Auchan România lansează campania de Black Friday, cu reduceri de până la 50% la peste 1.000 de produse

Cu ocazia celui mai important eveniment din comerțul online din acest an, Auchan România anunță reduceri de până la 50% la o selecție diversificată de peste 1.000 de produse, precum și beneficii suplimentare pentru deținătorii unui card de fidelitate MyCLUB Auchan. Având în vedere ofertele pregătite, retailerul estimează dublarea numărului de comenzi plasate pe auchan.ro față de ediția de anul trecut.

auchan

Auchan va pune la dispoziție o gamă extinsă de produse și reduceri la peste 1.000 articole disponibile atât pe platforma online auchan.ro, cât și în hipermarketurile fizice și listate în platformele partenerilor de e-commerce precum Bringo, Bolt, Glovo și Tazz. Clienții vor beneficia de reduceri cuprinse între 20% și 50% la produsele selectate, printre cele mai atractive oferte numărându-se:

  • Până la 45% reducere la selecția de scutece Pampers;
  • 30% reducere la selecția de brazi artificiali;
  • Până la 30% reducere la selecția de dulciuri;
  • 44% reducere la detergent capsule Ariel.

Beneficii speciale de Black Friday

Pentru clienții auchan.ro, sunt pregătite oferte speciale menite să facă experiența de cumpărături și mai avantajoasă. Programul Happy Hour Livrare Gratuită continuă și de Black Friday: pentru comenzile de peste 250 lei plasate între orele 21:00 și 22:00, livrarea va fi gratuită, în limita a 40 kg.

În plus, deținătorii cardului MyCLUB Auchan se vor bucura de beneficii exclusive pentru cumpărăturile online sau în magazinele Auchan – fie bani înapoi, fie reduceri instant. Spre exemplu, pe 8 noiembrie, întreaga categorie de jucării va beneficia de o ofertă specială de 50% bani înapoi ca bonus prin cardul de fidelitate. Aceste avantaje sunt concepute pentru a recompensa loialitatea clienților și pentru a facilita experiența de cumpărături în perioada reducerilor.

Printre categoriile de produse care vor beneficia de reduceri cu ocazia Black Friday 2024 se numără:

  • Electro-IT: electrocasnice mari și mici, espressoare și cafetiere, aspiratoare și fiare de călcat, televizoare, telefoane, accesorii audio și periferice, îngrijire personală;
  • Magia Crăciunului: brazi, decorațiuni, calendare advent, seturi cosmetice cadou;
  • Jucării și bebe: lego, jocuri de societate, vehicule cu telecomandă, jucării băieți & fete, jucării de pluș, puzzle și jucării educative, scutece, articole îngrijire bebe, hrană bebe;
  • Băcănie și alimente: cafea, ceai și sirop cafea, dulciuri și gustări sărate, alimentație specială, alimente de bază, semipreparate, lactate, mezeluri, carne și pește;
  • Băuturi: vin, bere, băuturi spirtoase, spumant și cocktail, sucuri, energizante;
  • Casă și curățenie: detergent rufe, balsam și înălbitori rufe, produse curățenie, detergent vase, menaj și hârtie igienică, odorizante și textile cameră, veselă și accesorii;
  • Îngrijire personală: seturi cosmetice, igienă orală, șampon și balsam, gel de duș, aparate și gel de ras, deodorante, igienă intimă, creme și loțiuni, vopsea și produse coafat;
  • Petshop și bricolaj: hrană câini și pisici, mobilier grădină și terasă, scule și unelte.

Ce au cumpărat românii de Black Friday în 2023

Pentru ediția de Black Friday din acest an, Auchan estimează dublarea numărului de comenzi față de anul trecut, având în vedere diversificarea categoriilor de produse selectate pentru reduceri și valoarea acestora. 2023 a însemnat pentru Auchan înregistrarea unor cifre remarcante: triplarea numărului de comenzi față de o zi obișnuită și atragerea de 5 ori mai mare a clienților noi.

Printre cele mai populare produse comandate de clienții Auchan anul trecut s-au numărat: televizoare LED Smart, brazi artificiali, LEGO tehnic și pachete formate din espressor și capsule de cafea.

Totodată, cele multe vânzări pe auchan.ro au fost plasate anul trecut de clienți din București, Pitești, Cluj, Timișoara și Craiova.

Auchan

Auchan România are în portofoliu 440 de magazine, cuprinzând 26 de hipermarketuri clasice, 7 hipermarketuri ATAC Hiper Discount, 8 supermarketuri, magazinul inteligent Auchan Go, aproape 400 de magazine de ultra-proximitate MyAuchan, din care majoritatea în stațiile Petrom, 7 magazine în franciză Simply by Auchan, precum și magazinul online auchan.ro. Cu o cifră de afaceri cu taxe în 2023 de peste 1,6 miliarde de Euro, Auchan propune locuitorilor din orașele în care sunt prezente magazinele sale un comerţ omnicanal, modern, de calitate, cu cele mai largi game de produse şi un concept de discount responsabil, cu toate preţurile mici, în fiecare zi.


Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG#eCommerce#FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,

Abonează-te gratuit la newsletter

Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de echipamente, tehnologii și servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail

Înregistrare

Depositphotos

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *