Carrefour România a deschis, pe 5 și 6 decembrie, două noi hipermarketuri cu o suprafață de vânzare individuală de peste 7.500 de mp în Satu Mare, respectiv Baia Mare, rețeaua națională ajungând la 35 de unități în acest format.
Astfel, comunitățile locale din aceste 2 orașe se vor putea bucura de un nou univers gastronomic, cu ingrediente pentru toate gusturile, produse proaspete aduse direct de la producători locali – sub conceptul de filiere ale calității, sute de produse bio la prețuri accesibile, dar şi produse non-alimentare de calitate, însoțite de sisteme moderne de comenzi și plată, menite să reducă timpul dedicat cumpărăturilor.
Coordonate principale, valabile pentru cele două magazine, Carrefour Satu Mare (str. Careiului nr. 17, Satu Mare) și Carrefour Baia Mare (bd. București nr. 53, Baia Mare):
- 55.000 de produse, din care 3.000 de produse marcă proprie
- suprafață de vânzare de 515 m2
- 250 de angajați
- aproximativ 1.000 de locuri de parcare, gratuite
- 24 de case de marcat pentru Carrefour Satur Mare și 23 de case de marcat pentru Carrefour Baia Mare, dintre care 6 case rapide „SELF SERVICE” pentru fiecare magazin
- WI-FI gratuit
- program: luni – duminică 8:00 – 22:00
- program special de sărbători: luni – duminică 8:00 – 23:00
- contact Carrefour Satu Mare: 0374 668 900; contact Carrefour Baia Mare: 0374 669 100
În fiecare dintre aceste 2 orașe, Carrefour își propune să devină un partener de încredere al comunității locale alături de care să construiască un ecosistem solid, pornind de la spiritul tolerant al oamenilor locului, de la respectul autentic pentru tradiții și obiceiuri, dar și de la cultura gastronomică locală impresionantă.
Cu peste 55.000 de produse la raft, dintre care peste 3.000 articole produse marcă proprie, la cel mai bun raport calitate-preț, Carrefour le va aduce zilnic locuitorilor fructe și legume proaspete de la producătorii locali la cele mai bune prețuri. Universul culinar este întregit de cele 300 de sortimente de carne roșie și pasăre și peste 100 de sortimente de pește proaspăt și fructe de mare, pentru a satisface astfel așteptările fiecărui client care trece pragul magazinului.
Clienții pot alege inclusiv carne de vită provenită de la animale crescute pe pășuni din România și hrănite 100% natural sau somon atent monitorizat și hrănit fără organisme modificate genetic, acestea fiind doar două exemple de produse care susțin acțiunile concrete ale Carrefour pentru o viață mai sănătoasă. Și pentru că sănătatea este strâns legată de ceea ce mâncăm, sute de produse bio la prețuri accesibile vin în întâmpinarea clienților pentru a-i susține în alegerile echilibrate și responsabile pe care le fac în fiecare zi.
„Este o bucurie pentru noi să le aducem băimărenilor un magazin cu peste 55.000 de produse, din care sute de produse bio și de proveniență locală. Fiind unul dintre liderii pieței de retail, este responsabilitatea noastră să contribuim la dezvoltarea unui stil de viață sănătos prin produse de calitate, la prețuri foarte bune construind în jurul culturii gastronomice locale”, a declarat Lucian Stanciu, Director hipermarket Carrefour Baia Mare.
Un alt avantaj dedicat localnicilor îl reprezintă gama variată de produse de brutărie, patiserie și cofetărie preparate în laboratoarele proprii ale Carrefour, în timp ce specialiştii de la raioanele de legume-fructe, pește și măcelărie, gastronomie și brutărie-cofetărie sunt pregătiți să ofere în orice moment sugestii şi informaţii care să îi ghideze în alegerea produselor. Mai mult, clienții beneficiază şi de servicii complementare, precum curăţarea peştelui şi comanda specială de torturi sau prăjituri.
Grija cu care Carrefour își întâmpină clienții se regăsește și în segmentul non alimentar prin articolele de îmbrăcăminte marca TEX, zecile de produse dedicate îngrijirii şi amenajării casei, precum şi prin aparatele electronice și electrocasnice. Acestea sunt însoțite de sute de alte opțiuni și modele, disponibile pe site-ul carrefour.ro, care reunește peste 180.000 de produse non-alimentare. Clienţii își pot selecta produsele, apoi fac comanda online şi beneficiază de livrarea lor la domiciliu în tot județul sau de ridicarea acestora din hipermarket, prin serviciul Click&Collect.
Și pentru a face experiența de cumpărare mai rapidă și mai ușoară, magazinele beneficiază de tehnologii menite să eficientizeze timpului petrecut în magazin:
- Casele de marcat „SELF SERVICE”, prevăzute cu sisteme care le permit clienţilor să scaneze rapid și să plătească singuri, în același loc, produsele cumpărate, fără a mai aştepta la coadă.
- Aplicaţia Carrefour Pay, prin intermediul căreia clienţii pot verifica preţurile din magazin sau plăti cumpărăturile direct din aplicaţie, la casele de marcat, fără a mai fi nevoie să fie trecute pe bandă.
- „CASA FAMILIEI” este casa prioritară pentru părinți și copii, fără produse de impuls nerecomandabile minorilor, și unde cei mici sunt întâmpinaţi de casiere costumate în Albă ca Zăpada și alte personaje de poveste.
„Suntem încântați de inaugurarea noului magazin din Satu Mare, deoarece acum le putem oferi sătmărenilor mai mult decât un loc pentru a-și face cumpărăturile, va fi o experiență în sine pentru toată familia, tot mai simplă și mai plăcută datorită serviciilor noastre moderne și a inovațiilor tehnologice”, a declarat Valentin Papancea, Director hipermarket Carrefour Satu Mare.
Pe langa toate acestea, clienții Carrefour au la dispoziție și următoarele servicii:
- Cardul Carrefour (emitere şi plată cu cardul de credit Carrefour, pentru a plăti cumpărăturile în rate şi fără dobândă);
- Multipay (magazinul acceptă multiple modalităţi de plată: cash, card, bonuri de masă, contactless, CarrefourPay);
- MoneyGram (transfer de bani prin MoneyGram în România și în străinătate);
- Pay Point (plata facturilor prin intermediul serviciului PayPoint pentru utilităţi, rate, asigurări, credite etc.);
- Bilete pentru evenimente (achiziţionare de bilete pentru concerte, spectacole, meciuri prin Eventim);
- Loteria Română – lozuri și jocuri (jocuri loto şi loz instant la casele de marcat);
- Extinderea garanţiei (produsele electro-IT pot beneficia de extinderea garanției cu 3 ani);
- Retușuri gratuite.
Carrefour
În România, grupul Carrefour oferă clienților săi multiple posibilități de a face cumpărături, atât în cele 335 magazine din țară, cât și prin portalul unic www.carrefour.ro, de unde clienţii din Bucureşti pot achiziţiona produse alimentare din secţiunea „Supermarket Online”, dar şi produse nealimentare din secţiunea Carrefour&Partenerii, cu livrare oriunde în ţară sau cu ridicare de la punctele „Click&Collect” din hipermarketurile Carrefour. Mai mult, prin platforma BRINGO, disponibilă gratuit în Google Play și App Store, Carrefour le oferă clienților din Iași, Cluj, Constanța și București posibilitatea de a face cumpărături din peste 50.000 de produse la preț de hipermarket, livrate în 90 de minute. De asemenea, prin intermediul Gurmandio, clienții din Botoşani, Brăila, Buzău, Focşani, Galaţi, Iași, Suceava, Piatra-Neamț, Târgu Jiu şi Ploieşti pot comanda o varietate mare de preparate, atât din secțiunea de gastronomie a Carrefour, cât și de la restaurantele locale, livrare gratuită și multiple metode de plată (cash, card, tichete de masă).
Carrefour a dezvoltat pentru clienții săi mijloace inovatoare de plată, precum aplicația „Carrefour Pay”, prin intermediul căreia aceștia pot verifica preţurile din magazin sau plăti cumpărăturile direct din aplicaţie, la casele de marcat. Continuând seria inovațiilor, anul trecut, Carrefour a lansat în hipermarketul Carrefour Băneasa, serviciul integrat „Casa ta – Self Service”, prima casă de marcat unde clienții au posibilitatea să scanze și să plătească singuri, în același loc, produsele cumpărate.
Carrefour susține comunitățile în care activează prin programe relevante, astfel că, în 2017, retailerul a lansat, în premieră în România, Cooperativa Agricolă Carrefour Vărăști, prima de acest gen fondată alături de un retailer. Proiectul aduce mai aproape de clienții Carrefour producătorii agricoli români cu produse de calitate și le oferă acestora oportunitatea de a accesa o piață de desfacere sustenabilă.
În 2018, Carrefour România a lansat Filiera Calității Carne de Mânzat și Filiera Calitatii Carne Angus, continuându-și astfel misiunea și angajamentul de a le oferi clienților produse românești de calitate, proaspete și gustoase, cu gust autentic, la un preț competitiv, prin dezvoltarea de parteneriate durabile cu micii producători locali. Filiera Calității Carne de Mânzat și Carne Angus se alătură celorlalte 3 lansate de Carrefour în România, începând cu 2008, pentru morcov, cartofi și somon, asigurând controlul calității produselor oferite, prin monitorizarea și verificarea continuă a standardelor de calitate setate împreună cu partenerii de către o echipă de experți.
Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.
În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.
Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.