Carrefour continuă să crească în România (+7,6%) în al treilea trimestru din 2018

Carrefour continuă să crească pe piața din România, în al treilea trimestru din 2018 înregistrând o creștere de 7,6% (4% like-for-like) a vânzărilor, cea mai mare creștere de pe piețele europene ale retailerului francez.

Carrefour

Aceste rezultate financiare de pe piața din România sunt peste rezultatul întregului grup, de +2.1% (like-for-like) și peste rezultatele din țara mamă, Franța (+1,6%). În al treilea trimestru al anului 2018, grupul a înregistrat, astfel, un ritm accelerat de vânzări, reflectând o îmbunătățire treptată a modelului său de afaceri.

Prezentarea rezultatelor trimestriale ale Carrefour a fost, de asemenea, o ocazie de a revizui progresele făcute în cadrul planului său de transformare, Carrefour 2022.

Astfel, vănzările online de produse alimentare, una dintre direcțiile planului Carrefour 2022, au crescut cu mai mult de 30% în al treilea trimestru din 2018. Campania de unificare a platformei online din fiecare țară, continuă. După Brazilia, Polonia și România, în prima jumătate a anului, precum și Italia în al treilea trimestru, toate țările vor avea un singur web-site, o singură platformă online, până la sfârșitul anului.

Carrefour în România

În România, planurile de expansiune ale grupului francez continuă să rămână o prioritate. În primul semestru din 2018, au fost deschise 11 supermarketuri noi, iar al doilea semestru va sta sub semnul extinderii magazinelor de proximitate, menținând același ritm al expansiunii ca cel din 2017.

De asemenea, semestrul doi va fi marcat și de deschiderea de noi magazine de tip hipermarket, primul fiind hipermarketul Carrefour Roman, în luna noiembrie, care se va afla în interiorul centrului comercial Roman Center Value.

Carrefour

În România, grupul Carrefour oferă clienților săi multiple posibilități de a face cumpărături, atât în cele 321 magazine din țară, cât și prin portalul unic www.carrefour.ro, de unde clienţii din Bucureşti pot achiziţiona produse alimentare din secţiunea „Supermarket Online”, dar şi produse nealimentare din secţiunea Carrefour&Partenerii, cu livrare oriunde în ţară sau cu ridicare de la punctele „Click&Collect” din hipermarketurile Carrefour.

Mai mult, prin platforma BRINGO, disponibilă gratuit în Google Play și App Store, Carrefour le oferă clienților din Iași, Cluj, Constanța și București posibilitatea de a face cumpărături din peste 50.000 de produse la preț de hipermarket, livrate în 90 de minute.

Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,828 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Retail » Carrefour continuă să crească în România (+7,6%) în al treilea trimestru din 2018
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: