Carrefour a deschis hipermarketul din centrul comercial Roman Value Centre, cea mai modernă destinație de shopping și petrecere a timpului liber din oraș, proiect dezvoltat de Prime Kapital, unul dintre cei mai importanți dezvoltatori imobiliari din România. 33 de magazine în acest format la nivel național.
Noul hipermarket are o suprafață de vânzare de 4.300 mp, 300 de angajați, aproximativ 500 de locuri de parcare gratuite, 17 de case de marcat, dintre care 4 case rapide „SELF SERVICE” și WI-FI gratuit
Roman Value Centre
Proiectul Roman Value Centre găzduiește o ofertă generoasă de peste 50 de spații comerciale pentru toate categoriile de vârstă și interese, pe o suprafață închiriabilă de aproximativ 20.000 metri pătrați. Totodată, centrul comercial, care include un hipermarket, o galerie comercială și spații de tip strip mall, va deservi peste 160.000 de locuitori atât din municipiul Roman, cât și din localitățile din împrejurimi, generând peste 600 locuri de muncă.
Pregătește-te de Black Friday, ziua cu cele mai multe reduceri din an!
„Marcăm astăzi inaugurarea Roman Value Centre, un centru comercial de care suntem extrem de mândri și care este un proiect de referință pentru Prime Kapital, atât din punct de vedere al designului, cât și a ofertei de cumpărături și divertisment. Decizia de a investi în municipiul Roman se datorează potențialului semnificativ al întregii regiuni și este o dovadă clară a angajamentului nostru de a dezvolta piața de retail din România. Suntem siguri că Roman Value Centre este centrul comercial de care se vor bucura toți locuitorii din Roman și din împrejurimi”, spune Lucian Pelepco, directorul centrului comercial Roman Value Centre.
Ofertă generoasă
În urma acestei investiții, noul centru comercial își primește astăzi vizitatorii cu o ofertă generoasă de branduri de fashion și accesorii, servicii, beauty, articole sportive, tehnologie, home&deco, jucării și produse pentru copii. La Roman Value Centre, vizitatorii pot găsi un food court generos, cu un design unic pe piața de retail din România și experiențe culinare pentru toate gusturile, precum și opțiuni variate de divertisment, perfecte pentru petrecerea timpului liber alături de familie și prieteni.
Printre magazinele care își așteaptă clienții se numără branduri internaționale și naționale: Carrefour, C&A, Altex, JYSK, Pepco, Noriel, Deichmann, Takko, Hervis, CCC, DM, KFC, Dabo Donner, Spartan, Sensiblu, Vodafone, Animax, Benvenuti, Banca Transilvania, Arsis Vodafone, Telekom, Cador, Hoco, Simigeria Petru. Din dorința de a încuraja oportunitățile de business pe plan local, Roman Value Centre cuprinde și comercianți precum Anturaj Cafe, Dopo Poco, Lumea Copiilor, Brenda Boutique, Bijuteria Royal, Cu Sos, Pizza 21, Superstar, Coco Rinoo, Marco Baby, Bubble Wash, Grazie Mille, Kosarom.
Alături de mix-ul de chiriași și de primul hipermarket Carrefour din oraș, unicitatea proiectului Roman Value Centre este dată și de conceptul unic de design exterior și interior, materialele de calitate superioară și dotările de ultimă generație, aliniate celor mai înalte standarde aplicate de Prime Kapital, dar și proximitatea centrului comercial față de nucleul orașului, accesul facil cu mijloacele de transport în comun și localizarea în apropierea drumului european E85.
Carrefour Roman
Alături de brandurile inaugurate de Roman Value Centre, astăzi își deschide porțile și hipermarketul Carrefour, primul din oraș, cu o gamă de peste 40.000 de produse, o suprafață de vânzare de 4.300 de metri pătrați și 300 de angajați.
„Carrefour Roman este hipermarketul romașcanilor, pentru că a fost gândit încă de la început ca răspuns la nevoile și profilul acestora: oameni care pun familia pe primul loc, care respectă tradițiile, dar sunt în pas și cu noile tehnologii. Am luat toate aceste lucruri și le-am pus la fundamentul Carrefour Roman, hipermarket cu o componentă gastronomică puternică, completată de inovație tehnologică și servicii care transformă experiența de cumpărături a romașcanilor. Ne bucurăm că am avut ocazia să lansăm Carrefour Roman în cel mai mare și modern centru comercial din oraș, alături de Prime Kapital”, spune Alexandru Bura, Director hipermarket Carrefour Roman.
Roman Value Centre este poziționat pe strada Mihai Viteazu, nr. 3, Roman, și pune la dispoziția clienților peste 700 de locuri de parcare ușor accesibile.
Carrefour
În România, grupul Carrefour oferă clienților săi multiple posibilități de a face cumpărături, atât în cele 326 magazine din țară, cât și prin portalul unic www.carrefour.ro, de unde clienţii din Bucureşti pot achiziţiona produse alimentare din secţiunea „Supermarket Online”, dar şi produse nealimentare din secţiunea Carrefour&Partenerii, cu livrare oriunde în ţară sau cu ridicare de la punctele „Click&Collect” din hipermarketurile Carrefour.
Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.
În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.
Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.