Auchan introduce la raft etichetele albastre ce semnalizează produsele potrivite pentru un stil de viaţă sănătos

Pentru a-și încuraja clienții să adopte o viață mai sănătoasă, Auchan Retail România își ia angajamentul de a revizui 100% propria ofertă, pentru care demarează un proces identificate a produselor cele mai potrivite pentru un stil de viață sănătos, ce vor fi semnalizate în magazine cu o etichetă albastră, în formă de inimă.

AuchanAstfel, cu ajutorul unei companii specializate și sub controlul unor experți independenți (medic toxicolog, nutritionist etc) toate produsele vor fi analizate, rând pe rând, pentru a determina performanța lor nutrițională.

Acţiunea face parte din noua viziune a retailerului: Auchan schimbă viața! Potrivit acestei viziuni, Auchan Retail România a ales să dea un nou sens activității sale de comerciant, cu ambiția de a uni părțile sale implicate (stakeholderii) în jurul unei mișcări vaste:«Milităm pentru bun, sănătos și local».

Gaseşte darurile potrivite pentru cei dragi!

Mișcarea face parte dintr-o actiune globală, inițiată de Auchan Retail în 14 țări simultan. Ca și în celelalte țări, în România manifestul se va concretiza prin acțiuni și angajamente întreprinse periodic în beneficiul clienților, al colaboratorilor, al societății sau al planetei. Este un angajament pe termen lung care se va îmbogăți lună după lună, cu noi realizări.

Astfel, Auchan Retail România se angajează ca pentru clienţii săi să promoveze o „stare de bine”, prin revizuirea ofertei de produse si introducerea etichetei albastre, iar în cursul anului 2018, retailerul va lansa o aplicație care va funcţiona ca un antrenor de sănătate pentru clienți.

Aceasta analizează în mod automat bonul de casă, îi ajută pe clienţi să își cunoască mai bine profilul alimentar, sugerează produse mai bune pentru sănătate și generează sfaturi pentru a îmbunătăți echilibrul vieții. Aplicația, gândită ca un coach privat pe mobil, reprezintă o mare premieră în domeniul alimentației și a fost testată în Franța, Ungaria, Spania și Taiwan.

Pentru angajații săi, Auchan Retail România are ambiția de a deveni o referință a stării de bine la locul de muncă, motiv pentru care implementează, acțiuni inovatoare și responsabile ce pornesc de la formare și informare, până la monitorizarea stării lor de sănătate. Auchan Retail România, oferă, tuturor angajaților săi care au o vechime mai mare  de  3 luni o asigurare medicală integrală, care acoperă nevoile de spitalizare, intervenții chirurgicale, servicii de urgență, analize, consultații și investigații.

De asemenea, o altă direcţie a mişcării este cea legată de societate, Auchan implicându-se în comunitatea locală. Magazinele Auchan din România, participă, anual, în calitate de sponsor sau de partener, la peste 500 de acțiuni de responsabilitate socială. Fiecare dintre hipermarketuri pune la dispoziția comunității resurse financiare, produse, voluntari, consultanță. Multe dintre aceste proiecte au drept miză încurajarea unui stil de viață sănătos.

Nu în cele din urmă, Auchan Retail România îsi propune să figureze pe podiumul retailerilor alimentari cei mai implicați în respectarea planetei. Astfel, toate produsele marcă proprie Auchan, comercializate în România, de la produsele de prim-preț până la produsele premium sunt realizate fără organisme modificate genetic.

Auchan a realizat investiții semnificative în noi tehnologii prietenoase cu mediul, ce au condus la scăderea consumului de energie și la reducerea emisiilor de dioxid de carbon. Auchan a fost desemnat cel mai bun retailer din România, în 2017, după performanța de mediu! În acest an, Auchan Retail România, a obținut cel mai bun scor general potrivit Raportului Retailer Score Card 2016, întocmit de WWF.

Legat de sintagma „local”, Auchan Retail își intensifică acțiunile în crearea parteneriatelor durabile cu lumea agricolă. Astăzi, multe dintre “țările Auchan” animă filiere responsabile. Odată cu mișcarea pentru bun, sănătos și local, 100 de noi filiere vor fi create, în fiecare an, în întreaga lume. În România, obiectivul Auchan este de a înființa 10 filiere responsabile în fiecare an.

Auchan Retail România

Auchan Retail România are în portofoliu 33 de hipermarketuri și 13 magazine MyAuchan. Cu peste 280.000 mp suprafaţa netă de vânzare, circa 10.000 de angajaţi, o cifră de afaceri cu taxe de peste 1,2 miliarde de Euro în 2016, propune celor circa 5 milioane de locuitori din 18 oraşe în care sunt prezente magazinele sale un comerţ modern, de calitate, cu cele mai largi game de produse şi un concept de discount generalizat, cu toate preţurile mici, permanent.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,570 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Retail » Auchan introduce la raft etichetele albastre ce semnalizează produsele potrivite pentru un stil de viaţă sănătos

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

%d blogeri au apreciat: