Auchan Retail România, în parteneriat cu OMV Petrom, a mai deschis încă două magazine de proximitate MyAuchan, în București, în stațiile PETROM Floreasca și PETROM Miraj.
Auchan a deschis până acum 8 dintre cele 15 magazine MyAuchan ce vor fi deschise până la finalul anului 2017, în etapa pilot prevăzută în parteneriatul dintre OMV Petrom și Auchan Retail România. Cunoscut în România doar pentru hipermarketurile Auchan, Auchan Retail România operează pentru prima dată şi magazine sub formatul de proximitate.
Noile magazine din stația PETROM Floreasca, Șoseaua Pipera, nr. 24, și stația PETROM Miraj, Șoseaua Mihai Bravu, nr. 321, au fiecare peste 2.000 de produse (lactate, băuturi cu şi fără alcool, dulciuri şi snacks-uri, produse congelate, electronice şi multimedia, menaj, cosmetice şi îngrijire corporală). Şi aceste magazine vor fi deschise non-stop, la fel ca toate celelalte magazine MyAuchan. Alte servicii disponibile în aceste stații: rovinietă, reîncărcare electronică.
Marea Unire a preţurilor mici
OMV Petrom este cel mai mare grup petrolier integrat din Europa de Sud-Est. Pe piaţa distribuţiei de produse petroliere, OMV Petrom este prezent pe pieţele din România şi ţările învecinate prin intermediul a 783 benzinării, la sfârșitul lui 2016, sub două branduri, OMV și Petrom.
Auchan Retail România
Auchan Retail România are în portofoliu 33 de hipermarketuri și 6 magazine de proximitate MyAuchan. Cu peste 280.000 m2 suprafaţa netă de vânzare, circa 10.000 de angajaţi, o cifră de afaceri cu taxe de peste 1,2 miliarde de Euro în 2016, propune celor circa 5 milioane de locuitori din 18 oraşe în care sunt prezente magazinele un comerţ modern, de calitate, cu cele mai largi game de produse şi un concept de discount generalizat, cu toate preţurile mici, permanent.
În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.
Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.
