Carrefour sărbătorește 15 ani de activitate pe piața din Romania

Carrefour România sărbătorește 15 ani de activitate pe plan local, printr-o lună aniversară plină de surprize și premii, dedicată iubitorilor de sport. Cu ocazia aniversării, între 16 iunie și 13 iulie brandul a pregătit clienților săi o super tombolă aniversara prin care oferă 50.000 de vouchere în valoare de 100 de lei fiecare pentru achiziționarea echipamentelor sportive din toate hipermarketurile Carrefour din țară.

CarrefourAstfel, odată cu luna aniversară, Carrefour organizează o tombolă pentru cele 50.000 de vouchere prin care clienții vor primi, după emiterea bonului fiscal, un bon nefiscal, emis automat de casa de marcat. Bonul nefiscal va conține un cod unic de bare, format de 13 cifre. Acesta poate fi înscris o singură dată printr-un SMS la 1702 sau pe site-ul oficial.

Voucherele pot fi folosite pentru achiziționarea de articole sportive din magazinele Carrefour. Desemnarea câștigătorilor se va realiza electronic, printr-o serie de trageri la sorți ce vor fi efectuate în fiecare joi (23 iunie, 30 iunie, 7 iulie, 14 iulie), alegându-se câștigătorii.

După fiecare tragere la sorți, câștigătorii vor primi câte un SMS care va conține un cod format din 13 cifre, similar unui cupon de cumpărături, valabil pentru achiziționarea de articole sportive din magazinele hipermarket Carrefour.

“Sărbătorim, alături de clienții și partenerii noștri, 15 ani în care ne-am setat misiunea de a crea o viață mai bună pentru consumatorii români, iar promovarea și susținerea sportului sunt moduri prin care brandul nostru duce această misiune mai departe. Antrenor, co-echipier sau pur și simplu suporter, Carrefour este mereu în echipa ta, cu cele mai bune sfaturi, echipamente sportive sau evenimente la care să faci mișcare, indiferent de nivelul la care te afli. Susținem cu mândrie campionii de zi cu zi, dar și pe cei care nu concurează pentru medalii, ci practică sportul din plăcere, participând în competițiile de amatori. La Carrefour susținem sportul în orice formă. Pentru cel mai frumos joc, la mulți ani, Carrefour!”, a declarat Andreea Mihai, Director de Marketing&Comunicare, PR&Solidaritate, Dinamică Comercială&Pricing Carrefour România

Campania aniversară “De 15 ani, campionii prețurilor mici” pune accentul pe activitatea sportivă a românilor, inscriindu-se în acceași tematică cu “Carrefour-Sponsorul fotbaliștilor de mâine”, o campanie prin care retailerul direcționează 1% din vânzarea produselor marcă proprie și a produselor partenere către 55 echipe de fotbal de juniori din țară.

Carrefour România se angajează astfel să dezvolte comunitățile locale în cadrul cărora își desfășoară activitatea prin promovarea proiectelor axate pe nutriție și un stil de viață sănătos. Astfel, susținerea evenimentelor sportive și a acțiunilor care încurajează românii, adulți și copii deopotrivă, să practice sportul și să-și mențină sănătatea sunt elemente esențiale inclusiv ale strategiei de responsabilitate socială Carrefour.

În România, Grupul număra 191 de magazine dintre care 29 hipermarketuri, 108 supermarketuri Market, 43 magazine de proximitate ‘Express’, 10 magazine de proximitate ‘Contact’ și un magazin de comerț online: www.carrefour-online.ro.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,921 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Retail » Carrefour sărbătorește 15 ani de activitate pe piața din Romania
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: