Auchan lansează MyCLUB Auchan, un program de fidelitate tip club cu multiple avantaje pentru clienți

Auchan lansează astăzi MyCLUB Auchan, un program de fidelitate tip club cu multiple avantaje pentru clienți, printre care reduceri pe loc la cumpărături, bonusuri acumulate pe card, oferte personalizate și puncte de fidelitate care dau acces la o serie de avantaje și experiențe.

auchan

Înscrierea în club se realizează prin intermediul unui card de fidelitate care poate fi obținut atât în format digital, din aplicație sau de pe auchan.ro, cât și în format fizic, direct din magazine, de la casele de marcat sau de la Serviciul Clienți.

Programul MyCLUB Auchan

Programul MyCLUB Auchan este un program omnicanal, disponibil atât în hipermarketurile și supermarketurile retailerului, în magazinele de proximitate MyAuchan (cu excepția celor din Stațiile Petrom), cât și online, pe auchan.ro sau în aplicație. Acesta oferă utilizatorilor o combinație unică de avantaje și experiențe: reduceri pe loc la o selecție de produse aflate în oferta săptămânală, posibilitatea de a acumula bonusuri pe card care pot fi consumate în funcție de preferințele clienților, cât și puncte de fidelitate pentru fiecare tranzacție în magazine sau online.

Beneficii

Astfel, fiecare sesiune de cumpărături le aduce clienților 1 punct, indiferent dacă vin în magazine sau cumpără online, din aplicație sau de pe auchan.ro. Mai mult decât atât, la fiecare 10 lei cheltuiți la magazin clienții primesc câte 1 punct suplimentar, indiferent de valoarea cumpărăturilor. În funcție de punctele de fidelitate acumulate, retailerul își va surprinde clienții, oferindu-le acces la beneficii suplimentare precum livrări gratuite, vouchere personalizate, invitații la diverse evenimente, implicarea în programe de responsabilitate socială, dar și o serie de alte experiențe individuale sau pentru întreaga familie. De asemenea, în MyCLUB Auchan clienții pot opta să primească oferte personalizate, în funcție de obiceiurile lor de achiziție și de preferințele de consum.

„De 15 ani, preocuparea noastră a fost aceea de a le oferi clienților game de produse largi și atent selecționate, toate prețurile mici și un excelent confort la cumpărături. Mulțumită programului de fidelitate pe care îl lansăm astăzi și integrând toate progresele pe care le-am făcut în ultimul timp în zona digitală și de experiență la cumpărare, trecem la nivelul următor. În inima MyCLUB Auchan este clientul nostru, pe el vrem să îl răsplătim, să îl încântăm, să îi oferim experiențe deosebite, să îl implicăm, împreună cu el vrem să construim diverse programe și acțiuni. Indiferent unde își fac cumpărăturile – în magazine sau online, indiferent că locuiesc într-un oraș cu prezență Auchan sau nu, românii înscriși în club, care își folosesc cardul la cumpărături, au acces la o serie de reduceri importante, oferte personalizate, produse exclusive, servicii și experiențe. Le propunem un program de fidelitate omnicanal, simplu de folosit, în care câștigul se adună la ei.” a declarat Tiberiu Dănețiu, Director Marketing Auchan Retail România.

Cum beneficiază clienții de avantaje

Pentru a avea acces la toate avantajele oferite de program, cardul trebuie înregistrat în contul client, iar ulterior scanat la fiecare vizită în magazinele fizice sau în cel online. Pentru a consulta beneficiile acumulate, clienții vor putea accesa secțiunea „MyCLUB Auchan” din contul de client, din aplicația mobilă Auchan sau de pe auchan.ro, ca și de pe bonul fiscal emis pentru o achiziție făcută prin scanarea cardului de fidelitate.

Lansarea MyCLUB Auchan aduce și o tombolă specială: cei care și-au activat cardul în perioada 31 martie – 4 mai pot câștiga marele premiu – suma de 10.000 de Euro, echivalentul în RON, direct în contul câștigătorului, iar cei care utilizează cardul în această perioadă pot câștiga fie toate cumpărăturile înapoi, prin returnarea integrală a sumei cheltuite pentru toate cumpărăturile efectuate prin cardul MyCLUB Auchan în perioada respectivă, în limita a 10.000 lei/câștigător, în bonus pe card (10 premii), fie unul din premiile zilnice constând în 100 euro bonus pe card, fie unul din cele 100 de premii constând în 100 lei bonus pe card pentru cumpărături online sau în magazin.

Auchan Retail România

Auchan România are în portofoliu 33 de hipermarketuri Auchan, o rețea de 57 de magazine de proximitate MyAuchan, dintre care 48 în stațiile Petrom, și 5 supermarketuri Auchan. Cu peste 280.000 m2 suprafaţa netă de vânzare, o cifră de afaceri cu taxe de peste 1,2 miliarde de Euro, Auchan propune celor circa 5 milioane de locuitori din orașele în care sunt prezente magazinele sale un comerţ modern, de calitate, cu cele mai largi game de produse şi un concept de discount responsabil, cu toate preţurile mici, permanent. Pe www.auchan.ro, retailerul prezintă clienților peste 25.000 de produse. În 2021, retailerul a obținut medalia Customers’ Friend și statutul Customers’ Friend – Superior Excellence, confirmând calitatea excelentă a relațiilor cu clienții săi. Toate magazinele, depozitele și birourile gestionate de retailer dețin certificarea Safe Guard care confirmă respectarea și implementarea corectă a celor mai bune practici de siguranță împotriva răspândirii COVID-19.


Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

O dată pe zi, de luni și până vineri, puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG#eCommerce#FoodService și #servicii dedicate retailului.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de servicii pentru retail. B2B Meetings este un ecosistem care are rolul de a programa întâlniri de business virtuale sau fizice între furnizorii de servicii pentru retail și comercianți.

Înregistrare gratuită

2Performant

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *