Auchan și Poșta Română au decis închiderea proiectului pilot pentru vânzarea de produse alimentare și nealimentare în incinta oficiilor poștale

În mai 2022, Auchan România și Poșta Română au încheiat un parteneriat pentru vânzarea de produse alimentare și nealimentare în incinta oficiilor poștale din țară. Proiectul a debutat cu o etapă pilot în 4 oficii poștale din Pitești. La un an distanță, cei doi parteneri au decis închiderea proiectului.

auchan

Decizia luată a fost ca urmare a analizelor interne ale Poștei Române, care probabil au condus la concluzia că unele obiective interne ale companiei naționale nu au fost atinse. Cu toate acestea, atât pentru Auchan Retail România, cât și pentru partenerul nostru, a fost o oportunitate bună de a testa acest model comercial.

Din perspectiva companiei noastre, am validat încă o dată agilitatea cu care am reușit într-un timp foarte scurt să ne imaginăm și să punem în practică un nou model de comerț în parteneriat, desfășurat în spații neconvenționale, cu produse preponderent românești, reușind să aprovizionăm la timp produse utile pentru clienții de proximitate. Pe de altă parte, a trebuit desigur să ținem cont și de specificul activității si de complexitatea operațiunilor partenerului nostru.

Mulțumim Poștei Române și echipelor centrale și locale cu care am lucrat pentru parteneriat și pentru implementarea acestui proiect pilot. Chiar dacă proiectul a încetat, noi la Auchan România suntem recunoscători pentru oportunitatea de a fi testat acest model comercial”, a spus Tiberiu Dănețiu, Director de Marketing Auchan Retail România.

Auchan Romania este o companie inovatoare și va continua să dezvolte parteneriate comerciale, atât pentru formate de comerț fizic, dar și cu platforme online, prin care să ajungă cu ușurință la un număr cât mai mare de români.

Auchan

Auchan România are în portofoliu 223 magazine, cuprinzând 33 de hipermarketuri, 5 supermarketuri și 185 de magazine de ultra-proximitate MyAuchan, din care 176 în stațiile Petrom, cât și magazinul online auchan.ro. Cu o cifră de afaceri cu taxe de peste 1,2 miliarde de Euro, Auchan propune locuitorilor din orașele în care sunt prezente magazinele sale un comerţ modern, de calitate, cu cele mai largi game de produse şi un concept de discount responsabil, cu toate preţurile mici, permanent. În 2021, Auchan a obținut medalia Customers’ Friend și statutul Customers’ Friend – Superior Excellence.


Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG#eCommerce#FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,

Abonează-te gratuit la newsletter

Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de echipamente, tehnologii și servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail

Înregistrare

Depositphotos

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *