Auchan sărbătorește 10 ani de prezență pe piața din România

Auchan România, unul dintre cei mai mari retaileri de pe piața locală, anunță împlinirea a 10 ani de la deschiderea primului hipermarket din România.

Auchan Fiindcă dorește să sărbătorească alături de consumatori, aceștia sunt invitați să aleagă, fiecare pentru orașul în care trăiește, un proiect din cele 3 proiecte de dezvoltare a comunității pe care Auchan îl va susține financiar cu până la 10.000 de euro.

După ce timp de 10 ani Auchan a făcut Diferența cu Plus, oferind clienților săi o gamă largă de produse cu prețuri mici, în fiecare zi, compania invită consumatorii să contribuie prin voturile lor la a face Diferența cu Plus pentru orașul în care trăiesc.

Astfel, campania “Mobilizatron” va mobiliza clienții Auchan din cele 18 orașe în care retailerul are deschise 33 de magazine, invitându-i să aleagă una dintre cele 3 proiecte propuse de companie pentru dezvoltarea comunităților locale: educație (crearea de spații educaționale alternative), ajutor umanitar (pachete pentru copii și vârstnici din mediile defavorizate), respectiv mediu (activitate de ecologizare sau împădurire).

Votarea lor se poate face direct în magazine, unde sunt disponibile urne special amenajate, sau online, pe pagina dedicată în perioada 5-25 octombrie 2016, iar proiectul care a câștigat cele mai multe voturi va fi susținut financiar de către Auchan.

“Campania Mobilizatron este modul nostru de a confirma, în acest moment aniversar, faptul că drumul pe care îl parcurgem în România este solid și construim viitorul privind dezvoltarea perenă. Ne-am propus să aducem valoare pentru clienții noștri, pentru parteneri și, de asemenea, pentru comunitățile din România. Suntem aici pe termen lung și ne asumăm rolul de companie responsabilă”, spune Ionuț Ardeleanu, CEO-ul Auchan România.

În cei 10 ani de prezență în România, Auchan a avut un impact pozitiv asupra dezvoltării mediului economic (520 de milioane euro volum total de investiții), oferind clienților putere de cumpărare (gamă largă de produse și politică comercială de tip discount generalizat cu prețuri mici la toate produsele în fiecare zi – un model de business câştigător) și încurajând un comportament de consum responsabil (peste 500 de produse disponibile în formula vrac, astfel încât clientul să achiziționeze exact cantitatea dorită, reducând risipa alimentară și consumul de ambalaje).

Auchan România are în portofoliu 33 de hipermarketuri, cu 280.000 mp suprafaţa netă de vânzare – al doilea comerciant din ţară, cu circa 11.000 de angajaţi – al cincilea angajator privat din România, cu o cifra de afaceri cu taxe de peste 1 miliard de Euro în 2015 şi propune celor circa 5 milioane de locuitori din 18 oraşe în care sunt prezente magazinele Auchan un comerţ modern, cu cele mai largi game de produse şi un concept de discount generalizat, cu toate preţurile mici, permanent.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,836 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Retail » Auchan sărbătorește 10 ani de prezență pe piața din România
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: