Auchan a deschis în Franţa primul magazin Auchanbio

Auchan a deschis în Franţa primul magazin Auchanbio, un concept de magazin făcut pentru a satisface nevoile consumatorilor în ceea ce privește produsele ecologice și pentru a ajunge la clienții dornici de a găsi o sortimentaţie relevantă de produse de calitate, la un preț accesibil.

AuchanAceastă inițiativă arată dorința Auchan Retail France de a promova produsele din agricultura ecologică și demonstrează angajamentul companiei față de produsele bune, sănătoase, achiziţionate local.

Auchanbio dispune de o ofertă bogată și variată de produse și are o suprafață de 450 mp, cu 4.200 de produse 100% organice.

Magazinul este binevenit pentru clienții care îşi fac cumpărăturile zilnice prin adoptarea unui comportament bio. Calitatea produselor proaspete, prețurile accesibile pentru toți, o gamă largă de produse care promovează o dietă sănătoasă și utilizarea produselor locale ori de câte ori este posibil, fac din Auchanbio un magazin perfect şi în conformitate cu așteptările consumatorii care au grijă de sănătatea lor și care doresc să protejeze mediul.

Pregătește-ți lista cu produsele preferate, urmează Black Friday, vineri, 17 noiembrie!

Am ales numele Auchanbio pentru că am vrut să dezvoltăm un magazin care să satisfacă pe deplin așteptările consumatorilor ecologici, exprimând valorile mărcii Auchan: calitate, ieftin, atractivitate și servicii, și care, desigur, este în concordanță cu angajamentul nostru față de sănătatea angajaților și clienților noștri si faţă de o alimentaţie bună.”, a declarat, Patrick Espasa, președintele Auchan Retail France şi fost CEO Auchan România.

Auchan Retail România are în portofoliu 33 de hipermarketuri și 6 magazine de proximitate MyAuchan cu peste 280.000 m2 suprafaţa netă de vânzare, circa 10.000 de angajaţi, o cifră de afaceri cu taxe de peste 1,2 miliarde de Euro în 2016 și propune celor circa 5 milioane de locuitori din 18 oraşe în care sunt prezente magazinele Auchan un comerţ modern, de calitate, cu cele mai largi game de produse şi un concept de discount generalizat, cu toate preţurile mici, permanent.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi din industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Depositphotos

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *