Auchan lansează programul național de susținere a producătorilor din România

Desfăşurat sub deviza „Tu produci noi te susţinem”, Auchan România lansează programul national pentru producatorii români mici şi mijlocii, cu produse alimentare şi nealimentare, prin care urmăreşte să facă şi mai accesibile produsele româneşti tuturor locuitorilor. Acest proiect urmăreşte susţinerea şi dezvoltarea producătorilor români în cadrul unui parteneriat de lungă durată.

Lansarea acestui Auchan constă în întâlniri dedicate dar şi contacte cu producătorii din întreaga Românie pentru a identifica posibilitatile unui parteneriat. Auchan România promovează produsele producătorilor români în reteaua sa de magazine, şi în acest fel să le facă accesibile tuturor clienţilor care sunt din ce în ce mai orientaţi către produsele locale.

 „ Deja 250 de producători locali sunt partenerii noştri de mai mulţi ani şi ne bucurăm ca s-au dezvoltat şi că produsele lor sunt bine apreciate de români în România şi în străinătate. Lansăm astazi un program mult mai larg prin care invităm producătorii din toată România, atât cei din domeniul alimentar cat şi nealimentar, să intre în parteneriat cu Auchan şi să beneficieze de o serie de avantaje: acces direct la o reţea de 33 de hipermarketuri şi 18 oraşe, potenţial de export în reţeaua internaţională Auchan, contracte simplificate, oportunităţi de optimizare a producţiei şi investiţiilor ceea ce va asigura o creştere durabilă şi solidă pentru afacerea lor.

Această acţiune se înscrie în demersul Auchan de a crea valoare în România pentru producători, pentru consumatori şi pentru comunitate. De 10 ani susţinem şi promovăm produsele şi producătorii români, astfel că peste 90% din produsele alimentare provin de la companii din România,” a declarat Ionuţ Ardeleanu, Director General Auchan România

Astfel, Auchan organizează în 8 oraşe întâlniri individuale de o zi cu producătorii locali cu rol de cunoaştere, de prezentare a companiilor şi a oportunităţilor de afaceri, respectiv stabilirea paşilor următori în construirea unui parteneriat. Sunt invitaţi toţi producătorii din regiunile respective dar şi din întreaga ţară, fie că sunt fermieri, producători agroalimentari sau companii din domeniul nealimentar, de regulă mici şi mijlocii, interesate în dezvoltarea afacerii lor şi accesul la o reţea de top din comerţul modern.

Unele companii pot ajunge chiar să exporte în viitor în reţeaua internaţională, condiţiile fiind deja asigurate de Auchan încă de anul trecut prin intermediul proiectului unic „România Accelerează”, prin care pune la dispoziţia producătorilor români reţeaua internaţională de magazine din cele 16 ţări.

Auchan Program

Auchan România are în portofoliu 33 de hipermarketuri, cu 280.000 mp suprafaţa netă de vânzare – al doilea comerciant din ţară, cu circa 11.000 de angajaţi – al cincilea angajator privat din România, cu o cifra de afaceri cu taxe de peste 1 miliard de Euro în 2015 şi propune celor circa 5 milioane de locuitori din 18 oraşe în care sunt prezente magazinele Auchan un comerţ modern, cu cele mai largi game de produse şi un concept de discount generalizat, cu toate preţurile mici, permanent.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,883 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Retail » Auchan lansează programul național de susținere a producătorilor din România
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: