Auchan începe să extindă brandul de retail MyAuchan și în țară

Auchan Retail România a deschis azi, 15 noiembrie 2018, primul magazin de proximitate MyAuchan din Craiova. În acest moment Auchan operează 19 magazine MyAuchan la nivel național: 15 magazine în stații Petrom în cadrul partenariatului Auchan România și OMV Petrom și 4 magazine MyAuchan independente – 3 în București și începând din 15 noiembrie, 1 în Craiova.

 

Magazinul, cu o suprafață de vânzare de 250 de metri pătrați, este situat în apropierea Universității de stat din Craiova, pe strada Alexandru Ioan Cuza, nr. 16C. Orarul de funcționare  al magazinului este de la 7.30 la 22.00, de luni până duminică.

„Prin noul magazin MyAuchan ne dorim să fim mai aproape de locuitorii Craiovei și să le oferim o nouă experiență de cumpărături propunând o gamă de 3.000 de produse alimentare și nealimentare, precum și servicii suplimentare de plată a utilităților și Coffee corner.

Universul gastronomic pe care clienții îl vor descoperi în noua unitate din Craiova reunește produse preparate pe loc, legume și fructe proaspete, produse bio și, special creată pentru craioveni, o gamă de preparate Take away. 

Crazy Sale – Reducerile continuă

’Ne bucurăm să deschidem la Craiova primul magazin de proximitate MyAuchan. Ne dorim să fim astfel mai aproape de craioveni în zonele lor de proximitate și să le oferim o soluție de cumpărături adaptată și menită să reducă timpul dedicat cumpărăturilor.’’ Cristian Anghel, Director Regional, Auchan Retail România.

19 magazine MyAuchan

Prin deschiderea magazinului My Auchan din Craiova, Auchan România ajunge la un număr de 19 magazine MyAuchan la nivel național: 15 magazine în stații Petrom în cadrul partenariatului Auchan România și OMV Petrom și 4 magazine MyAuchan independente – 3 în București și începând din 15 noiembrie,  1 în Craiova,

MyAuchan

Magazinele MyAuchan completează rețeaua celor 33 de hipermarketuri Auchan precum și a celorlalte concepte comerciale specializate precum: Inextenso, drogherii și LillaPois, Prin diversificarea formatelor sale, Auchan are ca obiectiv crearea unei experiențe deosebite la cumpărături prin acoperirea unei mari varietăți de nevoi și prin adaptarea permanentă la cerințele consumatorilor.

Auchan Retail România are o suprafaţa totală (netă) de vânzare de peste 280.000 mp, peste 10.000 de angajaţi și o cifră de afaceri cu taxe de peste 1,2 miliarde de Euro.

Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,830 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Retail » Auchan începe să extindă brandul de retail MyAuchan și în țară

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: