Auchan deschide primul hipermarket discount ATAC la Brașov, în locul Auchan Brașov Vest. Retailerul vine cu o strategie agresivă de prețuri mici zi de zi și niveluri de preț diferite în funcție de cantitate, datorită optimizărilor de game și reducerii cheltuielilor de operare.
Cu mesajul „Jos cu prețurile!”, care exprimă cel mai bine esența eforturilor făcute, ATAC Hiper Discount by Auchan, deschis astăzi, 10 aprilie, aduce o gamă de 17.000 de produse atent selecționate pe o suprafață de 6.000 mp, la prețuri foarte avantajoase atât pentru persoane fizice, cât și juridice.
Într-un program zilnic 7-22, clienții vor putea cumpăra atât produse proaspete, cât și de băcănie, detergenți și produse de curățenie, produse cosmetice și de îngrijire, băuturi alcoolice, răcoritoare și multe altele din hipermarketul discount. Conceptul de hiper discount răspunde tuturor puterilor de cumpărare, oferind consumatorilor un sortiment variat format din 60% produse alimentare și 40% nealimentare, la cel mai bun raport calitate-preț, produse fabricate în România și nu numai.
Noul ATAC Hiper Discount by Auchan, situat pe Șoseaua Cristianului, nr. 5, în cartierul Bartolomeu, în locul Auchan din Eliana Mall, oferă clienților posibilitatea de a economisi la fiecare vizită, inclusiv prin politici de preț tip „cascadă” în cadrul cărora prețul / bucată al unui anumit produs scade pe măsură ce cantitatea achiziționată este mai mare. În plus, clienții care dețin un card de fidelitate MyCLUB Auchan sau MyBusiness CLUB Auchan, beneficiază de prețuri speciale la o selecție de produse.
Cum poate oferi ATAC prețuri mult mai bune în retailul românesc
Pe de o parte, sunt realizate economii importante de costuri prin reducerea consumului de energie electrică, diminuarea spațiilor pentru vitrinele frigorifice, optimizarea proceselor logistice și reducerea costurilor de transport. Apoi, o mare parte din produse sunt aprovizionate și manipulate la palet și bax, fiind utilizat un mobilier adaptat. Gamele de produse sunt esențializate, consumabilele și ambalajele diminuate, iar spațiile de depozitare reduse. Nu în ultimul rând, sunt reduse investițiile în decorațiuni și publicitate. Toate economiile realizate sunt reinvestite în eforturile de a susține nivelul de prețuri promis. Într-un final, volumele mărite vândute permit rotații mai bune și prețuri și mai mici. Esența strategiei comerciale este de a răspunde cel mai bine la nevoile consumatorilor prin gamele selectate și de a susține cu adevărat puterea de cumpărare a clienților, prin prețurile mici zi de zi.
Clienții ATAC Bartolomeu se pot bucura în continuare de confort și o experiență facilă la cumpărături, întrucât noul concept de hipermarket discount păstrează aleile largi, oferă un parcurs rapid clienților, o semnalizare vizibilă a categoriilor și un număr mare de case de marcat (8 case cu servicii de scanare și încasare asigurate de casierii Auchan, cât și 16 case care pot fi operate în regim self check-out).
Pentru încurajarea unui consum responsabil, clienții magazinului au oportunitatea de a contribui în mod activ la protejarea mediului înconjurător având la dispoziție serviciul de colectare a uleiului alimentar uzat, Sistemul de Garanție – Returnare pentru colectarea ambalajelor tip PET, din aluminiu și sticlă, dar și raionul Zero Risipă.
Auchan România
Auchan România are în portofoliu peste 430 de magazine, cuprinzând 30 de hipermarketuri clasice, 3 hipermarketuri discount, 7 supermarketuri, magazinul Auchan Go și aproape 400 de magazine de ultra-proximitate MyAuchan, din care majoritatea în stațiile Petrom, cât și magazinul online auchan.ro. Cu o cifră de afaceri cu taxe în 2022 de peste 1,2 miliarde de Euro, Auchan propune locuitorilor din orașele în care sunt prezente magazinele sale un comerţ omnicanal, modern, de calitate, cu cele mai largi game de produse şi un concept de discount responsabil, cu toate preţurile mici, în fiecare zi.
Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.
Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG, #eCommerce, #FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,
Abonează-te gratuit la newsletter
Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.
retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de echipamente, tehnologii și servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail