Auchan va deschide un magazin în centrul comercial Bucur Obor

Auchan Retail România va deschide primul său supermarket într-o locație istorică, emblematică pentru comerțul bucureștean – Centrul Comercial Bucur Obor.

AuchanSuprafața de vânzare va fi de aproximativ 2300 mp si va găzdui o gama largă de produse, toate cu preturile mici, permanent, în concordață cu strategia comercială a companiei.

“Suntem bucuroși să anunțăm semnarea parteneriatului cu Bucur Obor SA, parteneriat care ne va permite să facem încă un pas în direcția dezvoltării comerțului nostru de proximitate. Oferta supermarketului Auchan va acoperi toate nevoile de zi de zi ale clienților noștri. Dorința noastră este, ca prin intermediul acestui proiect să aducem diferența Auchan și în zona Obor – kilometrul 0 al comerțului din București.” a declarat Ionuț Ardeleanu, Director General Auchan Retail România.

Auchan Retail este unul dintre cele mai importante lanturi comerciale, locul 11 în lume, prezent în17 tari, cu peste 3.700 de magazine si aproape 350.000 de angajati.

Cunoscut în România mai ales pentru hipermarketurile sale, începând cu acest an, Auchan Retail România și-a extins dezvoltarea în zona de multiformat prin deschiderea primelor magazine de proximitate – MyAuchan, în parteneriat cu Petrom SA. În prezent, Auchan România numără 33 de hipermarketuri și 4 magazine de proximitate My Auchan – deschise în statii Petrom.

Reper comercial al Bucureștiului, Centrul Comercial Bucur Obor și-a deschis porțile în anul 1975, reprezentând în mintea locuitorilor Capitalei prima destinație comercială, care oferea produsele si serviciile la un loc, excelent amplasată într-o zonă consacrată pentru cumpărături.

De-a lungul celor peste 40 de ani de existență, BUCUR OBOR S.A. și-a câștigat pe deplin tradiția unuia dintre cele mai vechi si mai cunoscute branduri pur românești. Conform estimărilor deschiderea supermarketului va avea loc până la sfârșitul acestui an.

Auchan Retail România are în portofoliu 33 de hipermarketuri si 4 magazine de proximitate MyAuchan cu peste 280.000 m2 suprafaţa netă de vânzare, circa 10.000 de angajaţi, o cifră de afaceri cu taxe de peste 1,2 miliarde de Euro în 2016 și propune celor circa 5 milioane de locuitori din 18 oraşe în care sunt prezente magazinele Auchan un comerţ modern, de calitate, cu cele mai largi game de produse şi un concept de discount generalizat, cu toate preţurile mici, permanent. Auchan România realizează o serie de acțiuni importante pentru promovarea activităților de responsabilitate socială şi integrare a tinerilor, dar şi programe pentru protejarea mediului înconjurător care au drept scop gestionarea deşeurilor, economisirea resurselor naturale, oferirea la vânzare a unor produse care protejează mediul.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Depositphotos

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *