Joi, 8 decembrie 2022, a avut loc inaugurarea unui nou supermarket Auchan, situat în incinta complexului Family Market Bucium din Iași, acesta fiind cel de-al doilea proiect de retail de acest tip dezvoltat de compania IULIUS. Astfel, Auchan continuă strategia de dezvoltare a companiei pe segmentul de proximitate, concretizând conceptul de supermarket de mare suprafață testat și dezvoltat în ultimii ani.
Cu o suprafață de vânzare de peste 2000 mp, Auchan Bucium pune la dispoziția clienților o ofertă de peste 11.000 de produse alimentare și nealimentare. Magazinul este deschis zilnic în intervalul 7:00-22:00.
Gama de produse
Noul supermarket propune o gamă completă de produse la prețuri mici în fiecare zi, ce vin în întâmpinarea tuturor nevoilor clienților, de la produse esențiale și alimente de bază, la mii de produse nealimentare, pentru nevoile de uz cotidian, precum articole pentru menaj, bricolaj, grădină și multe altele.
Printre cele mai importante arii din magazin se numără Carmangeria Mea, cu o gamă variată și bogată de produse din carne, ce au o componentă importantă de producție românească, zona de Legume & Fructe, cu articole atent alese de la producători și furnizori locali, inclusiv din Iași, Brutăria Mea, unde clienții vor putea regăsi rețete originale, calitate, prospețime și specialități apreciate, zona Alimentație Sănătoasă, cu sute de produse BIO sau pentru diete speciale, Pescăria Mea, unde este disponibilă o selecție variată de pește proaspăt vrac și fructe de mare, cu aprovizionare regulată, dar și zona Piața Mea, unde clienții vor regăsi o ofertă bogată de produse românești, provenite de la producători și furnizori locali.
Totodată, iubitorii de animale, vor găsi la Pet Zone o gamă variată de hrană și accesorii pentru prietenii necuvântători. De asemenea, supermarketul include și restaurantul La Masă, unde bucătarii Auchan pregătesc zilnic preparate cu specific tradițional și internațional.
Servicii oferite de supermarket
Auchan Bucium oferă și o serie extinsă de servicii, precum servicii foto CEWE și serviciul gratuit de Închiriere Unelte, prin care membrii MyCLUB Auchan pot închiria gratuit, pentru 24 de ore, unelte și echipamente pentru casă și grădină. De asemenea, clienții din proximitatea supermarketului își pot face cumpărăturile din Auchan Bucium și online, plasând comanda pe auchan.ro și având posibilitatea de a o ridica din magazin prin serviciul gratuit Click&Collect. Mai mult, mii de produse din oferta magazinului sunt disponibile pentru comandă online și pe platformele Tazz și Glovo.
„Deschiderea Auchan Bucium face parte din strategia noastră de dezvoltare a segmentului de proximitate, printr-un concept nou de supermarket, de mari dimensiuni, dezvoltat în ultimii ani, pe care îl propunem comunității locale. Aici, întâmpinăm zilnic clienții cu prețuri mici și o ofertă extinsă de peste 11.000 de produse alimentare și nealimentare, produse provenite de la producători și furnizori locali, produse proaspete, de calitate, pentru toate nevoile lor. Family Market Bucium este cel de-al doilea proiect de acest tip dezvoltat de IULIUS, partenerul nostru cu tradiție, și sperăm că se va bucura de același succes ca cel de la Miroslava ”, a declarat Ioana Toșa, Director Teritoriu Nord Auchan Retail România.
Auchan integrează sustenabilitatea în toate acțiunile sale, iar noul supermarketul se aliniază acțiunilor derulate de către companie, în magazin clienții având posibilitatea de a contribui activ la eforturile de protejare a mediului înconjurător prin colectarea uleiului alimentar uzat, precum și la combatarea risipei alimentare prin achiziționarea produselor din zona Zero Risipă.
Tombolă cu premii de 1.000 de euro pentru cumpărături cu ocazia deschiderii supermarketului Auchan Bucium
Membrii MyCLUB Auchan care utilizează cardul de fidelitate în Auchan Bucium în perioada 8-31 decembrie, au parte și de o surpriză, având șansa de a câștiga unul dintre cele 5 premii în valoare de 1000 de euro puse la dispoziție, oferite ca bonus pe card pentru cumpărături.
Cei care vor să participe la tombolă și să beneficieze constant de reduceri și alte avantaje, dar nu au încă un card de fideliate MyCLUB Auchan, pot descărca gratuit aplicația Auchan din App Store sau Google Play sau pot intra pe auchan.ro, pentru a-și crea rapid un cont de client. Tot ce trebuie să facă este să genereaze un card digital sau să înscrie cardul fizic primit în magazin, în secțiunea “MyCLUB Auchan” din contul propriu.
Auchan Bucium în cifre:
- Peste 2.000 mp suprafață de vânzare
- Peste 11.000 de produse
- Peste 60 de angajați
- 8 case self check-out
Al doilea proiect Family Market inaugurat de IULIUS în acest an
În acest an, IULIUS a inaugurat două proiecte Family Market la Iași, primul în comuna Miroslava, în vară, iar acum și pe cel din cartierul Bucium. „Este o investiție de 12 milioane de euro și avem o suprafață de retail de 5.500 mp, în care am adus împreună 26 de branduri, care au creat peste 180 noi locuri de muncă”, spune Radu Pârlea, Shopping Center Manager Family Market.
„Cele mai multe sunt locale și naționale, cu produse proaspete și sănătoase, de la florărie, băcănie, patiserie, carmangerie, restaurante, până la piese auto, frizerie și servicii care îți sunt necesare zilnic. Conceptul este gândit pentru a răspunde interesului publicului pentru consumul local”.
Pe lângă magazinul Auchan, noul proiect integrează un restaurant McDonald’s, a doua locație a brandului cu serviciul Drive-Thru și al patrulea din orașul Iași. Oferta de cumpărături este completată de:
Fashion, home&deco: Sinsay
Dining și preparate proaspete: La Bottega, La Ciambella, Kosarom, Spartan, Fusion To Go (sushi);
Dulciuri, patiserie și cafea: Dolciano, Dulcinella, Teo`s Café;
Sănătate & Beauty: Dr. Max, Prisaca Bârnova, Atipic Barbershop;
Servicii: Autopit, Animax, Schimbu` 3, Pro Tel, Family Balloons, Silca (multiplicare chei), Inmedio, Flower Boutique, CEC Bank, curățătoria Omniclean.
Family Market Bucium și Family Market Miroslava reprezintă investiţii în valoare totală de peste 24 milioane de euro. Partenerul IULIUS în finanțarea proiectelor este CEC Bank, unul dintre principalii susținători ai antreprenorilor locali.
Auchan
Auchan România are în portofoliu 320 magazine, cuprinzând 33 de hipermarketuri, 7 supermarketuri și 280 de magazine de ultraproximitate MyAuchan, din care peste 270 în stațiile Petrom, cât și magazinul online auchan.ro. Cu o cifră de afaceri cu taxe de peste 1,2 miliarde de Euro, retailerul propune locuitorilor din orașele în care sunt prezente magazinele sale un comerţ modern, de calitate, cu cele mai largi game de produse şi un concept de discount responsabil, cu toate preţurile mici, permanent. În 2021, retailerul a obținut medalia Customers’ Friend și statutul Customers’ Friend – Superior Excellence.
IULIUS
Compania IULIUS este singurul dezvoltator și operator de proiecte mixed-use de regenerare urbană din România, cu o experiență de peste 20 de ani în real estate și cu o prezență în patru mari orașe din țară – Iași, Timișoara, Cluj-Napoca și Suceava.
Portofoliul său cuprinde peste 310.000 mp de retail, în două proiecte mixed-use de regenerare urbană (Palas Iași și Iulius Town Timișoara), singurele de acest tip din țară, rețeaua națională de shopping mall-uri regionale (Iulius Mall – Iași, Cluj-Napoca și Suceava) și proiectele Family Market din Iași (Miroslava și Bucium. Proiectele sunt lidere de piață la nivel regional și înregistrează anual peste 70 de milioane de vizite.
În doar zece ani, compania IULIUS s-a impus drept unul dintre cei mai activi dezvoltatori și operatori de spații office clasa A, construind, sub brandul național United Business Center, poluri regionale de business și comunități creative multinaționale în trei centre universitare importante ale României – Iași, Timișoara și Cluj-Napoca. În total, 14 clădiri verzi, cu o suprafață totală de peste 182.000 mp, în care sunt prezente peste 80 de sedii de companii și unde lucrează peste 20.000 de angajați.
Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.
Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG, #eCommerce, #FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,
Abonează-te gratuit la newsletter
Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.
retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de echipamente, tehnologii și servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail