Carrefour România, un jucător cheie pe piața magazinelor de proximitate: 22 de noi deschideri Express în 2023

Carrefour România atinge pragul de 162 de unități Express la nivel național în 2023, prin deschiderea a 22 de noi magazine în 9 orașe. Întreaga rețea de proximitate este deservită de 131 de magazine integrate și 31 în regim de franciză. Extinderea formatului Express reprezintă un obiectiv strategic pentru Carrefour, aliniat viziunii omnichannel a companiei de a fi aproape de clienți și de a le oferi cea mai bună experiență la cumpărături. Indiferent de locul unde își desfășoară activitățile, clienții au parte de un confort sporit, datorită accesibilității și timpului redus dedicat cumpărăturilor, specific magazinelor de proximitate.

Carrefour

Cu un design modern, magazinele ocupă o suprafață construită cuprinsă între 110 și 350 mp alocați spațiului de vânzare. Prin deschiderea noilor magazine Express, Carrefour generează un număr de 176 de locuri de muncă la nivel local, clienții fiind așteptați de luni până duminică, în intervalul 07:00 – 22:00.

Magazinele Express sunt concepute să răspundă unui stil de viață din ce în ce mai dinamic, oferind soluții rapide și eficiente pentru cumpărăturile zilnice. În acest sens, facem tot posibilul să le oferim clienților soluții adaptate nevoilor lor și continuăm să extindem amprenta formatului nostru de proximitate, prin diversificarea locațiilor amplasate în cât mai multe puncte de vânzare strategice – de la zone rezidențiale, până la clădiri de birouri sau chiar zone urbane centrale. Prin intermediul celor 162 de magazine Express distribuite național, aducem mai aproape de clienții noștri un univers plin de produse proaspete provenite de la fermierii locali, mărci proprii (Carrefour La Piață, Drag de România), vinuri din programul Deschidem Vinul Românesc, dar și mărci internaționale apreciate”, a declarat Vincent Rochefort, Director Proximitate, Carrefour România.

Cele 22 de magazine noi sunt localizate în:

–        București, adresele:

–        Șos. Pipera, nr. 61, bloc 1, etaj P+M, sector 2

–        Str. Gura Putnei, nr. 52-54

–        Șos. Giurgiului, nr. 125, bl. 4A, sector 4

–        Str. Sergent Nuțu Ion, nr. 44

–        Str. Binelui, nr. 7-9, sector 4

–        Str. Teiului Doamnei, sector 2

–        Str. Dealul Bradului, nr. 97, sector 4

–        Cluj, adresele:

–        Str. Scorțarilor, nr. 12

–        Str. Fabricii, nr. 3

–        Str. Islazului, nr. 6

–        Florești, Str.Teilor, nr. 15A, jud. Cluj

–        Brașov, adresele:

–        Str. Tudor Arghezi, nr 8, bl. 38

–        Strada Pârâului, nr. 20

–        Str. Stadionului, nr. 2

–        Brăila, adresele:

–        Str. Independenței, nr. 20

–        Șos. Buzăului, nr. 41

Suceava, adresele:

–        Bd. George Enescu, nr. 38, bl. T90, parter

–        Localitatea Marginea, jud. Suceava

–        Galați, adresa: Str. Piersicului, nr. J12

–        Oradea, adresa: Str. Eforiei, nr. 2D, bl. C3

–        Timiș, adresa: Moșnița Veche, nr. 288, jud. Timiș

–        Constanța, adresa: Str. Muncel, nr. 40

Gamele de produse

Magazinele Carrefour Express reprezintă modalitatea prin care retailerul francez vine în întâmpinarea clienților cu o gamă variată de peste 4.500 de produse în apropierea caselor, în centrele de birouri sau în zonele aglomerate. Acestea reflectă universul Carrefour, în care clienții pot găsi game de produse consacrate și sortimente adaptate stilului de viață și obiceiurilor de cumpărături ale consumatorilor:

●      Produse de sezon din gama Festiv, la mare căutare în perioada sărbătorilor de iarnă;

●      Produse BIO, o selecție extinsă de articole din game precum lactate, fructe și legume sau produse de băcănie;

●      Produse proaspete de panificație;

●      Produse dietetice și produse sau specialități internaționale, pentru o experiență potrivită fiecărui moment;

●      Mărci proprii, precum Carrefour sau Drag de România, cu o gamă variată din care clienții pot alege diverse produse în funcție de nevoi;

●      Vinuri regionale și etichete exclusive sau consacrate, alături de brânzeturi artizanale din programele unice în retail, Deschidem Vinul Românesc și Poftim Brânza Românească;

●      O gamă largă de fructe și legume proaspete, de proveniență locală, care poate fi găsită în spațiul special dedicat categoriei. Acestea provin din Grădina Noastră.

●      Produse pentru întreținerea și îngrijirea casei.

Scanarea produselor prin aplicație

Folosind aplicația Carrefour, clienții pot scana produsele direct de la raft, pot verifica prețurile și apoi le pot adăuga în coșul virtual și plăti rapid la casa de marcat, fără să mai așeze produsele pe bandă. Tot prin intermediul aplicației, clienții au acces la programul de loialitate Act for Good unde, săptămânal, pot găsi noi oferte și promoții.

Reprezentând cel mai mic format din punct de vedere al disponibilității spațiului de vânzare, rețeaua de magazine Express joacă un rol esențial în ecosistemul Carrefour, prin optimizarea timpului petrecut la cumpărături și accesul rapid, în orice moment al zilei, la produse de înaltă calitate pentru clienți. Mai mult, contribuie la susținerea livrării rapide prin Bringo și Glovo, serviciul fiind destinat să traducă proximitatea și în mediul online. Acesta este disponibil și la nivelul noilor magazine, pentru a oferi clienților o experiență completă în cadrul sesiunilor de cumpărături.

În linie cu viziunea omnichannel, Carrefour își continuă misiunea de a deveni alegerea numărul unu pentru clienți, prin dezvoltarea rețelei naționale de magazine în toate formatele: Hiper, pentru experiența completă din cadrul sesiunilor de cumpărături săptămânale, Express, pentru rapiditatea de cumpărare și caracterul personal al unui magazin de proximitate, Market, aflat la intersecția dintre primele două formate, cu accent pe prospețime, rapiditate și proximitate, și Supeco, formatul discount de tip cash & carry, destinat atât clienților persoane fizice, cât și juridice.

 Carrefour România

Carrefour România le oferă clienților săi un univers de posibilități de a face cumpărături. Singurul retailer omnichannel din România, Carrefour le oferă clienților experiențe de cumpărături cu ajutorul aplicației mobile și a caselor de marcat Self Service, în magazine, prin serviciile de online shopping cu livrare acasă, prin BRINGO și Glovo sau cu opțiunea Click & Collect de pe www.carrefour.ro.

Odată cu achiziția operațiunilor Romania Hypermarche SA, Carrefour ajunge la aproximativ 450 de magazine, în 113 orașe din țară și ajunge în top trei jucători de pe piața de retail din România, fiind un angajator de top certificat pentru peste 17.000 de angajați.


Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG#eCommerce#FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,

Abonează-te gratuit la newsletter

Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de echipamente, tehnologii și servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail

Înregistrare

Depositphotos

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *