Auchan România și OMV Petrom au deschis 100 de magazine MyAuchan în stațiile Petrom

Auchan Retail România și OMV Petrom continuă procesul de integrare a magazinelor de proximitate MyAuchan în spațiile comerciale existente din stații. La începutul lunii noiembrie, rețeaua de magazine MyAuchan din stațiile Petrom număra 100 de unități în 59 de localități din 14 județe.   

auchan

În primele unsprezece luni ale acestui an au fost amenajate în stațiile Petrom 75 de magazine MyAuchan, la care se adaugă cele 25 de magazine inaugurate în 2020. Până la finalul anului vor mai fi deschise alte 25 de magazine MyAuchan, iar rețeaua va ajunge la un număr total de 125 de magazine.

Promoții pentru clienți

Pentru a marca acest eveniment, în perioada 22.11.21 – 2.12.21 în toate cele 100 de stații Petrom cu magazine MyAuchan vor fi organizate o serie de promoții pentru clienții. Acestea vor consta în reduceri, de până la 4o% la zeci de produse, precum și într-o tombolă aniversară la care clienții se pot înscrie pe baza oricărei cumpărături – carburanți și/sau produse din magazin. Premiile tombolei constau în 100 de vouchere de cumpărături pe www.auchan.ro sau pentru carburanți auto, în valoare de câte 100 de euro fiecare. Regulamentul tombolei poate fi accesat aici.

Ne dorim să accelerăm procesul de modernizare a stațiilor Petrom și să îl finalizăm cu șase luni mai devreme decât am stabilit inițial. Venim în întâmpinarea clienților noștri cu o ofertă diversificată de produse, de la un mix de soluții pentru alimentarea autovehiculelor până la bunuri alimentare și servicii.” a declarat Radu Căprău, membru al Directoratului responsabil pentru activitatea Downstream Oil.

Bucuroși de parteneriat, suntem încântați că împreună cu OMV Petrom putem să oferim o nouă experiență la cumpărături atât clienților motorizați, cât și locuitorilor din zonele în care se află magazinele MyAuchan din stațiile Petrom. Gamele noastre extinse și atent selecționate, prețurile și serviciile specifice unui supermarket au fost bine apreciate de cei care ne-au călcat pragul, iar împreună cu partenerii noștri, OMV Petrom, și cu echipele implicate ne-am propus să accelerăm ritmul de deschidere de noi unități astfel încât să ajungem mai rapid la cât mai mulți români.a declarat Ionuț Ardeleanu, Director General Auchan Retail România.

Produsele magazinelor

Magazinele MyAuchan oferă clienților o gamă variată de până la 1.800 de produse la un raport calitate-preț avantajos. Aceasta cuprinde atât produse pentru consum imediat, cât și pentru acasă, cafea proaspătă, produse proaspete (fructe, produse de patiserie, lactate, mezeluri), produse congelate, dar și băuturi, aperitiv sărat, dulciuri, produse de băcănie și non-alimentare, precum cosmetice, detergenți, jucării, produse pentru copii și accesorii auto.

În plus, 70 de magazine includ și zone dedicate Costa Coffee, ca parte a unui parteneriat amplu ce presupune integrarea acestui concept la nivel național.

Pe lângă gama variată de produse, clienții pot beneficia în magazinele MyAuchan și de o serie de servicii utile, precum posibilitatea de a-și achiziționa taxe de drum/pod și vignete, servicii de transfer de bani și de plată a utilităților.

Auchan

Auchan România are în portofoliu 33 hipermarketuri Auchan, o rețea de 109 magazine de proximitate MyAuchan, dintre care 100 în stațiile Petrom și 5 supermarketuri Auchan. Cu peste 280.000 m2 suprafață netă de vânzare, o cifră de afaceri cu taxe de peste 1,2 miliarde de Euro, Auchan propune celor circa 5 milioane de locuitori din orașele în care sunt prezente magazinele sale un comerț modern, de calitate, cu cele mai largi game de produse şi un concept de discount responsabil, cu toate preţurile mici, permanent.

Pe www.auchan.ro, Auchan prezintă peste 25.000 de produse, clienții având posibilitatea de a intra în posesia comenzilor plasate online fie prin ridicare din magazin – Click&Collect, din parcarea magazinului – Auchan Drive sau prin livrare la domiciliu standard sau expres. În 2021, Auchan a obținut medalia Customers’ Friend și statutul Customers’ Friend – Superior Excellence, confirmând calitatea excelentă a relațiilor cu clienții săi. Toate magazinele, depozitele și birourile gestionate de Auchan dețin certificarea Safe Guard care confirmă respectarea și implementarea corectă a celor mai bune practici de siguranță împotriva răspândirii COVID-19.


Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG#eCommerce#FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,

Abonează-te la newsletterul zilnic gratuit.

Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail

Înregistrare

2performant.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *