Diamant

Carrefour lansează serviciul „Casa ta – Self Service”, casa de marcat unde clienții au posibilitatea de a scana și plăti singuri

Carrefour România a lansat, în hipermarketul Carrefour Băneasa, serviciul integrat „Casa ta – Self Service”, casa de marcat unde clienţii au posibilitatea de a scana şi plăti singuri, în acelaşi loc, produsele cumpărate.

Casa Ta CarrefourCarrefour România propune clienţilor săi în hipermarketul Carrefour Băneasa, începând cu 21 August, o nouă experienţă în magazine, una care să le permită pe de o parte, să facă cumpărături în ritmul lor, iar pe de altă parte, una care să le ofere posibilitatea de a experimenta avantajele tehnologiei şi de a le aduce cât mai aproape de consumatori.

Ne bucurăm să putem oferi clienţilor noştri experienţe unice de cumpărături, iar noul serviciu integrat „Casa ta – Self Service” va da acestora posibilitatea de a lua viitorul în propriile mâini, datorită tehnologiei propuse prin funcţiile casei de marcat.

Astfel, clienţii sunt invitaţi în hipermarketul din Băneasa să descopere acest proiect pilot şi să încerce singuri nouă casă de marcat „Casa ta – Self Service” care permite realizarea cumpărăturilor în doi paşi simpli: scanarea produselor la casa de marcat „Casa ta- Self Service” şi plata produselor scanate – cu cardul sau prin aplicaţia mobilă Carrefour Pay, disponibilă gratuit în AppStore şi în magazinul Google Play”, spune Andreea Mihai, Director de Marketing&Comunicare, PR&Solidaritate, Dimanica Comercială&Pricing Carrefour România.

Zona dedicată noului serviciu „Casa ta – Self Service” este alcătuită din 4 case de marcat tip self check-out şi este deservită de un supervizor permanent, gata oricând să ofere clienţilor îndrumarea necesară utilizării caselor de marcat.

Carrefour a trecut de pragul de 200 de supermarketuri Market. Doar 10 unităţi Billa au mai rămas de remodelat

Odată cu remodelarea magazinelor Billa dar şi cu câteva deschideri noi, reţeaua Market a trecut de pragul de 200 de supermarketuri (201 unităţi în acest moment). Din reţeaua de magazine Billa, achiziţionată de retailerul francez, au mai rămas doar 10 unităţi de transformat, dintre cele 86 câte erau la momentul achiziţiei.

Carrefour România numără, în acest moment, 296 de magazine dintre care 32 hipermarketuri, 201 supermarketuri „Market”, 42 magazine de proximitate „Express”, 10 magazine de proximitate „Contact”, un magazin de comerț online: www.carrefour-online.ro și 10 magazine Billa.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,995 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Retail » Carrefour lansează serviciul „Casa ta – Self Service”, casa de marcat unde clienții au posibilitatea de a scana și plăti singuri

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: