AFI Cotroceni, cel mai mare mall din țară, a deschis în lunile octombrie și noiembrie noi magazine, ca parte a strategiei de dezvoltare a portofoliului de chiriași care operează pe segmentul mass market al pieței.
Flanco, Nike, Styland, Colin’s, my Geisha, PUPA Milano, CUPIO, I’MOD Flowers, Leonidas și Sokolov sunt brandurile care completează mixul de chiriași în AFI Cotroceni. Cu o suprafață totală de 240.000 mp și închiriabilă de 88.500 mp, AFI Cotroceni înglobează cele mai multe magazine pe metru pătrat din țară, oferind o gamă completă de cumpărături, servicii și divertisment.
„În această perioadă provocatoare ne-am concentrat ca AFI Cotroceni să fie un loc sigur unde să îți faci cumpărăturile și cu efortul întregii echipe am reușit. De asemenea, ne-am propus să fim anul acesta destinația perfectă pentru pasionații de fashion și beauty și am adus în AFI Cotroceni câteva branduri internaționale și locale atractive așteptate de consumatorii noștri.
Continuăm și în anul 2021 planul de dezvoltare propus, să ne reinventăm constant, să fim aproape de comunitatea AFI Cotroceni și să ne adaptăm la cerințele acesteia, acordând o atenție mare experiențelor”, a declarat Sorin Scîntei, Director General, AFI Cotroceni.
Masuri de protecție
Pentru cumpărături în deplină siguranță, AFI Cotroceni a fost primul mall care a implementat un set complex de măsuri pe care toți clienții și chiriașii l-au respectat, lunar, cheltuielile operaționale pentru respectarea și întreținerea acestor măsuri fiind de 50.000 euro.
Campanie de Crăciun
La finalul unui an atipic, AFI Cotroceni lansează campania de Craciun “Dăruiește-ți un nou început” care vine în întampinarea tuturor clientilor cu o notă de speranță și optimism pentru anul ce va urma, dar și cu o mulțime de premii și vouchere de cumpărături.
Având in vedere că numărătoarea inversă a început, iar magia Crăciunului este din ce în ce mai aproape, clienții sunt așteptați în mall pentru se bucura de toate surprizele oferite de magazinele partenere, dar și pentru a avea parte de cea mai plăcută experiență de shopping in alegerea cadourilor pentru cei dragi.
AFI Cotroceni
Inaugurat în 2009, AFI Cotroceni este cel mai mare mall din România, cu o suprafață comercială închiriabilă de peste 90.000 mp. AFI Cotroceni pune la dispoziția clienților săi zeci de branduri de fashion & accesorii, electronice sau home & deco, cel mai mare food court dintr-un spațiu comercial din România, dar și o zonă generoasă de entertainment, care cuprinde numeroase oportunități de petrecere a timpului liber. Dintre acestea, cele mai apreciate de vizitatori sunt patinoarul indoor sau Museum of Senses – un spațiu expozițional care propune o călătorie într-o lume a senzațiilor și iluziilor optice.
Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.
Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG, #eCommerce, #FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,
Abonează-te gratuit la newsletter
Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.
retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de echipamente, tehnologii și servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail
Înregistrare
