Auchan implementează Aplicația Well.com, primul sistem de plată biometrică din retail

Auchan Retail România, împreună cu Oney Bank, au lansat Well.com, o aplicație de mobil unică în România, ce permite fie plata cu autentificare biometrică – cu amprentă, fie cu ajutorul telefonului mobil, prin scanarea unui cod QR.

AuchanPlata cu amprentă este o inovație pe piața locală, Auchan fiind primul comerciant din România care implementează această tehnologie în magazinele sale. Utilizatorii aplicației care optează pentru plata cu autentificare biometrică nu sunt nevoiți să folosească nici cardul și nici telefonul, în timp ce plata este extrem de sigură, foarte rapidă și comodă, datele rămânând doar pe telefonul clientului.

Aplicația este disponibilă pentru utilizatorii de telefoane cu sisteme de operare Android și iOS, împreună cu orice card de debit sau de credit Mastercard sau VISA emis în România și poate fi descărcată din App Store sau din Google Play Store, dar și de pe site-ul www.well-com.ro.

 “Preocupați de îmbunătățirea experienței la cumpărături a clienților noștri,  atât  online cât și offline, am lansat, în 2015 casele rapide – unde scanarea este realizată de personalul nostru, iar plata – cash sau card – în mod independent, de  către clienți. A urmat, în 2017, implementarea, în premieră, a caselor inteligente – self checkout, care permit clienților derularea rapidă și autonomă a întregului proces.

Astăzi, aducem în România, alături de partenerii de la Oney Bank, o nouă soluție bazată pe tehnologie de top – plata validată cu amprentă, disponibilă alături de cea prin cod QR. Ne dorim ca aceste schimbări să fie utilizate și apreciate de clienții noștri, să le simplifice  parcursul de cumpărare în magazinele noastre și să îi ajute să câștige timp .” , a declarat Tiberiu Dănețiu, Director Client și Inovație Auchan Retail România.

“Suntem fericiți să anunțăm începutul unui proiect inovator ce face parte din strategia de dezvoltare și inovație a Oney, proiect ce își propune să transforme în mod spectaculos experiența client în condiții de înaltă securitate și la viteză maximă.

Pilotul, demarat împreună cu Auchan, aduce prima metodă de plată biometrică pe piața din România însă este doar începutul. Ne propunem să schimbăm relația dintre comercianți și clienții lor simplificând modul în care, aceștia din urmă, plătesc.

Vă invităm să încercați experiența plății cu amprentă, o experiență  pe cât de simplă pe atât de rapidă. Nu este nevoie să mai scoateți portofelul si nici  telefonul. Tot ce trebuie să faceți este să atingeți terminalul cu degetul și plata este realizată.”, a declarat Jean Michel Goncalves Director General Oney Bank România.

În prima fază, aplicația va fi disponibilă doar clienților din magazinele Auchan Militari și Auchan Drumul Taberei, la casele rapide, urmând ca în scurt timp să fie disponibilă și clienților magazinului Auchan Cotroceni, la casele rapide și la casele de tip self-check-out.

Auchan Retail România are în portofoliu 33 de hipermarketuri și o rețea de magazine MyAuchan. Cu peste 280.000 m2 suprafaţa netă de vânzare, peste 10.000 de angajaţi, o cifră de afaceri cu taxe de peste 1,2 miliarde de Euro, propune celor circa 5 milioane de locuitori din orașele în care sunt prezente magazinele Auchan un comerţ modern, de calitate, cu cele mai largi game de produse şi un concept de discount generalizat, cu toate preţurile mici, permanent. Pe www.auchan.ro Auchan prezinta clientilor peste 25.000 de produse disponibile in magazine si ofera serviciul de click&collect (pregatire comanda cu ridicare din magazin) pentru aproximativ 5000 de produse. In acelasi timp, opereaza website-urile dedicate activitatilor de gastronomie tip restaurant – lamasa.auchan.ro, de florarie – florarie.auchan.ro si cel al Lillapois – noua retea de magazine recent lansata, specializate în machiaj, parfumerie, îngrijire personală și îngrijirea casei – www.lillapois.ro.

Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,867 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Retail » Auchan implementează Aplicația Well.com, primul sistem de plată biometrică din retail
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: