Conform studiului Mediascope, românii se află pe locul al doilea din Europa la interacțiunea cu brandurile pe rețelele sociale

Conform analizei Mediascope realizată de IAB Europe, 75% dintre români și-au exprimat nemulțumirile în legatură cu produsele unei companii direct pe canalele sociale deținute de acestea, în timp ce 63% dintre români și-au postat comentariile și nemulțumirile pe paginile sociale personale.

Consumatorii români se implică activ în generarea de reacții în mediul online în jurul companiilor și al brandurilor, prin ratinguri, review-uri, grupuri de susținere sau boicot. 63% dintre românii cu vârste cuprinse între 16 și 44 de ani s-au folosit de rețelele sociale pentru a-și comunica nemulțumirea legată de branduri către prieteni sau rude. România este depășită doar de către Turcia (72%) în această privință.

Relația cu brandul în mediul online include și manifestarea vocii critice a consumatorilor direct pe paginile sociale ale companiilor. 75% dintre români au utilizat rețelele sociale pentru a-și adresa plângerile în acest mod. În topul țărilor care și-au exprimat nemulțumirile pe paginile sociale deținute de branduri, România este devansată de Turcia (78%) și urmată de Finlanda (63%).

Potrivit studiului, Internetul rămâne predominant un instrument prin care europenii preferă să țină legătura cu prietenii și rudele. 63% dintre utilizatorii de Internet folosesc mediul online în acest scop. Emailul este cel mai utilizat canal de comunicare online (95%), fiind îndeaproape urmat de rețelele sociale (90%) și mesageria instant (73%). 49% dintre europeni accesează rețelele de socializare cu o frecvență zilnică.

Nou pe site! Pentru un conținut unic, accesați AICI secțiunea Premium.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 7,015 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Promovare » Promovare online » Conform studiului Mediascope, românii se află pe locul al doilea din Europa la interacțiunea cu brandurile pe rețelele sociale
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: