Veniturile Carrefour, cel mai mare al doilea retailer mondial, au urcat cu 3,3% în 2016, înregistrând vânzări totale de 85,7 miliarde de euro, conform datelor publicate pe site-ul companiei.
Acesta este al cincilea an consecutiv de creştere organică a vânzărilor grupului în Europa și cea mai bună performanță anuală înregistrată pe parcursul ultimului an.
În trimestrul patru din 2016, vânzările grupului au crescut cu 3,5 %, ajungând astfel la 23,4 miliarde de euro (23 miliarde de dolari).
Pentru România nu au fost prezentate cifre exacte, aceasta fiind încadrată la categoria „Alte țări Europene”, unde media de creștere a vânzărilor este de 2,5%, România și Polonia fiind țările cu cea mai mare creștere în 2016.
În România, Grupul Carrefour numără 292 de magazine dintre care 32 hipermarketuri ‘Carrefour’, 119 supermarketuri ‘Market’, 44 magazine de proximitate ‘Express’, 10 magazine de proximitate ‘Contact’, un magazin de comerț online: www.carrefour-online.ro si 86 de magazine Billa.
În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG.
Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.
