Auchan România a deschis cea de-a XII-a ediție a Târgului de Bere, cel mai mare târg de bere din comerț din România

Auchan România anunță debutul celei de-a XII-a ediții a Târgului de Bere, cel mai mare târg de bere din comerț din România și unul dintre evenimentele emblematice ale companiei. Astfel, în perioada 23 iunie – 20 iulie 2021, în toate hipermarketurile Auchan, precum și în magazinul online auchan.ro, clienții vor avea acces la o selecție extinsă de sortimente de bere, dar și la o gamă variată de produse complementare servirii acesteia.

auchan

Peste 300 de sortimente de bere la Târgul de Bere organizat de Auchan

În continuarea misiunii retailerului de a susține economia locală, Târgul de Bere organizat în acest an propune clienților peste 300 de sortimente de bere, din care 175 sunt din România. În plus, 55 dintre acestea sunt beri artizanale românești fabricate de producători locali, printre care: Berarium, Capra Noastră, Fabrica de bere bună, Fabrica de Bere sau Fabrica Grivița.

Totodată, în cadrul târgului, clienții retailerului vor putea alege din peste 150 de beri de renume internațional, inclusiv noutăți din țări precum Franța, Belgia, Germania, Cehia, Marea Britanie, Austria sau Finlanda. Printre sortimentele noi ale ediției curente se numără Belzebut Blonde, bere fabricată în Franţa, care face parte dintr-o gamă largă de beri aromate; Blanche de Namur, cu o aromă ușor fructată, precum și Duchesse De Bourgogne, La Gauloise sau Lindemans.

Specialități bavareze

În ceea ce privește oferta berilor de import, clienții vor regăsi specialități bavareze, precum Paulaner, Apostel, Konig Ludwig, Hop si Franziskaner, de abație (Leffe), craft – Kastel, Chouffe sau Hobgoblin și trapiste, precum Chimay sau La Trappe.

Potrivit datelor companiei, tendințele din piața de bere observate anul acesta vizează în principal dezvoltarea categoriei de sortimente aromatizate, atât în varianta cu alcool, cât și fără. Propunând o gamă largă pentru toate gusturile și toate buzunarele, Târgul de Bere din Auchan se adresează atât consumatorilor amatori, cât și cunoscătorilor.

„De 12 ani realizăm anual cel mai mare târg de bere din România, oferind astfel o experiență a gusturilor din toată lumea. Vrem ca românii să retrăiască momentele de plăcere și experiențele din excursiile în care au fost, de-a lungul timpului, în alte țări. În ultimii ani, odată cu dezvoltarea producției locale de bere artizanală, ne-am făcut o misiune din a aduce, susține și promova micii producători români de bere. În târgul de bere din acest an, mai bine de jumătate dintre produse sunt din România. Îi invităm pe români să se bucure de diversitatea ofertei, de noutățile și exclusivitățile din cadrul acestui târg, precum și de experiențele din magazinele noastre pe care le-am pregătit cu ocazia acestui eveniment.”, a declarat Tiberiu Dănețiu, Director Marketing Auchan Retail România.

Târgul de Bere se desfășoară în toate hipermarketurile Auchan

Târgul de Bere din acest an se derulează în toate hipermarketurile Auchan, dar și virtual în magazinul auchan.ro, de unde clienții pot comanda online sortimentele preferate. Comenzile pot fi livrate la domiciliu, la nivel național, standard sau expres, sau ridicate din cel mai apropiat magazin Auchan prin serviciile gratuite Click&Collect și Drive.

Potrivit Auchan, în 2020, în cadrul Târgului de Bere, preferata românilor a fost berea românească. Anul acesta, clienții vor avea acces la o selecție extinsă de sortimente de bere, dar și la o gamă variată de produse complementare servirii acesteia, precum pahare, halbe, dar și o vastă selecție de gustări.

Auchan Retail România

Auchan România are în portofoliu 33 de hipermarketuri Auchan, o rețea de 66 de magazine de proximitate MyAuchan, dintre care 57 în stațiile Petrom, și 5 supermarketuri. Cu peste 280.000 m2 suprafaţa netă de vânzare, o cifră de afaceri cu taxe de peste 1,2 miliarde de Euro, Auchan propune celor circa 5 milioane de locuitori din orașele în care sunt prezente magazinele sale un comerţ modern, de calitate, cu cele mai largi game de produse şi un concept de discount responsabil, cu toate preţurile mici, permanent.

Pe www.auchan.ro, Auchan prezintă peste 25.000 de produse, clienții având posibilitatea de a intra în posesia comenzilor plasate online fie prin ridicare din magazin – Click&Collect, din parcarea magazinului – Auchan Drive sau prin livrare la domiciliu standard sau expres. În 2021, Auchan a obținut medalia Customers’ Friend și statutul Customers’ Friend – Superior Excellence, confirmând calitatea excelentă a relațiilor cu clienții săi. Toate magazinele, depozitele și birourile gestionate de Auchan dețin certificarea Safe Guard care confirmă respectarea și implementarea corectă a celor mai bune practici de siguranță împotriva răspândirii COVID-19.


Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG#eCommerce#FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,

Abonează-te la newsletterul zilnic gratuit.

Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail

Înregistrare

2performant.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *