Carrefour România o numește în funcția de Director de Resurse Umane pe Alina Gamauf, un specialist cu 13 ani de experiență internațională în resurse umane și finanțe.
Odată cu preluarea noului rol, Alina va ocupa și poziția de membru în Comitetul Executiv al Carrefour România
Alina se alătură Carrefour începând cu luna ianuarie 2021, pentru a aduce echipei din România o importantă expertiză acumulată în cei 13 ani în care a activat atât în țară cât și în Italia, Austria și Germania. În cadrul grupului financiar din care a făcut parte, Alina a fost responsabilă de planificarea și coordonarea echipelor de Resurse Umane, de la HR Business Partner, la Director de Resurse Umane, atenția ei fiind atribuită construirii unor echipe puternice și a promovării unor valori care să consolideze poziția departamentului de Resurse Umane în strategia de creștere a business-ului.
,,Mă bucur să mă alătur echipei Carrefour, unul dintre principalii jucători din industria de retail, pentru a continua transformarea digitală și adaptarea accelerată în noul context. Tot ceea ce voi construi alături de echipă va avea ca scop întărirea poziției noastre de partener de încredere pentru colegii și clienții noștri, pentru a merge mai departe împreună. De asemenea, o componentă importantă din strategia de HR o vor reprezenta programele de dezvoltare și creștere dedicate oamenilor, pentru a continua să susținem eficient planul de transformare al Grupului, să revoluționăm modul de lucru actual și să fim cât mai bine pregătiți pentru viitor.”, Alina Gamauf, Director de Resurse Umane Carrefour România
Carrefour România
Carrefour este unul dintre cei mai mari angajatori privați din țară, o organizație care încurajează diversitatea, egalitatea la locul de muncă, spiritul antreprenorial și inovația în rândul celor 18.000 de angajați. Carrefour implementează proiectele de învățare și dezvoltare la nivel național, dedicate colegilor pentru a-i susține în evoluția profesională și personală, pentru a facilita accesul la noi resurse de dezvoltare și creștere.
Carrefour România oferă clienților săi un univers de posibilități de a face cumpărături în siguranță: direct în cele peste 360 de magazine din țară, unde, cu aplicația Carrefour și casele de marcat Self Service, sesiunea de shopping devine rapida si usoara sau prin serviciile de online shopping cu livrare acasă sau Click & Collect: www.carrefour.ro si platforma BRINGO, disponibilă gratuit în Google Play și App Store și cu o rețea prezentă în 36 de orașe.
Carrefour susține comunitățile în care activează prin programe și inițiative naționale pe termen lung, cu impact pozitiv în societate, în ansamblul ei: Cooperativa Agricolă Carrefour Vărăști, prima de acest gen fondată de retailer în România, Deschidem Românesc și Creștem România BIO, în cadrul căreia a introdus în premieră în România, eticheta “în conversie la bio”. În plus, Carrefour a sustinut atat financiar cat și prin transfer de expertiză, înființarea Fundației pentru Dezvoltarea Agriculturii, organism independent care își propune sa contribuie la o schimbare sistemica a sectorului legumicol din România.
Ducând mai departe grija pentru comunitate și mediul înconjurător, Carrefour România deruleaza Punem preț pe plastic, un program de economie circulară adresat reducerii cantității de ambalaje din plastic și introducerii plasticului într-un circuit responsabil, prin reducere, refolosire și reciclare. De asemenea, compania a introdus pungile biodegradabile și compostabile alături de o gamă extinsă de produse biodegradabile, realizează programe de colectare selectivă și derulează inițiative de încurajare a bunelor obiceiuri. Acestor inițiative li se adaugă contribuția de peste un deceniu la Banca de Alimente – Crucea Roșie și suportul pentru multe alte programe prin care susține comunitățile vulnerabile și reduce risipa alimentară.
Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.
Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG, #eCommerce, #FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,
Abonează-te gratuit la newsletter
Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.
retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de echipamente, tehnologii și servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail
Înregistrare
