Carrefour va lansa o platformă marketplace în Spania

Carrefour Spania va lansa o platformă online tip marketplace care va fi conectată cu hipermarketurile retailerului din toată țara dar și cu alți selleri externi, astfel încât consumatorii să poată alege din peste 2 milioane de produse în locul a 100.000 de produse, conform Ecommerce News.

Marketplace Carrefour

Carrefour a lansat deja platforme tip marketplace – cel mai rapid, avantajos și eficient mod de a vinde online – în Franța și Polonia și va lansa în curând și în Belgia. Rafael Sánchez-Sendarrubias, director e-commerce al Careffour Spania, a dezvăluit planurile în cadrul evenimentului Retail Forum 2018.

Obiectivul retailerul, odată cu lansarea marketplace-ului în Spania, este de a spori atractivitatea ofertei hypermarketurilor locale prin completarea ofertei existente și de a se asigura că clienții pot alege din peste 2 milioane de produse în locul a 100.000 din magazine.

Sánchez-Sendarrubias a declarat că un marketplace online este un model ideal pentru consumatori de a găsi, într-un singur loc, mai multe produse, mai multe oferte și prețuri mai bune, în timp ce permite altor retaileri online (selleri) să vândă mai mult, să-și crească traficul și să își prezinte produsele prin intermediul unui nume consacrat – Carrefour.

Carrefour a lansat deja o pagină de informare pe site-ul său din Spania, iar selleri externi au două opțiuni: să-și vândă produsele fără să plătească niciun comision către Carrefour – o perioadă ca un trial, în care sellerii nu se angajează că vor rămâne pe platformă – sau să adopte modelul multichannel, care permite sellerilor externi să vândă și produse de oferta hipermarketurilor Carrefour.

Astfel, după ce Carrefour a lansat deja platforme marketplace în Franța și Polonia, lansează o alta în Spania, iar în curând va lansa una similară și în Belgia. Să vedem în cât timp se va materializa un astfel de proiect și pentru România, în contextul în care conceptul de marketplace funcționează deja de ceva vreme la noi, iar deschiderea sellerilor pentru o astfel de vânzare este destul de mare.

În România, Carrefour oferă clienților săi multiple posibilități de a face cumpărături, atât în cele 319 magazine din țară,  hipermarketuri și supermarketuri, cât și prin magazinul de comerț online, Carrefour Online – www.carrefour-online.ro.

Foto

Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,852 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Retail » Carrefour va lansa o platformă marketplace în Spania
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: