Aplicația PROFI: Un million de utilizatori

Aplicația Profi, inaugurată oficial și cât se poate de serios pe data de 1 aprilie, a ajuns să numere în momentul de față peste un milion de conturi de utilizator.

profiAm lansat aplicația Profi din dorința de a fi cu un pas mai aproape de clienții noștri, de a le înțelege nevoile și de a le oferi servicii și produse de calitate într-un mod constant și digitalizat. Pentru toată încrederea, susținerea și încurajările primite mulțumim din suflet în egală măsură echipei de proiect, partenerilor și nu în ultimul rând clienților Profi”, a declarat Gabriela Sîrbu, director digital marketing Profi. 

Noutatea experienței de cumpărare în ton cu cele mai moderne tendințe din retailul modern stă la baza acestui succes. Aplicația atrage atât prin ușurința de utilizare, cât și prin gama foarte largă de oferte. Orice utilizator al aplicației poate ca, de oriunde s-ar găsi, să afle care sunt și să își aleagă ofertele din magazinul său preferat.

Aceste oferte sunt diferite de cupoanele din revista Profi.  Promoțiile și ofertele, alături de bonusurile primite automat la accesarea aplicației, reprezintă șanse pe care rețeaua le pune la dispoziția clienților săi pentru a le proteja pe cât posibil puterea de cumpărare serios afectată de pandemie și de efectele pe care războiul din Ucraina le are asupra economiei.

Noutățile aplicației

Unul dintre ingredientele succesului aplicatiei s-a dovedit faptul că atunci când cine o utilizează dorește să revadă ce a cumpărat în timp sau să-și verifice cheltuielile la Profi, bonurile sale digitale îl așteaptă, gata să îi răspundă clar la întrebările de acest gen.

O noutate remarcată de clienți este jocul pe care îl conține, o premieră în rândul aplicațiilor din retailul alimentar autohton, primită cu apreciere atât de clienții Profi, cât și de furnizorii care beneficiază de un plus de vizibilitate pentru brandurile lor.

Profi

Cu aproape 1.600 de magazine integrate și partener funcționând în întreaga țară și cu aproape 27.000 de angajați, Profi este rețeaua de retail modern cu cea mai mare acoperire geografică și cel mai mare angajator privat din Romania.


Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG#eCommerce#FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,

Abonează-te gratuit la newsletter

Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de echipamente, tehnologii și servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail

Înregistrare

exporetail2022

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *