Auchan oferă reducere 120 lei la electrocasnice în cadrul programului de buy-back

Până pe 15 mai, hipermarketurile Auchan din 15 orașe organizează un program propriu de buy-back pentru produse electrocasnice.

AuchanAstfel, clienții pot aduce în cele 27 de hipermarketuri participante articole electrocasnice vechi, cu circuitul electric complet, la schimb aceștia primind o reducere de 120 lei din prețul de vânzare al unui produs electrocasnic nou achiziționat, din magazinele respective.

Produsele electrocasnice vechi care pot fi colectate

Potrivit companiei, produsele electrocasnice vechi care pot fi colectate în hipermarketuri sunt: lăzi frigorifice, congelatoare, mașini de spălat, mașini de spălat vase, combine frigorifice, frigidere cu două uși și side-by-side, precum și aparate de aer condiționat (unitatea interioară și cea exterioară, alături de motor). Pentru a fi eligibile pentru colectare și reciclare, este necesar ca produsele să conțină motorul și carcasa, iar în cazul mașinilor de spălat inclusiv cuva și tamburul.

Produse ce pot fi achiziționate din magazinele Auchan

În schimbul produselor vechi aduse, clienții își vor putea achiziționa un articol nou din raionul de electrocasnice, beneficiind de o reducere de 120 lei la următoarele produse:

  • Ladă frigorifică 
  • Congelator
  • Mașină de spălat
  • Mașină de spălat vase 
  • Mașină de spălat rufe cu uscător
  • Combină frigorifică
  • Frigider cu două uși și side-by-side
  • Aparate de aer condiționat 

Campania reprezintă o inițiativă demarată de Auchan împreună cu reciclatori din domeniu și se derulează în 27 de hipermarketuri ale retailerului (cu excepția magazinelor Auchan Iași, Crângași, Galați, Ploiești, Cotroceni, Brașov Vest care nu dispun de electrocasnice mari), în limita stocurilor disponibile. Prin acest program, Auchan își propune să crească nivelul de conștientizare în rândul clienților săi cu privire la reciclarea deșeurilor provenite de la echipamentele electrice și electrocasnice. În același timp, retailerul își dorește mobilizarea clienților în mișcarea de înlocuire a vechilor aparate electrocasnice, adesea mari consumatoare de energie și mai puțin performante, cu cele moderne, confortabile în utilizare și eficiente din punct de vedere energetic, oferindu-le totodată soluții practice pentru degajarea aparatelor vechi din gospodărie. 

Mai multe informații privind detaliile și criteriile de acceptare a produselor vechi pot fi solicitate în magazine și la Serviciul Clienți.   

 Auchan Retail România

Auchan România are în portofoliu 33 de hipermarketuri, o rețea de 57 de magazine de proximitate MyAuchan, dintre care 48 în stațiile Petrom, și 5 supermarketuri Auchan. Cu peste 280.000 m2 suprafaţa netă de vânzare, o cifră de afaceri cu taxe de peste 1,2 miliarde de Euro, Auchan propune celor circa 5 milioane de locuitori din orașele în care sunt prezente magazinele sale un comerţ modern, de calitate, cu cele mai largi game de produse şi un concept de discount responsabil, cu toate preţurile mici, permanent. Pe www.auchan.ro, Auchan prezintă clienților peste 25.000 de produse. În 2021, Auchan a obținut medalia Customers’ Friend și statutul Customers’ Friend – Superior Excellence, confirmând calitatea excelentă a relațiilor cu clienții săi. Toate magazinele, depozitele și birourile gestionate de Auchan dețin certificarea Safe Guard care confirmă respectarea și implementarea corectă a celor mai bune practici de siguranță împotriva răspândirii COVID-19.


Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

O dată pe zi, de luni și până vineri, puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG#eCommerce#FoodService și #servicii dedicate retailului.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de servicii pentru retail. B2B Meetings este un ecosistem care are rolul de a programa întâlniri de business virtuale sau fizice între furnizorii de servicii pentru retail și comercianți.

Înregistrare gratuită

2Performant

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *