Grupul Carrefour și MoneyGram International, Inc. („MoneyGram”), o companie lider în domeniul tehnologiei financiare globale, care conectează comunitățile din întreaga lume, au anunțat că în 2024 vor extinde serviciile MoneyGram la peste 500 de locații Carrefour din mai multe piețe. Parteneriatul Carrefour – MoneyGram a fost lansat în premieră în România în 2009, iar succesul său a determinat extinderea la nivelul Grupului Carrefour, care îl va implementa în următoarea perioadă în șapte țări: Franța, Spania, Italia, Belgia, Polonia, Brazilia și Argentina.
Evoluții pozitive ale serviciului în România
În prezent, în România serviciul este disponibil în toate hipermarketurile Carrefour din țară (43) și în 10 magazine Carrefour Market, începând de la 31 martie. De la lansare, acest serviciu a cunoscut evoluții pozitive, cu creșteri medii de 30% de la an la an și acumulând peste 40 milioane euro/an.
„Ne bucurăm că am identificat încă din 2009 această nevoie a clienților noștri de a trimite și primi bani într-un mod accesibil, în timp ce merg la cumpărături în magazinele Carrefour România. Pe parcursul parteneriatului nostru local, peste un milion de tranzacții au fost realizate, iar extinderea colaborării cu MoneyGram la nivelul Grupului Carrefour ne confirmă intuiția locală de a anticipa asocieri de servicii cu obiceiurile de cumpărare, astfel încât magazinele Carrefour să fie punctul în care clienții noștri vin și pentru servicii cu valoare adăugată. Echipa noastră caută în permanență noi modalități de a le oferi clienților cea mai bună experiență la cumpărături. Mai mult, ambiția noastră este ca până la finalul anului să extindem serviciul în toate supermarketurile noastre”, a declarat Alexandra Pescaru, Client Service Director, Carrefour România.
„Suntem extrem de mulțumiți de colaborarea de lungă durată MoneyGram cu Carrefour și datorită succesului proiectului nostru, suntem încântați să ne extindem prezența în rețeaua Carrefour din România. Promisiunea noastră este că le oferim clienților noștri servicii din ce în ce mai accesibile, la același standard ridicat de calitate cu care i-am obișnuit până în prezent. Extinderea parteneriatului la nivel național este o confirmare a angajamentului nostru de a oferi clienților MoneyGram cea mai bună experiență de trimitere și primire de bani, oriunde s-ar afla în țară”, a declarat Marius Dobrescu, Head of Sales, Southern Europe, MoneyGram.
Transmiterea banilor de către clienții Carrefour din Europa și America Latină
După clienții Carrefour din România, și clienții Carrefour din Europa și America Latină vor putea să trimită bani către cei dragi direct de la hipermarketul sau supermarketul lor local, în peste 200 de țări și teritorii din întreaga lume. MoneyGram va sprijini Carrefour în gestionarea operațională a acestui nou serviciu, inclusiv în ceea ce privește implementarea tehnică, conformitatea și serviciile pentru clienți.
„Istoricul colaborării noastre cu MoneyGram pe piața din România, de peste 10 ani, ne-a permis să apreciem propunerea de valoare a adăugării transferului de bani la activitățile noastre bancare tradiționale, fapt care ne-a confirmat că există o nevoie în creștere pentru clienții noștri. Expertiza globală a MoneyGram în domeniul transferurilor de bani între persoane fizice ne va permite să oferim un serviciu simplu, unificat și sigur în opt țări Carrefour. Această colaborare susține ambiția noastră de a răspunde în mod constant nevoilor zilnice ale clienților noștri cu cele mai bune servicii”, a declarat Benjamin Dubertret, Directorul Grupului de Servicii Financiare și Comerciale al Carrefour.
„Suntem încântați să ne asociem cu Carrefour și să ne extindem serviciile noastre de top în rețeaua lor globală. Întrucât cererea consumatorilor continuă să varieze în funcție de nevoile specifice fiecărei piețe, înțelegem importanța de a oferi opțiuni. Acest parteneriat cu unul dintre cei mai mari retaileri din lume subliniază angajamentul nostru continuu de a pune clienții pe primul loc și de a stimula accesul la plăți transfrontaliere convenabile și fiabile. Ne așteptăm la o creștere continuă prin această colaborare strategică”, a declarat Alex Holmes, președinte și CEO al MoneyGram.
Grupul Carrefour
Cu o rețea multiformat de peste 14.000 de magazine în aproape 40 de țări, Grupul este unul dintre liderii mondiali în domeniul retailului alimentar. În 2022, retailerul a generat vânzări de 90,8 miliarde de euro. Rețeaua sa de magazine integrate are peste 335.000 de angajați care contribuie la transformarea retailerului în liderul mondial al tranziției alimentare pentru toți, oferind în fiecare zi alimente de calitate, accesibile oriunde și la un preț convenient. În total, peste 500.000 de persoane lucrează sub brandul Carrefour în întreaga lume.
Carrefour România
Carrefour România oferă clienților săi un univers de posibilități de a face cumpărături în siguranță: direct în cele peste 400 de magazine din țară, unde, cu aplicația Carrefour și casele de marcat Self Service, sesiunea de shopping devine rapidă și ușoară sau prin serviciile de online shopping cu livrare acasă sau Click & Collect: www.carrefour.ro și platformele BRINGO și Glovo, disponibile gratuit în Google Play și App Store.
Retailerul susține comunitățile în care activează prin programe și inițiative naționale pe termen lung, cu impact pozitiv în societate: Cooperativa Agricolă Vărăști, prima de acest gen fondată de retailer în România, Deschidem Vinul Românesc și Creștem România BIO, în cadrul căreia a introdus în premieră în România, eticheta “în conversie la bio”. Totodată, a lansat programul Act For Good, care transformă cumpărăturile într-o experiență personalizată cu impact social: prin fiecare sesiune de shopping și nu numai, utilizatorii primesc puncte Act For Good, prin care pot face fapte bune, dar pot și beneficia de reduceri și oferte personalizate.
Retailerul operează în România prin patru entități juridice: Carrefour S.A., Artima S.A., Columbus Operațional SRL și Supeco Investment SRL.
Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.
Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG, #eCommerce, #FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,
Abonează-te gratuit la newsletter
Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.
retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de echipamente, tehnologii și servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail
Înregistrare
