Herbamare

Auchan aniversează 11 ani în România și lansează campania Mobilizatron

Auchan România, unul dintre cei mai mari retaileri de pe piața locală, sărbătorește împlinirea a 11 ani de la deschiderea primului hipermarket din România prin lansarea celei dea doua ediții a campaniei de responsabilitate socială – Mobilizatron.

AuchanÎn acest an, Campania Mobilizatron va fi dedicată responsabilității față de mediu și va fi lansată pe data de 4 octombrie.

Auchan și-a dorit, întotdeauna, să fie mai mult decât o prezență comercială în România. La nivelul unui an, magazinele noastre derulează peste 500 de acțiuni de responsabilitate socială, iar Mobilizatron ocupă un loc special în această suită de inițiative.” declară Alex Păun, Responsabil CSR Auchan Retail România.

Cu mesajul „Ajutăm România să respire – O aniversare cât o plantare”, campania își propune să aducă împreună parteneri, angajați Auchan, autorități, ONG-uri de mediu din toată țara și clienți, pentru un obiectiv comun: readucerea la viață a pădurilor românești.

Prima parte a campaniei se va desfășura în perioada 4 – 24 octombrie. În această etapă, în toate hipermarketurile Auchan, pe rafturile dedicate campaniei, se va găsi un produs special – kit-ul Mobilizatron. Acesta va cuprinde un copăcel realizat 100% din hârtie reciclată iar achiziționarea lui va permite clienților, partenerilor și angajaților Auchan să contribuie, fără costuri mari de timp și bani, la îmbunătățirea calității mediului. Fondurile strânse din vânzarea kit-urilor Mobilizatron vor finanța achiziția stocului de puieți pentru plantare. Pentru fiecare copăcel simbolic achiziționat, Auchan va planta doi copaci.

Cea de-a doua parte a campaniei va fi cea de plantare și se va desfășura, în luna noiembrie, în toată țara. Plantarea va fi organizată de Auchan în colaborare cu ONG-uri de mediu din toată țara, autorități locale, dar și voluntari. Toți cei care au achiziționat copăcei sunt bineveniți să participe la plantare, iar Auchan va asigura transportul către parcele.

Mobilizatron reprezintă demersul de responsabilitate socială lansat de Auchan în anul 2016, pentru a sărbători zece ani de prezență în România. Dacă în 2016 „Mobilizatron” a susținut, printr-o donație cumulată de 200.000 euro, cauze dedicate dezvoltării comunităților locale, sub formă de acțiuni de ajutor umanitar (pachete pentru copii și vârstnici din mediile defavorizate), precum și acțiuni din sfera educației (crearea de spații educaționale alternative, instruirea personalului didactic), în 2017, „Mobilizatron” se concentrează pe o singură directie majoră: Responsabilitatea față de mediu.

Auchan Retail România are în portofoliu 33 de hipermarketuri si 4 magazine de proximitate MyAuchan cu peste 280.000 m2 suprafaţa netă de vânzare, circa 10.000 de angajaţi, o cifră de afaceri cu taxe de peste 1,2 miliarde de Euro în 2016 și propune celor circa 5 milioane de locuitori din 18 oraşe în care sunt prezente magazinele Auchan un comerţ modern, de calitate, cu cele mai largi game de produse şi un concept de discount generalizat, cu toate preţurile mici, permanent.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi din industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,973 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Retail » Auchan aniversează 11 ani în România și lansează campania Mobilizatron
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: