La inițiativa Carrefour, 30 de companii au donat 205.000 de euro pentru HOSPICE Casa Speranței

La invitația Carrefour, 29 de companii s-au reunit în cadrul unui concert caritabil, desfășurat la Opera Națională, luni, 9 decembrie.

CarrefourAndra și invitații săi, alături de Orchestra Simfonică București, sub bagheta dirijorului Andrei Tudor și cu intervenția scenică a lui Cristian Leonte, au concertat în fața a peste 800 de invitați, companii și vedete, în beneficiul pacienților de la HOSPICE Casa Speranței.

WDP, Prime Kapital, DN1 Value Center, Nepi Rockcastle, Renovatio Trading, Element Industrial, Cushman Wakefield Echinox, AFI Cotroceni, P3 Logistic Parks, CBRE, Albalact, Mastercard, RBC, Smart ID, BRD Finance, BRD Societe Generale, Immofinanz, One United Properties, EY, Havas, Tuca Zbârcea & Asociații, Veranda Mall, Publicis, EMI, Graffiti PR, Marsh, Amalia Năstase Communication, Forbes și Forbes Life și-au unit eforturile într-o inițiativă ce a avut ca scop creșterea gradului de conștientizare pentru implicarea civică.

Îndemnul unitar al acestora a fost legat de utilizarea instrumentelor financiare, deductibile fiscal, precum redirecționarea impozitului pe profit (în cuantum de 20%) în cazul companiilor sau a impozitului pe venit (în cuantum de 2%) pentru persoanele fizice, către cauze sociale. Prin aderarea la acest efort comun pentru HOSPICE Casa Speranței, cele 30 de companii și artiștii susținători își doresc să creeze valoare nu doar sustenabilă, ci și scalabilă pe termen lung.

Donațiile rezultate în urma concertului merg către HOSPICE Casa Speranței și asigură 2 milioane de minute de îngrijire paliativă. Îngrijirea paliativă își propune să îmbunătățească calitatea vieții pacienților și a familiilor lor atunci când se confruntă cu o boală incurabilă, prin servicii medicale și sprijin social, consiliere psiho-emoțională și spirituală atât pentru pacienți, cât și pentru familiile lor.

”Dincolo de contribuția reală, palpabilă, adusă pacienților de la HOSPICE Casa Speranței, Centru de Excelență pentru îngrijire paliativă din sud-estul Europei, acest eveniment stă ca o dovadă a faptului că binele nu lasă loc rivalităților de niciun fel. Cum HOSPICE sunt campioni în lumea binelui, la fel, în această seară, 30 de companii și-au unit forțele pentru o cauză comună. Este o performanță de care suntem mândri și pentru care le mulțumim celor care au răspuns apelului nostru”, a declarat Anca Damour, Executive Board Member, Carrefour România.

Pe scenă, au urcat – rând pe rând – să cânte alături de Andra, artiști și vedete precum: Bodo (Proconsul), Mircea Radu, Mioara Velicu, Liviu Teodorescu, Paula Herlo, Narcisa Suciu, și chiar și fetița de doar 4 ani a cuplului Andra și Cătălin Măruță, Eva, într-un moment foarte emoționant pentru întreaga audiență.

Avem 4.000 de motive pentru care să luptăm zi de zi, acesta este numărul pacienților pe care HOSPICE Casa Speranței îi îngrijește în prezent. Gestul făcut de Carrefour și toți partenerii, de Andra, de toți artiștii care au urcat pe scenă, de Orchestra Simfonică București și de dirijorul Andrei Tudor, ne face să simțim că avem și milioane de prieteni în jur. Iar pentru asta suntem extrem de recunoscători!”, a spus Mirela Nemțanu, Director Executiv Fundația HOSPICE Casa Speranței.

Crăciunul a fost întotdeauna un moment important în familia noastră. Aș vrea ca prin acest concert să reușim să aducem sărbători fericite pentru cei mai puțin norocoși dintre noi. Am cântat cu gândul la toți cei care au nevoie de speranță, de momente de liniște în pragul Sărbătorilor de iarnă și au nevoie să creadă într-un viitor mai bun, ca să poată găsi puterea să lupte în fiecare zi. “, a completat vedeta serii, Andra.

Carrefour

În România, grupul Carrefour oferă clienților săi multiple posibilități de a face cumpărături, atât în cele de magazine din țară, cât și prin portalul unic www.carrefour.ro, de unde clienţii din Bucureşti pot achiziţiona produse alimentare din secţiunea „Supermarket Online”, dar şi produse nealimentare din secţiunea Carrefour&Partenerii, cu livrare oriunde în ţară sau cu ridicare de la punctele „Click&Collect” din hipermarketurile Carrefour. Mai mult, prin platforma BRINGO, disponibilă gratuit în Google Play și App Store, Carrefour le oferă clienților din cele 24 orașe posibilitatea de a face cumpărături din peste 50.000 de produse la preț de hipermarket, livrate în 90 de minute. De asemenea, prin intermediul Gurmandio, clienții din mai multe orase pot comanda o varietate mare de preparate, atât din secțiunea de gastronomie a Carrefour, cât și de la restaurantele locale, livrare gratuită și multiple metode de plată (cash, card, tichete de masă). 

Carrefour a dezvoltat pentru clienții săi mijloace inovatoare de plată, precum aplicația „Carrefour Pay”, prin intermediul căreia aceștia pot verifica preţurile din magazin sau plăti cumpărăturile direct din aplicaţie, la casele de marcat. Continuând seria inovațiilor, anul trecut, Carrefour a lansat în hipermarketul Carrefour Băneasa, serviciul integrat „Casa ta – Self Service”, prima casă de marcat unde clienții au posibilitatea să scanze și să plătească singuri, în același loc, produsele cumpărate. 

Carrefour susține comunitățile în care activează prin programe relevante, astfel că, în 2017, retailerul a lansat, în premieră în România, Cooperativa Agricolă Carrefour Vărăști, prima de acest gen fondată alături de un retailer. Proiectul aduce mai aproape de clienții Carrefour producătorii agricoli români cu produse de calitate și le oferă acestora oportunitatea de a accesa o piață de desfacere sustenabilă. Ca parte a aceluiași demers strategic, Carrefour a lansat în luna martie 2019 Creștem România BIO, un program național pentru susținerea conversiei fermierilor români la Agricultura BIO și promovarea produselor BIO românești. Programul reprezintă un angajament pe termen lung si a fost deschis oricărui fermier român care a dorit să fie certificat BIO. Scopul este acela de a crea în România un segment puternic de producători certificați BIO, care să poată oferi românilor șansa de a mânca mai bine.  În luna iulie, Carrefour România a lansat “Punem preț pe plastic”, un program de economie circulară adresat reducerii cantității de ambalaje din plastic și introducerii plasticului într-un circuit responsabil, prin reducere, refolosire și reciclare. În cadrul programului, inițiativa Plata cu PET-ul a ajuns în 7 hipermarketuri Carrefour din 6 orașe: București (Băneasa și ParkLake), Constanța, Buzău, Cluj, Oradea și Timișoara. În fiecare oraș, timp de 10 zile oamenii au putut aduce PET-uri în schimbul fructelor și legumelor provenite de la producători locali. Inițiativa a adunat un număr de 264.000 de PET-uri pentru 54.000 kg fructe și legume de sezon.

Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,982 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Retail » La inițiativa Carrefour, 30 de companii au donat 205.000 de euro pentru HOSPICE Casa Speranței
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: