Retailerii Carrefour și Auchan au anunțat rezultate financiare în creștere pentru anul 2016

Retailerii Carrefour și Auchan au anunțat rezultate financiare în creștere pentru anul 2016. Carrefour a înregistrat o creștere a vânzărilor nete cu +2,7% în 2016, în timp ce Auchan a înregistrat o creștere organică a vânzărilor cu 0,9%.

Credit Foto: shutterstock.com

Carrefour 

Carrefour a anunţat o performanță excelentă în ceea ce privește activitatea retailerului la nivel internațional pentru anul 2016, înregistrând o creștere a vânzărilor nete cu +2,7%, ajungând astfel la o cifră de afaceri de 76,6 miliarde de euro.

La nivel european, Carrefour a înregistrat vânzări de 55,9 miliarde de euro, în creștere cu 3% față de 2015, anul anterior.

creștere

La nivel internațional, retailerul a deschis 871 de magazine Carrefour și a realizat în toate țările unde este prezent, implementarea unor noi site-uri pentru e-commerce și aplicații pentru produsele alimentare și nealimentare din magazine.

creștere

Pentru 2017, retailerul are ca obiectiv creșterea vânzărilor între 3%-5%, la rate constante de vânzare.creștere

În România, Grupul Carrefour numără 290 de magazine, dintre care 32 hipermarketuri ‘Carrefour’, 118 supermarketuri ‘Market’, 44 magazine de proximitate ‘Express’, 10 magazine de proximitate ‘Contact’, un magazin de comerț online: www.carrefour-online.ro și 85 de magazine Billa.

Auchan

România, alături de Ungaria, Polonia și Ucraina, a fost remarcată pentru performanțele înregistrate în ceea ce privește creșterea vânzărilor în 2016, aspect la care a contribuit și transformarea hipermarketurilor Real în magazine Auchan.

Deși 2016 a fost un an al reîntemeierii strategice pentru Auchan Holding, retailerul a anunţat rezultate financiare  bune, înregistrând o creștere a vânzărilor organice cu 0,9%. Această creștere a fost determinată în principal de expansiunea rețelei de magazine Auchan la nivel mondial, 11 dintre țările în care retailerul este prezent înregistrând o creștere susținută a vânzărilor pentru anul 2016.

La sfârșitul anului 2016, veniturile consolidate Auchan au crescut cu 0,7%, ajungând la o cifră de afaceri de 51.72 miliarde de euro, datorită vânzărilor totale 12,9 miliarde de euro înregistrate în anul 2016.

Profitul brut al retailerului Auchan la nivel mondial a ajuns la 22,4% în 2016, comparativ cu 22,1%, în 2015.

creștere

Auchan România are în portofoliu 33 de hipermarketuri, cu 280.000 mp suprafaţa netă de vânzare – al doilea comerciant din ţară, cu circa 10.000 de angajaţi – al cincilea angajator privat din România, cu o cifră de afaceri cu taxe de peste 1 miliard de Euro în 2015. Auchan propune celor circa 5 milioane de locuitori din 18 oraşe în care sunt prezente magazinele un comerţ modern, de calitate, cu cele mai largi game de produse şi un concept de discount generalizat, cu toate preţurile mici, permanent.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,838 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Retail » Retailerii Carrefour și Auchan au anunțat rezultate financiare în creștere pentru anul 2016

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: