Auchan își extinde serviciile de livrare la domiciliu printr-un parteneriat cu platforma Takeaway.com

Auchan își extinde serviciile de livrare la domiciliu printr-un parteneriat cu platforma Takeaway. Astfel, peste 40 de feluri de mâncare, gătite în bucătăriile Auchan din 16 hipermarketuri din țară, pot fi comandate online prin platforma Takeaway, zilnic, în intervalul orar 10:00 – 18:00. Serviciul este disponibil în 11 orașe în care retailerul este prezent.

AuchanPotrivit celor două companii, serviciul este disponibil în 11 orașe în care retailerul este prezent: București, Constanța, Brașov, Craiova, Galați, Cluj, Timișoara, Târgu Mureș, Oradea, Iași și Sibiu.

Gama de preparate disponibilă pentru livrare la domiciliu cuprinde zeci de feluri de mâncare din bucătăria românească tradițională: meniuri diferite în fiecare zi, de luni până duminică, la doar 15.99 lei, ciorbe, friptură, garnituri, salate și sendvișuri, precum și deserturi: prăjitură cu cremă de brânză și lămâie, prăjitură cu mousse de ciocolată ș.a.

Preparatele sunt gătite zilnic, cu ingrediente proaspete și de cea mai bună calitate, în laboratoarele specializate de gastronomie tip restaurant din magazinele Auchan, de către bucătari specializați, respectând întocmai rețetele create de chefii Auchan și toate standardele și procedurile de calitate și securitate alimentară.

Rezultate bune după un proiect pilot

„Colaborarea noastră cu Takeaway.com a demarat în urmă cu câteva luni, sub forma unui proiect pilot, din dorința de a oferi consumatorilor o variantă simplă și rapidă de a se bucura și acasă de preparatele din cadrul restaurantelor La Masă din hipermarketurile Auchan. Rezultatele în acest interval au fost îmbucurătoare, motiv pentru care ne propunem să dezvoltăm acest parteneriat și în alte județe în care suntem prezenți”, a declarat Laurențiu Furtună, Director e-commerce și digital Auchan Retail România.

„Lucrăm continuu pentru a ne îmbunătăți și extinde serviciile și produsele. Suntem foarte fericiți să consolidăm parteneriatul cu restaurantele La Masă din magazinele Auchan și astfel să le livrăm consumatorilor noștri gusturi autentice din bucătăria românească tradițională la prețuri foarte avantajoase.” a declarat Răzvan Borș, Brand Manager Takeaway.com.

Comandă medie de 40 de lei

Potrivit Auchan, prin Takeaway.com comanda medie se ridică la aproximativ 40 lei, valoarea unei mese complete pentru două persoane. În urma etapei pilot, cele mai multe comenzi sunt înregistrate în magazinele Auchan din mall-uri, respectiv în Iași, Craiova Electroputere și Cluj Iulius.

În ceea ce privește preferințele utilizatorilor, în topul celor mai comandate preparate se regăsesc meniul zilei, cașcavalul pane, șnițelul de pui pane și pieptul de pui la grătar. Clienții care au comandat mâncare Auchan prin Takeaway.com sunt foarte mulțumiți, dovadă fiind și ratingul de 4.4, obținut în ianuarie 2021.

Auchan Retail România

Auchan România are în portofoliu 33 de hipermarketuri Auchan, o rețea de 47 de magazine de proximitate MyAuchan, dintre care 38 în stațiile Petrom, și 5 supermarketuri Auchan. Cu peste 280.000 m2 suprafaţa netă de vânzare, o cifră de afaceri cu taxe de peste 1,2 miliarde de Euro, Auchan propune celor circa 5 milioane de locuitori din orașele în care sunt prezente magazinele sale un comerţ modern, de calitate, cu cele mai largi game de produse şi un concept de discount responsabil, cu toate preţurile mici, permanent. Pe www.auchan.ro, Auchan prezintă clienților peste 25.000 de produse.

Just Eat Takeaway.com N.V.

Just Eat Takeaway.com (LSE: JET, AMS: TKWY) este un lider mondial pe piața de livrare de alimente online în afara Chinei.

Cu sediul în Amsterdam, compania se concentrează pe conectarea consumatorilor și a restaurantelor prin intermediul platformelor sale. Cu peste 205.000 de restaurante conectate.

Combinația dintre Just Eat și Takeaway.com a crescut rapid pentru a deveni un lider pe piața de livrare de produse alimentare online, cu operațiuni în Regatul Unit, Germania, Olanda, Canada, Australia, Austria, Belgia, Bulgaria, Danemarca, Franța, Irlanda, Israel, Italia, Luxemburg, Noua Zeelandă, Norvegia, Polonia, Portugalia, România, Spania și Elveția, precum și prin parteneriate în Mexic, Columbia și Brazilia.


Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG#eCommerce#FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,

Abonează-te la newsletterul zilnic gratuit.

Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail

Înregistrare

2performant.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *