Centrele comerciale AFI Cotroceni, AFI Ploiești și AFI Brașov, parte din AFI Europe, implementează un sistem inovator de purificare a aerului 

AFI Europe continuă seria de inițiative strategice pentru atenuarea efectelor pandemiei asupra industriei din care face parte. Ca urmare a contextului actual, care impune una dintre cele mai mari creșteri ale investițiilor, AFI Europe implementează un sistem inovator de purificare a aerului care vizează pregătirea clădirilor pentru situații imprevizibile. Siatemul presupune instalarea unui filtru de aer de tip GPS (Global Plasma Solutions), care utilizează tehnologia NPBI (NeedlePoint Bi-Polar Ionization).

AFI Europe“Calitatea și siguranța au fost întotdeauna prioritățile noastre și s-au reflectat în toate produsele și serviciile oferite chiriașilor noștri. Ne menținem angajamentul de a le oferi un mediu sigur, protejat și modern chiriașilor, vizitatorilor, clienților si partenerilor de business.

Astfel, am luat decizia fermă de a investi într-un nou sistem de purificare a aerului, fără ozon, care îmbunătățește calitatea aerului și protejează împotriva virusurilor și bacteriilor, în toate spațiile publice, inclusiv în lifturi”, a declarat Doron Klein, CEO AFI Europe Romania si Republica Ceha.

Cele trei centre comerciale – AFI Cotroceni, AFI Ploiești și AFI Brașov – parte din grupul AFI Europe continuă și în acest an aplicarea unor măsuri suplimentare pentru desfășurarea activității în condiții de siguranță.

Astfel, AFI Europe a implementat luna aceasta în cele trei centre comerciale cea mai performantă tehnologie pentru îmbunătățirea calității aerului în clădiri prin instalarea unui filtru de aer de tip GPS (Global Plasma Solutions), care utilizează tehnologia NPBI (NeedlePoint Bi-Polar Ionization).

Beneficii

Folosirea noului sistem în cele trei centre comerciale  are  numeroase beneficii, printre cele mai importante fiind sporirea siguranței pentru toți vizitatorii, angajații și chiriașii, reducând cu peste 90% riscul de infectare cu virusuri, precum si  utilizarea unei tehnologii prietenoase cu mediul, definind un pilon de referință pentru cum ar trebui să procedeze clădirile comerciale.

Echipa AFI Europe are convingerea că în contextul pandemiei Covid-19, mall-urile au nevoie de măsuri complete și complexe care să prioritizeze siguranța vizitatorilor, angajaților și a chiriașilor.

„Am răspuns prompt măsurilor impuse de autorități, am fost în dialog constant cu acestea încă de la debutul crizei sanitare și continuăm să fim. Prioritatea noastră este sănătatea tuturor părților implicate. Cu scopul de a crea un spațiu si mai sigur pentru cei care cumpără sau lucrează în  magazinele centrelor comerciale, AFI Europe continuă să investească și în 2021 în această direcție, iar dotarea celor trei centre comerciale cu sisteme a implicat investiții în valoare totală 650.000 EURO”, a declarat Sorin Scintei – General Manager AFI Cotroceni.

AFI Europe România

AFI Europe este prezentă în România din 2005. Compania a dezvoltat și gestionează AFI Cotroceni, cel mai mare și de succes mall din România și unul din cele mai mari centre comerciale din Europa Centrală și de Est, AFI Ploiești, primul și singurul mall modern dezvoltat în centrul orașului Ploiești și AFI Brașov, prioiect care include un centru comercial cu o suprafață închiriabilă de 45.000 de metri pătrați și două clădiri de birouri cu o suprafață închiriabilă de 25.000 de metri pătrați.


Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

O dată pe zi, de luni și până vineri, puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG#eCommerce#FoodService și #servicii dedicate retailului.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de servicii pentru retail. B2B Meetings este un ecosistem care are rolul de a programa întâlniri de business virtuale sau fizice între furnizorii de servicii pentru retail și comercianți.

Înregistrare gratuită

2Performant

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *