PayU lansează campania de comerț online „e-Românește”

PayU, cel mai mare procesator de plăţi online din România, lansează azi, 14 mai, campania „e-Româneşte”, proiect de comunicare şi educaţie destinat promovării comerţului online românesc.

internetCampania se desfăşoară timp de o lună, punctul culminant fiind reprezentat de un eveniment online, în zilele de 9 şi 10 iunie, în cadrul căruia utilizatorii de Internet din România se vor bucura de o experienţă de cumpărare la standarde oferite de magazinele online internaţionale.

Campania „e-Româneşte” se află la prima ediţie şi se adresează tuturor românilor prezenţi pe Internet, reunind principalii jucători din industria de e-commerce, respectiv magazine online, curieri, procesatori de plăţi.

Comercianţii online implicaţi în campanie provin din industrii diverse – IT & C, cărţi, jucării, bilete etc., printre aceştia numărându-se Carrefour, BestKids, Domo, Floria, F64, Libris, MyTicket, Orange, PC Garage, Romtelecom.

Sursa: Agerpres

Foto

retail-FMCG

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG. Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,867 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Promovare » Campanii » PayU lansează campania de comerț online „e-Românește”
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: