Auchan Retail România a obținut patru distincții silver pentru investițiile alocate în ultimul an în proiecte CSR

În cadrul celei de-a treia ediții a Community Index, Auchan Retail România a obținut patru distincții silver pentru investițiile alocate în ultimul an în protejarea mediului, susținerea persoanelor devaforizate și sănătate, prin programe și campanii dedicate. Astfel, programul Zero Risipă, campania de strângere de fonduri Castorul Titi, campania de colectare și reciclare a uleiului alimentar uzat și Unitățile de Suport Medical Bucureștii Noi și Cluj Sala Polivalentă au fost recunoscute și premiate cu medalii de argint.

auchan

Din peste 500 de inițiative, proiecte și programe analizate pe baza a celor mai importante standarde sau referinţe internaţionale din domeniul investiţiilor în comunităţi, patru proiecte inițiate și derulate de Auchan Retail România au fost recunoscute cu distincția Silver Level.

Prin Zero Risipă, un demers ferm și unitar de combatere a risipei alimentare prin valorificarea alimentelor cu un ciclu de viață redus, retailerul, alături de clienții săi, a salvat într-un an de la lansarea programului peste 825 de tone de alimente. Clienții pot contribui în continuare la acest proiect prin achiziționarea produselor care se regăsesc în zonele Zero Risipă din hipermarketurile și supermarketurile Auchan, precum și în magazinele de proximitate MyAuchan.

Susținerea mediilor defavorizate

La categoria susținerea mediilor defavorizate, retailerul a fost recunoscut pentru campania de strângere de fonduri pentru programul Fundației FARA – Combaterea Sărăciei prin Educație. Castorul Titi, promotorul acestei campanii, a reușit să strângă o donație totală de 300.000 lei, pentru fiecare jucărie de pluș achiziționată, Auchan donând câte 7 lei către Fundația FARA, pentru a sprijini eforturile de a reconstrui viitorul copiilor care provin din medii vulnerabile și al familiilor acestora.

Cel de-al treilea proiect medaliat îl reprezintă campania de colectare și reciclare a uleiului alimentar uzat prin intermediul hipermarketurilor Auchan. Astfel, de la debutul campaniei și până în prezent, magazinele Auchan au colectat și trimis spre reciclare peste 220.000 de litri de ulei, cu sprijinul a peste 130.000 de clienți.

Premiate în categoria Sănătate, Unitățile de Suport Medical Bucureștii Noi și Cluj Sala Polivalentă organizate de către Auchan Retail România, alături de Leroy Merlin România, cu sprijinul Ministerului Sănătății, al Departamentului pentru Situații de Urgență și al autorităților clujene, au reprezentat o mobilizare fără precedent între mediul de afaceri, societatea civilă și mediul nonguvernamental. Împreună, aceștia au echipat două facilități medicale pentru a deservi cazurile noncritice de pacienți diagnosticați cu Covid-19.

Lansat în 2019, Community Index este primul și singurul index al programelor şi proiectelor derulate de companiile din România pentru a investi în comunităţi. Potrivit organizatorilor, misiunea ranking-ului este de a evidenția proiectele de CSR cu o performanţă ridicată care pun mai mult accent pe aspecte precum dialogul cu stakeholderii, sustenabilitatea proiectelor şi măsurarea impactului pe termen mediu şi lung. Acesta este parte componentă a ranking-ului Romania CSR Index, cea mai importantă analiză a nivelului de transparenţă şi performanţă din perspectiva sustenabilităţii corporative.

Auchan Retail România

Auchan România are în portofoliu 33 de hipermarketuri Auchan, o rețea de 72 de magazine de proximitate MyAuchan, dintre care 63 în stațiile Petrom, și 5 supermarketuri Auchan. Cu peste 280.000 m2 suprafaţa netă de vânzare, o cifră de afaceri cu taxe de peste 1,2 miliarde de Euro, Auchan propune celor circa 5 milioane de locuitori din orașele în care sunt prezente magazinele sale un comerţ modern, de calitate, cu cele mai largi game de produse şi un concept de discount responsabil, cu toate preţurile mici, permanent.


Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG#eCommerce#FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,

Abonează-te gratuit la newsletter

Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de echipamente, tehnologii și servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail

Înregistrare

Depositphotos

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *