De ziua Franței, Auchan a introdus în oferta magazinelor peste 100 de produse și preparate autentice franțuzești

Cu ocazia Zilei Naționale a Franței, Auchan a introdus în oferta magazinelor peste 100 de produse și preparate autentice franțuzești, cele mai populare în rândul clienților fiind dulciurile originare din Franța și câteva dintre cele mai renumite băuturi franțuzești.

Auchan

Pe primul loc în preferințele clienților se află vestitele macarons, un desert fin, emblematic pentru gastronomia Franței și, totodată, unul dintre cele mai rafinate deserturi din lume. Disponibile într-o gamă complexă de culori și arome, macarons-urile sunt formate din două fursecuri pe bază de bezea cu exterior crocant și interior aerat, realizate din făină de migdale, albușuri de ou și zahăr, colorate diferit și lipite între ele cu o cremă cu diverse arome. Topul preferințelor este completat de faimoasele baghete franțuzești, o pâine gustoasă cu coajă crocantă și miez moale.

În ceea ce privește băuturile originare din Franța, șampania Moet și coniacul Hennessy sunt printre cele mai căutate în lanțul de hipermarketuri. Nu în ultimul rând, eclerurile se regăsesc și ele în rândul preferințelor, un desert specific franțuzesc, cu cremă de patiserie și glazură de ciocolată.

Potrivit Auchan, din oferta de produse franțuzești în coșurile de cumpărături din ultima săptămână se mai regăsesc adesea și croissantele, diversele sortimente de brânzeturi precum Ile de France, dar și brânzeturile și semipreparatele marcă proprie Auchan, untul President și budinca Danette.

În perioada 7 – 14 iulie, Auchan a sărbătorit gastronomia franțuzească aducând la raft în magazine, dar și online pe auchan.ro, o gamă diversificată de peste 100 de produse franțuzești, delicatese, gourmet, atât produse de brutărie și cofetărie, cât și articole din categoriile de băcănie, băuturi, lactate și mezeluri.

Mai mult, în această perioadă, zonele Gastro din hipermarkturile Auchan au inclus în ofertă și preparate gătite, cu specific franțuzesc, precum Coq au vin, Ratatouille și cartofi Lyonnaise.

Auchan Retail România

Auchan România are în portofoliu 33 de hipermarketuri Auchan, o rețea de 72 de magazine de proximitate MyAuchan, dintre care 63 în stațiile Petrom, și 5 supermarketuri Auchan. Cu peste 280.000 m2 suprafaţa netă de vânzare, o cifră de afaceri cu taxe de peste 1,2 miliarde de Euro, Auchan propune celor circa 5 milioane de locuitori din orașele în care sunt prezente magazinele sale un comerţ modern, de calitate, cu cele mai largi game de produse şi un concept de discount responsabil, cu toate preţurile mici, permanent


Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG#eCommerce#FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,

Abonează-te la newsletterul zilnic gratuit.

Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail

Înregistrare

2performant.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *