Carrefour România inaugurează oficial primul hipermarket din Bacău, în cadrul centrului comercial Supernova. Ca urmare a integrării magazinelor Cora de format mare în universul Carrefour, rețeaua de hipermarketuri a retailerului ajunge la 57 de magazine deschise la nivel național, unul dintre acestea fiind remodelat și rebranduit în municipiul Bacău.
Noul hipermarket Carrefour din Bacău
De astăzi, clienții se pot bucura de experiența completă a universului Carrefour atunci când merg la cumpărături. Hipermarketul reprezintă primul format cu care Carrefour s-a lansat pe piața din România, în 2001, și joacă un rol semnificativ, oferind cea mai variată gamă de produse, adresându-se tuturor categoriilor de clienți. Extinderea rețelei face parte din strategia omnichannel a companiei.
Situat în incinta centrului comercial Supernova, 2-4, str. Milcov 2A, hipermarketul este deschis de luni până duminică, între orele 7:00 – 22.00. Acesta dispune de o suprafață de vânzare de 6.000 mp și susține dezvoltarea comunității locale, prin cele 170 de locuri de muncă.
„Ne bucurăm să anunțăm inaugurarea primului hipermarket Carrefour din Bacău și, totodată, primul hiper remodelat după standardele formatului care ne-a consacrat, ca urmare a preluării operațiunilor Cora în România. În continuare, ne concentrăm resursele pe consolidare, cu accent pe fuziunea operațiunilor și a echipelor, parte din planul național de integrare și ne bucurăm să inaugurăm hipermarketul din Bacău sub brandul Carrefour și cu întregul univers de servicii și produse de calitate pentru clienții noștri”, a declarat Crinu Aldea, Integration Project Director, Carrefour România.
Noul magazin deschide poftele Bacăului cu produse proaspete, de la producătorii locali, și cu cele mai reprezentative produse din portofoliul retailerului
- Lactate fabricate din ingrediente naturale de către producători locali și regionali „Cooperativa Agricolă Agrolact Moldova” cu brandul Huzur și „Almera SRL” cu brandul Panda;
- Mezeluri pregătite după rețete tradiționale de către producătorul regional „TCE 3Brazi”;
- Legume si fructe de sezon de la producători români, mici, mijlocii și mari, cum ar fi „Agri Bio Ghindaoani” (verdeață) sau „Natur Champ” (ciuperci, verdeață), „Maxim Ionut” (castraveți cornichon), „Agromol Hurjuieni” (fructe sezon: capsuni, cireșe);
- Produse proaspete, locale, din categoriile măcelărie și pește, livrate cu grijă de către parteneri precum „Pescado SRL” (preparate din pește), „Serviciile Comerciale Române” (păstrăvul de Bicaz), „Agricola Bacău” (carne de pui și mezeluri), „Avastar” (carmangerie/ carcase de porc și vită);
- Produse de brutărie, pâine și alimente de bază (făinoase, mălai) de la „SC Pambac” și „Grupul Șerban”
- Dulce și produse de cofetărie, inclusiv tradiționale, de la „Gebo”, cu brandul Gio;
- O sortimentație bogată de produse BIO, pentru o alimentație echilibrată.
Mai mult, clienții au acces la o gamă extinsă de vinuri românești din programul Deschidem Vinul Românesc, creat de Carrefour pentru a sprijini producătorii români din toate regiunile viticole ale țării. Vinuri precum „Pandora Rose” și „Sauvignon Blanc” pot fi descoperite de iubitorii de gusturi locale în categoria Vin din Regiunea Ta. Alături de ele, sunt disponibile vinuri încredințate doar rafturilor Carrefour prin selecția Exclusiv (cum ar fi „Tectonic” sau Domenii Cotnari ediție limitată, „Fetească Neagră Rose” și „Grasă de Cotnari”), precum și vinuri gastronomice apreciate de specialiști și căutate de cunoscători, din gama Premium.
Produse marca proprie Carrefour
În plus, magazinul include în oferta sa și produse marcă proprie Carrefour: game accesibile (Simpl), medii (Carrefour Classic sau Essential), cât și premium (Drag de România, Filiera Calității Carrefour, Carrefour Bio, Carrefour Selection). Pentru o experiență completă la cumpărături, clienții pot găsi la rafturile Carrefour și produse de brand (inter)național și mărci dezvoltate în parteneriat cu 260 de producători români.
Dincolo de produsele din universul Carrefour, oferta magazinului cuprinde și produse din portofoliul fostului magazin Cora, apreciate de clienți pentru calitatea lor deosebită. Un exemplu ar fi carmangeria tradițională de unde clienții pot achiziționa produse de carne, din porc și vită, proaspăt tranșate, din carcase cu origine România. Totodată, clienții au la dispoziție o varietate de produse locale, preparate sau afumate.
În ceea ce privește produsele non-alimentare, în ofertă se regăsesc articole din universul de cooking (electrocasnice, veselă), produse de igienă sau pentru casă ori grădină, produse cosmetice, dar și jucării, cărți sau rechizite.
Pe lângă serviciile consacrate disponibile în hipermarketurile Carrefour (PayPoint, plată facturi sau viniete), clienții pot beneficia și de opțiuni precum cardul de cumpărături BT Direct, divizia consumer finance a Băncii Transilvania, prin care beneficiază de 5% cashback din valoarea tuturor cumpărăturilor realizate prin plata integrală în magazin și online, pe Carrefour.ro.
O experiență omnichannel la cumpărături
În linie cu viziunea sa omnichannel, Carrefour își continuă misiunea de a deveni alegerea numărul unu a clienților, prin dezvoltarea rețelei naționale de magazine în toate formatele: Hiper, pentru experiența completă din cadrul sesiunilor de cumpărături săptămânale, Express, pentru rapiditate și caracterul personal al unui magazin de proximitate, Market, aflat la intersecția dintre primele două formate, cu accent pe prospețime, rapiditate și proximitate, și Supeco, formatul discount de tip cash & carry, destinat atât clienților persoane fizice, cât și juridice.
Universul Act for Good Carrefour – disponibil în noul magazin fizic sau direct în buzunarul clienților, prin intermediul aplicației mobile
Ca parte din procesul de remodelare, Carrefour extinde beneficiile din programul Act for Good și la nivelul noului hiper din Bacău. Disponibil în aplicația Carrefour, clienții pot acumula puncte de loialitate ce pot fi utilizate ca monedă de schimb pentru a beneficia de discounturi, experiențe diverse și ocazia de a susține comunitatea prin fapte bune.
Carrefour continuă demersul de modernizare a magazinelor din toată țara, folosind avantajele tehnologiei, pentru a face experiența de cumpărături cât mai ușoară. Dincolo de casele 100% self checkout, care dispun de un sistem de scanare și efectuare a plății simplu și intuitiv pentru toată lumea, clienții beneficiază de opțiunea Scan & Pay din aplicația Carrefour. Cu ajutorul ei, pot scana și plăti produsele pe măsură ce le adaugă în coșul de cumpărături, iar experiența devine simplă și rapidă.
Mai mult, din 6 iunie, clienții vor putea accesa produsele din magazinul fizic nu numai prin intermediul aplicației și al site-ului carrefour.ro, ci și al platformelor partenere BRINGO, Glovo și Tazz. BRINGO, prima platformă românească de personal shopping care efectuează livrări de la 90 de minute, la 30 sau chiar, în timp record, în 15 minute, oferă un univers cu multiple opțiuni, din care clienții pot alege cum preferă să intre în posesia cumpărăturilor, cu livrare direct acasă sau gata pregătite în hipermarket pentru ridicare personală, prin opțiunea Click & Collect.
Totodată, din secțiunea Hipermarket a aplicației Glovo, clienții pot selecta produsele dorite din magazinul Carrefour Bacău, iar Glovo le va livra la adresa indicată în mai puțin de 60 de minute. Mai mult, din secțiunea Supermarket a aplicației Tazz, clienții pot selecta produsele dorite de la hipermarketul, iar Tazz le va livra la adresa indicată în mai puțin de 60 de minute.
Grijă pentru mediu și comunitate
Carrefour aduce mai aproape de băcăuani întreaga infrastructură de reciclare a ambalajelor de tip PET, aluminiu și sticlă din cadrul Sistemului de Garanție-Returnare, cel mai mare program de colectare selectivă din țară. Sistemul se traduce printr-un mecanism de recompensare a binelui făcut din respect pentru mediul înconjurător. La fiecare băutură cu logo-ul „Ambalaj cu Garanție” cumpărată, clienții vor plăti o garanție de 0,50 RON pe care o vor putea recupera ulterior fizic, la casele de marcat, sau digital, prin scanarea cu ajutorul aplicației Carrefour a tichetelor de reciclare eliberate de echipamentele de colectare.
Mai mult, ca sistem permanent, clienții care aduc în noul magazin recipiente cu ulei folosit, beneficiază de recompense, conform unui mecanism foarte simplu: pentru fiecare 4 litri de ulei folosit, Carrefour oferă la schimb clienților câte 1 litru de ulei proaspăt.
Carrefour
Carrefour România le oferă clienților săi un univers de posibilități de a face cumpărături. Singurul retailer omnichannel din România, Carrefour le oferă clienților experiențe de cumpărături cu ajutorul aplicației mobile și a caselor de marcat Self Service, în magazine, prin serviciile de online shopping cu livrare acasă, prin BRINGO, Glovo și Tazz sau cu opțiunea Click & Collect de pe www.carrefour.ro.
Odată cu achiziția operațiunilor Romania Hypermarche SA, Carrefour ajunge la aproximativ 450 de magazine, în 113 orașe din țară și ajunge în top trei jucători de pe piața de retail din România, fiind un angajator de top certificat (2023, 2024) pentru peste 17.000 de angajați.
Carrefour România operează în România prin cinci entități juridice: Carrefour S.A., Artima S.A., Columbus Operational SRL, Supeco Investment SRL și, din noiembrie 2023, Romania Hypermarche S.A.
Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.
Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG, #eCommerce, #FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,
Abonează-te gratuit la newsletter
Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.
retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de echipamente, tehnologii și servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail