Peste 290.000 de români s-au implicat în campania de colectare și reciclare a uleiului alimentar uzat demarată de Auchan

Auchan România continuă Programul de Colectare și Reciclare a Uleiului Alimentar Uzat, lansat în octombrie 2019. Inițiativa s-a dovedit a fi un adevărat succes, iar românii s-au responsabilizat și s-au implicat în număr mare. Astfel, peste 290.000 de consumatori casnici au adus uleiul uzat folosit în gospodării în punctele de colectare din hipermarketurile Auchan, iar peste 410.000 de litri de ulei au fost salvați până în prezent pentru a nu ajunge în locuri nepotrivite, precum canalizare, unul dintre cele mai comune obiceiuri.  

auchan

Programul continuă pe termen nelimitat în toate cele 33 de hipermarketuri Auchan, cărora li s-au alăturat ca puncte de colectare și supermarketurile Auchan Turda (Cluj), Liberty (București) și MyAuchan Alexandriei (București). Conceput ca un demers de responsabilizare, acesta își propune să contribuie la eliminarea efectelor dăunătoare pe care uleiul aruncat necorespunzător le are asupra solului și apelor, precum și apariția unor costuri suplimentare pentru întreținerea și curățarea stațiilor de epurare.

Potrivit companiei, în țară, magazinul Auchan Galați a colectat cea mai mare parte din cantitatea totală de ulei alimentar uzat, acesta fiind urmat de magazinul din Satu Mare. În Capitală, cele mai mari cantități de ulei s-au colectat în hipermarketul din Drumul Taberei.

Cum pot consumatorii să contribuie la colectarea uleiului uzat

Consumatorii casnici pot aduce uleiul alimentar utilizat la birourile Serviciul Clienți din magazinele Auchan din toată țara. În funcție de cantitatea predată, aceștia pot fi recompensați cu produse din partea partenerilor Fairy și AQUA Carpatica. Uleiul folosit se colectează, după răcire, într-un recipient transparent de plastic. Pentru ca procesul de reciclare să se poată derula într-un mod optim, este important ca uleiul să fie strecurat și neamestecat cu alte deșeuri. Recipientele din plastic vor fi, de asemenea, colectate pentru reciclare.

Evitarea folosirii inadecvate a unei cantități importante de ulei alimentar se traduce prin evitarea poluării a milioane de litri de apă. Acest lucru înseamnă un mediu mai curat și mai sănătos pentru milioane de cetățeni din România.

Uleiul colectat este predat companiei Respiră Verde, lider naţional în materie de colectare, valorificare şi eliminare finală a uleiurilor şi grăsimilor comestibile uzate, pentru a fi procesat printr-o serie de tehnici de încălzire, decantare şi filtrare. Ulterior, uleiul este transformat în biocombustibili. Auchan susține și promovează sustenabilitatea și grija față de mediul înconjurător și desfășoară constant acțiuni de conștientizare a unui consum responsabil. Retailerul a realizat de-a lungul timpului o serie de proiecte de mediu, de reciclare, eliminare a plasticului și economie circulară, pe întreg lanțul valoric, prin care își propune să contribuie la un viitor mai bun și mai sustenabil.

Auchan

Auchan România are în portofoliu 248 de magazine, cuprinzând 33 de hipermarketuri, 5 supermarketuri și 210 magazine de ultraproximitate MyAuchan, din care 201 în stațiile Petrom, cât și magazinul online auchan.ro. Cu o cifră de afaceri cu taxe de peste 1,2 miliarde de Euro, Auchan propune locuitorilor din orașele în care sunt prezente magazinele sale un comerţ modern, de calitate, cu cele mai largi game de produse şi un concept de discount responsabil, cu toate preţurile mici, permanent. În 2021, Auchan a obținut medalia Customers’ Friend și statutul Customers’ Friend – Superior Excellence.


Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG#eCommerce#FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,

Abonează-te gratuit la newsletter

Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de echipamente, tehnologii și servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail

Înregistrare

Depositphotos

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *