Ahold Delhaize: România a influențat creșterea vânzărilor la nivel european

Grupul de retail Ahold Delhaize, din care face parte şi reţeaua Mega Image, a înregistrat o creștere substanțială a vânzărilor în Europa, în ultimul trimestru din 2016, în mare parte şi datorită pieţei din România.

Ahold DelhaizeGrupul Ahold Delhaize a anunțat la începutul lunii martie rezultatele financiare atât pentru ultimul trimestru, cât și pentru întreg anul 2016, afirmând că în Europa Centrală și de Sud-Est, creșterea vânzărilor se datorează României, unde retailerul operează rețeaua de magazine Mega Image.

„În Europa Centrală și de Sud-Est, creșterea vânzărilor se datorează activității din România. Scăderea marjelor de operare se datorează în mare parte Serbiei și Cehiei”, a declarat Dick Boer, CEO Ahold Delhaize.

La nivel de grup, Ahold Delhaize a raportat un al patrulea trimestru puternic dezvoltat din punct de vedere financiar, iar pentru întreg anul 2016, o performanță în ceea ce privește creșterea vânzărilor și dezvoltarea rețelei de magazine.

„Sunt foarte mulțumit de rezultatele financiare pentru cel de-al patrulea trimestru din 2016, datorită creșterii volumului de vânzări și marjelor puternice. Se fac progrese mari de punere în aplicare a strategiei „Mai bine împreună”, pe care am anunțat-o în decembrie. Echipele noastre lucrează foarte mult pentru integrarea companiei pe piață, valorificând cele mai bune practici și realizând obiectivele de sinergie.” a declarat Dick Boer, CEO Ahold Delhaize.

Rezultatele financiare ale grupului 

Vânzări nete de 15,5 miliarde de euro pentru semestrul IV în baza proformei, în creștere cu 2,8% la rate de schimb constante.

Marjă de operare de 3,7% pentru întreg anul 2016 în baza proformei, în creștere cu 20 de puncte, comparativ cu 2015.

Cash flow ridicat de 874 milioane de euro în semestrul IV, rezultând cifra de 1,4 miliarde de euro pentru întreg anul financiar.

Dividente de 0,57 euro, în creștere cu 9,6%, comparativ cu dividentele de anul trecut.

Ahold Delhaize

Obiective pentru 2017

Axare pe punerea în aplicare a inițiativelor strategice, cu scopul de a îmbunătăți în continuare experiențele oferite clienților și a gestiona volumul rețelelor de retail din cadrul grupului, cu toate că în primul semestru din 2017 se așteaptă continuarea mediului deflaționist din Statele Unite.

Se confirmă targetul pentru 2017 de a realiza 220 de milioane de euro net din fuziune, incluzând cele 22 de milioane de euro obținute în 2016 și creșterea veniturilor în baza proformei.

Cash flow-ul pentru 2017 are ca obiectiv obținerea unei cifre de 1,6 miliarde de euro, după suma de 1,8 miliarde de euro, capital investit.

Grupul Ahold Delhaize operează în România o rețea de 527 magazine în Bucureşti, Constanţa, Ploieşti, Braşov, Târgovişte şi alte oraşe din ţară, sub mărcile Mega Image (229), Shop&Go (296), Gusturi Româneşti (2).

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,957 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Retail » Ahold Delhaize: România a influențat creșterea vânzărilor la nivel european

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: