Carrefour anunță câștigătorii Premiilor Internaționale pentru Tranziție Alimentară

Ceremonia de decernare a Premiilor Internaționale pentru Tranziție Alimentară (IFTA), care a avut loc în luna martie, la Paris, a desemnat cele mai responsabile branduri în materie de Responsabilitate Socială Corporativă, votate de către 250.000 de clienți Carrefour din șapte țări membre ale Grupului.

carrefour

În urma voturilor clienților, brandurile din România premiate în cadrul Galei sunt:

  • Agricola: Bravo, Bravito Piept de pui. Juriul a acordat șapte premii la categoria „Mari companii locale,” la care marele câștigător a fost România cu brandul Agricola. Produsul câștigător din gama Bravo provine de la păsări crescute natural și hrănite sănătos, fără antibiotice.
  • Artesana: Lapte proaspăt de vacă. O noutate începând cu cea de-a 3-a ediție a premiilor IFTA a reprezentat-o categoria creată pentru a recompensa companiile mici și mijlocii locale. Printre furnizorii de marcă națională premiați se numără și Artesana, cel mai apreciat producător din competiție, cu un produs clasic: laptele de vacă.
  • Marca proprie Carrefour, Drag de România: Iaurtul de altădată. Produsul tradițional, foarte apreciat de clienți, integrează atribute cheie ale conceptului de tranziție alimentară, fiind, de asemenea, apreciat și pentru ambalajul sustenabil din sticlă, cu un aspect în stil retro.

Produsele românești reprezintă un pilon strategic de diferențiere și competitivitate pentru Carrefour România, pe care le promovăm prin diverse acțiuni: de la campanii de brand sau promoționale, menite să susțină puterea de cumpărare, la târguri de producători locali sau chiar competiții internaționale, cu scopul de a face cunoscută calitatea produselor românești unui public cât mai larg. Nu este de mirare că produsele locale câștigătoare, implicit marca proprie Carrefour, 100% românească, au intrat în lumina reflectoarelor. Portofoliul nostru de produse private label realizate cu peste 260 de producători români include o varietate de articole valoroase pentru patrimoniul culinar românesc și nu numai. Vom continua să sprijinim prin orice demers producătorii locali și gustul autentic al produselor fabricate în România, ca parte a misiunii noastre Act for Food și în scopul tranziției alimentare pentru toți,” a declarat Alina Horgea, Director Mărci Proprii și Tranziție Alimentară, Carrefour România.

Votul clienților Carrefour

În perioada 20 noiembrie – 3 decembrie 2023, clienții Carrefour au fost invitați să voteze, prin intermediul unei platforme dedicate, produsele pe care le consideră cele mai emblematice pentru „Tranziția Alimentară pentru toți”. În timpul acestei prime etape de votare, competiția a înregistrat 210 produse înscrise și peste 250.000 de voturi. Un juriu extern, format din experți internaționali*, s-a reunit pe data de 19 martie la Paris, pentru a selecta furnizorii câștigători ai premiilor.

Produsele participante, înscrise în urma apelului de proiecte lansat de Carrefour în rândul furnizorilor săi parteneri, au fost selectate în baza angajamentului lor față de cele șase teme cheie ale tranziției alimentare: sănătate și nutriție îmbunătățită, ambalare responsabilă, agricultură sustenabilă și ecologică, comunicare responsabilă, produse durabile certificate, diversitate și incluziune.

Prin intermediul acestui concurs desfășurat la nivel internațional, Carrefour a mobilizat peste 150 de parteneri, în cadrul misiunii sale de a fi lider în tranziția alimentară pentru toți. Acest angajament, care se află în centrul strategiei Grupului, se bazează pe o ambiție colectivă, pe termen lung, de a oferi o gamă de produse mai sănătoase și mai durabile, de a proteja clima, atingând neutralitatea în materie de carbon până în 2050, de a proteja biodiversitatea, prin combaterea defrișărilor și de a reduce deșeurile, prin reciclarea ambalajelor.

Carrefour

Carrefour România le oferă clienților săi un univers de posibilități de a face cumpărături. Singurul retailer omnichannel din România, Carrefour le oferă clienților experiențe de cumpărături cu ajutorul aplicației mobile și a caselor de marcat Self Service, în magazine, prin serviciile de online shopping cu livrare acasă, prin BRINGO și Glovo sau cu opțiunea Click & Collect de pe www.carrefour.ro sau www.cora.ro.

Odată cu achiziția operațiunilor Romania Hypermarche SA, Carrefour ajunge la aproximativ 450 de magazine, în 113 orașe din țară și ajunge în top trei jucători de pe piața de retail din România, fiind un angajator de top certificat (2023, 2024) pentru peste 17.000 de angajați.

În 2022, Carrefour România a fost un important contributor la susținerea economiei, cu peste 681 milioane de lei în taxe aduse la bugetul de stat. Furnizorii Carrefour de anul trecut au provenit în proporție de peste 93% din România, iar acum retailerul continuă să își extindă în permanență rețeaua de producători locali și ultra-locali, care însumează peste 1300 de parteneriate, pentru furnizarea de produse proaspete.

Carrefour România operează în România prin cinci entități juridice: Carrefour S.A., Artima S.A., Columbus Operational SRL, Supeco Investment SRL și, din noiembrie 2023, Romania Hypermarche S.A.


Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG#eCommerce#FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,

Abonează-te gratuit la newsletter

Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de echipamente, tehnologii și servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail

Înregistrare

Depositphotos

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *