ZaharulOradea

AMRCR: Majorările de prețuri semnalate în cazul unor categorii de produse nu sunt generate de rețelele de comerț

Membrii Asociației Marilor Rețele Comerciale din România (AMRCR) rămân dedicați misiunii de asigurare a disponibilității produselor alimentare pentru consumatorii români, chiar și în aceste momente dificile, în care cu toții ne aflăm într-o situație fără precedent.

Retail consum FMCG amrcr

Credit foto: Shutterstock

Respectăm, în același timp, toate recomandările, comunicăm și ne coordonăm cu toate autoritățile competente pentru a asigura siguranța și sănătatea clienților și angajaților noștri.

Membrii AMRCR sunt mari operatori economici, responsabili și implicați. În acest sens, dorim să precizăm că majorările de prețuri semnalate în cazul unor categorii de produse nu sunt generate de rețelele de comerț așa cum anumite opinii au afirmat eronat în spațiul public.

Astfel de modificări sunt cauzate de schimbările rapide și imprevizibile în situația economică generală, pe întreg lanțul de producție, începând de la materii prime, continuând cu procesarea și transportul, de cele mai multe ori independent de voința partenerilor noștri.

În acest context, fiecare rețea comercială în parte, împreună cu partenerii săi, furnizorii și transportatorii, depune toate eforturile pentru soluționarea, absorbirea sau limitarea, pe întreg lanțul și în mod echitabil, a efectelor oricăror schimbări neașteptate apărute în piață.

Suntem conștienți că activitatea de comerț alimentar este esențială în această perioadă și fiecare magazin se străduiește să răspundă cât mai bine cererilor consumatorilor în condițiile date.

Facem un apel către întregul lanț de aprovizionare și transport alimentar, precum și către autorități, să acordăm reciproc încrederea și cooperarea de care cu toții avem nevoie în aceste momente pe care nimeni nu le-a anticipat, nici ca intensitate și nici ca durată, pentru că doar împreună vom putea găsi soluțiile potrivite pentru depășirea acestei situații ! ”

În numele AMRCR,

George Bădescu

Director Executiv AMRCR

AMRCR

AMRCR, asociație profesională constituită în anul 2003, are la ora actuală drept membri retailerii Auchan, Artima, Brico-Depot, Carrefour, Columbus, Cora, Decathlon, Dedeman, Hornbach, Kaufland, Lidl, Mega Image, Metro Cash & Carry, Mobexpert, Penny Market, Profi și Selgros.

Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 7,047 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Retail » AMRCR: Majorările de prețuri semnalate în cazul unor categorii de produse nu sunt generate de rețelele de comerț
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: