Carrefour introduce, pentru prima dată în piața de retail din România, un program care transformă orice tranzacție într-o faptă bună: Act For Good

Carrefour România a lansat de curând Act For Good, un program de loialitate care transformă cumpărăturile într-o experiență personalizată cu impact social. Prin fiecare sesiune de shopping, realizată în toate formatele de magazine Carrefour – hipermarket, Carrefour Market, Express, dar și online, pe Carrefour.ro și BRINGO, utilizatorii primesc puncte Act For Good, cu ajutorul cărora pot face fapte bune, dar pot și beneficia de reduceri, vouchere și experiențe. Totul integrat în aplicația Carrefour, un hub unic pe piața locală de retail care, de acum încolo, conectează într-un singur loc cumpărăturile, responsabilitatea socială, susținerea comunității și experiențele personale.  

Despre Act For Good, un program gândit și executat exclusiv la nivel local, “având la bază ideile și feedback-ul clienților, de la care învățăm constant, atât despre modul în care aleg să cumpere, cât și despre cum înțeleg să contribuie la binele societății”, am stat de vorbă cu Bogdan Lupu – Head of Loyalty & Mobile Carrefour România (foto), care ne-a răspuns la câteva întrebări:

Ce reprezintă programul de loialitate Act For Good?

Act For FoodAct For Good este platforma Carrefour care unește și recompensează toți consumatorii care prețuiesc stilul de viață sănătos, trăit cu respect față de natură și comunitate.

Act For Good transformă orice tranzacție într-o faptă bună care #SePune pentru binele mai mare. Prin fiecare sesiune de shopping, utilizatorii primesc puncte Act For Good, prin care pot face fapte bune, dar pot și beneficia de reduceri…

Pentru a citi în continuare articolul, trebuie să fiți abonat la Secțiunea Premium.


Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG#eCommerce#FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,

Abonează-te la newsletterul zilnic gratuit.

Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail

Înregistrare

2performant.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *