităţile moderne de comerţ (hipermarketuri, supermakerturi, magazine tip discount). Reducerile pot fi oferite de producători, dar şi de către retaileri.

Prin efortul susţinut al echipei Wave Division, proiectul de e-couponing – CuponReducere.ro devine activ în România, soluţia tehnică fiind pregătită şi susţinută de know-how-ul partenerilor de la Coupons.com, lider european în domeniul promoţiilor de cupoane digitale.

Cele mai recente studii de specialitate relevă creşterea duratei alocate de consumatori planificării sesiunii săptămânale de shopping – 70% dintre cumpărători îşi planifică sesiunile de cumpărături, dar şi faptul că din ce în ce mai multe branduri sunt urmărite online de consumatori. Platforma digitală va include diverse activităţi de marketing şi promoţionale în colaborare cu partenerii săi, producători şi retaileri.

Ca si prim retailer ce s-a alăturat proiectului CuponReducere.ro, PROFI Rom Food este unul dintre liderii retailului alimentar din România care deţine in prezent 156 de magazine. PROFI este un brand care se aliniază noilor trenduri din comerţul retail, priveşte spre viitor conectându-se la procesele inovatoare şi anticipând perspectivele marketingului.

„Magazinele noastre se extind agresiv nu doar ca numar, dar si din punct de vedere al facilitatilor pe care le oferim clientilor nostri”, a declarat Pawel Musial, director general PROFI Rom Food. „Cupoanele online pe care incepem sa le punem la dispozitia clientilor le vor permite acestora se se bucure de noi reduceri cat se poate de atractive.”

Parteneriatul cu PROFI Rom Food va fi urmat de alăturarea în proiect, pe parcusul lui 2013, a altor parteneri-jucători cheie din domeniul retailului din România.

“Parteneriatul semnat de Wave Division şi Profi Rom Food în România ne oferă certitudinea că putem dezvolta un proiect curajos şi sperăm vizionar pentru viitorul marketingului online. Ne dorim ca acest nou tip de shopper marketing să convingă consumatorii din România că marketingul viitorului este digital şi că relaţia directă care se stabileşte astfel între consumator pe de o parte, şi producători şi retailer pe de altă parte, este benefică alegerilor sale de shopping. Sperăm ca după PROFI să ni se alăture în acest proiect si alte nume de referinţă ale retailului autohton, alături de care să construim un proiect viabil şi eficient pentru consumatori şi branduri deopotrivă”, a declarat Bogdana Baltasiu (foto), Business Development Director – Wave Division.

Pentru un conținut unic, accesați AICI secțiunea Premium.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,864 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Promovare » Campanii » Parteneriat Wave Division – PROFI pentru lansarea cupoanelor online de reduceri în supermarketuri

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: