Herbamare

Amazon intră într-un parteneriat cu retailerului Monoprix prin intermediul serviciului Prime Now

Monoprix, unul dintre cei mai mari retaileri alimentari din Franța, a intrat în parteneriat cu Amazon, cel mai mare retailer online din lume. Retailerul francez a declarat că va începe anul acesta vânzarea produselor sale către consumatorii din Paris prin intermediul serviciului Amazon Prime Now, o mișcare care se va răsfrânge, inevitabil, asupra întregii industrii de retail alimentar din Franța.

Amazon Prime Now

Pentru aducere aminte, Amazon a lansat în iunie 2016 serviciul de livrare la domiciliu Amazon Prime Now, disponibil pentru zona Paris, prin intermediul căruia livrarea se face în maxim 2 ore, cu o ofertă de peste 18.000 de produse, inclusiv produse alimentare.

În momentul în care Amazon a intrat în zona de offline grocery, cumpărând lanțul de magazine Whole Foods Market Inc cu 13,7 miliarde de dolari, perspectiva ca cel mai mare retailer mondial de se focusa pe Europa a impulsionat retailerii francezi să-și creeze o strategie pentru a-și îmbunătăți oferta din online.

Mulțumită acestui parteneriat unic dintre Amazon și Monoprix, Casino Group a întărit strategia de distribuție omnichannel”, a declarat Jean-Charles Naouri, director executiv al Casino Group, compania care deține retailerul Monoprix.

Amazon și-a mai arătat dorința de a lansa în Franța un serviciu de livrare a produselor alimentare, acțiune ce constituie o parte importantă din obiectivul său de a se extinde în tot retailul alimentar mondial.

Leclerc, cel mai mare retailer alimentar din Franța după cifra de afaceri a încercat, de asemenea, o colaborare în ultimele luni cu gigantul online Amazon.

Toată lumea a vrut să încerce și să lucreze cu Amazon, dar Monoprix a fost cel care a câștigat colaborarea”a declarat Regis Schultz, CEO Monoprix.

Câteva particularități ale parteneriatului Monoprix – Amazon, conform LSA:

  • produsele Monoprix vor face parte din oferta Amazon treptat, pe parcursul acestui an
  • comezile vor fi ridicate din magazine Monoprix, iar apoi integrate în logistica „ultra-fast delivery” de la Amazon prin intermediul partenerilor pentru de livrare StarService și TopChrono
  • pentru început, serviciile vor acoperi Parisul și suburbiile
  • Monoprix va decide câte dintre cele 10.000 de produse ale sale vor face parte din oferta Amazon Prime Now
  • oferta curentă a Amazon Prime Now cuprinde cca 30.000 de articole

Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,815 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Retail » Amazon intră într-un parteneriat cu retailerului Monoprix prin intermediul serviciului Prime Now

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: