Carrefour introduce, pentru prima dată în piața de retail din România, un program care transformă orice tranzacție într-o faptă bună: Act For Good

Carrefour România a lansat de curând Act For Good, un program de loialitate care transformă cumpărăturile într-o experiență personalizată cu impact social. Prin fiecare sesiune de shopping, realizată în toate formatele de magazine Carrefour – hipermarket, Carrefour Market, Express, dar și online, pe Carrefour.ro și BRINGO, utilizatorii primesc puncte Act For Good, cu ajutorul cărora pot face fapte bune, dar pot și beneficia de reduceri, vouchere și experiențe. Totul integrat în aplicația Carrefour, un hub unic pe piața locală de retail care, de acum încolo, conectează într-un singur loc cumpărăturile, responsabilitatea socială, susținerea comunității și experiențele personale.  

Despre Act For Good, un program gândit și executat exclusiv la nivel local, „având la bază ideile și feedback-ul clienților, de la care învățăm constant, atât despre modul în care aleg să cumpere, cât și despre cum înțeleg să contribuie la binele societății”, am stat de vorbă cu Bogdan Lupu – Head of Loyalty & Mobile Carrefour România (foto), care ne-a răspuns la câteva întrebări:

Ce reprezintă programul de loialitate Act For Good?

Act For FoodAct For Good este platforma Carrefour care unește și recompensează toți consumatorii care prețuiesc stilul de viață sănătos, trăit cu respect față de natură și comunitate.

Act For Good transformă orice tranzacție într-o faptă bună care #SePune pentru binele mai mare. Prin fiecare sesiune de shopping, utilizatorii primesc puncte Act For Good, prin care pot face fapte bune, dar pot și beneficia de reduceri…

Totul integrat în aplicația Carrefour, care oferă o experiență digitală facilă, completă, unde clienții economisesc timp, au acces la produse sănătoase și cu valoare mare, unde să donezi pentru o cauză socială este simplu, rapid și se vede, unde ofertele speciale se schimbă săptămânal și sunt dintre cele mai diverse. Pe scurt, e locul în care clientul Carrefour, prin intermediul telefonului mobil, parcurge o experiență unică de cumpărare.

Care sunt elementele diferențiatoare față de alte programe de loialitate?

Act For Good e mai mult decât un program de loialitate, Act For Good reprezintă un stil de viață, prin crearea unui climat în care „a face bine” devine adevărata monedă de schimb. Astfel, în platforma Act For Good, fiecare acțiune individuală făcută în favoarea binelui contribuie la un efort comun pentru binele mai mare al comunității.

În construcția Act For Good am pornit de la client și de la nevoile lui, pentru că este felul în care noi înțelegem să construim o relație solidă. Am mers dincolo de ideea de a oferi discounturi și reduceri, un lucru pe care-l făceam și înainte, la a oferi o gamă de servicii ușor accesibile prin Aplicația Carrefour.

Astfel, codul Act for Good poate fi scanat oricând, nu obligatoriu înainte de scanarea produselor la casă. Este o particularitate implementată tocmai pentru că am aflat de la clienți că uneori uitau să scaneze codul din prima, așa că i-am ascultat și acum e mai ușor pentru ei.

Utilizatorii își pot scana singuri produsele prin Scan & Pay

Mai mult, orice utilizator are posibilitatea de a-și scana singur produsele prin Scan & Pay și de a le plăti ușor la casele Self Check Out. Acest gest simplu de a scana în timp ce pui în coș, economisește peste 25 de minute la un coș de 500 de RON, cu 40 de articole. În plus, ai control pe suma din coșul tău virtual, în timp real. Procesul se închide la orice casă, atunci când aplicația îți generează un cod în baza căruia poți plăti toate cumpărăturile din coș. Dacă ai codul AFG activat pe cont, acesta se va aplica automat.

Apoi, îți poți face singur factura, doar cu bonul de casă, dacă ai nevoie.

Poți cumpăra produse nealimentare online, cu transport gratuit la cumpărăturile de peste 150 de RON. Și, nu în ultimul rând, poți consulta stocul produselor nonfood în magazine, înainte de a pleca de acasă și, astfel, economisești și mai mult timp.

Platforma Act For Good, o premieră pentru piața de retail din România

Platforma Act for Good este o premieră în România, prin care aducem un plus de valoare procesului de cumpărături de zi cu zi, perpetuăm comportamente pozitive în societate, asociindu-le cu gestul simplu de a cumpăra. Cu fiecare achizitie pe care o faci cu Act For Good prin Carrefour App, primești puncte care deblochează oferte unice, îți dau acces la experiențe și facilitează donații către cauze în care crezi.

Acest program funcționează în aceeași maniera, cu același cont și aceleași beneficii în toate formatele Carrefour: hipermarket, Carrefour Market, convenience (Express), Carrefour.ro și BRINGO. Concret, se adresează clientului Carrefour, indiferent de formatul din care cumpără.

În același timp, pe lângă ușurința de folosire, programul se integrează perfect și cu funcția de Scan & Pay din aplicația Carrefour. Cu același cont poți face singur cumpărăturile din magazin, scana produsele unul câte unul, iar la final, când scanezi codul de plată la casă, beneficiile programului se vor aplica automat, ceea ce înseamnă ca nu mai e nevoie să îți scanezi și codul AFG.

Un program gândit și executat exclusiv la nivel local

Programul Act For Good a fost gândit și executat exclusiv la nivel local, de către echipele Carrefour alături de agențiile locale de software development, UX, design și branding. Și, evident, am implicat și clienții Carrefour care ne-au oferit feedback extrem de valoros pe tot parcursul procesului de construcție și care au realizat multiple teste de usability.

Deși a fost un efort local de implementare, în conceperea acestui program de loializare ne-am inspirat inclusiv de la colegii noștri din Spania și Belgia. Astfel că, având aceste repere de calitate, dar privind și la nevoile și particularitățile consumatorului român și implicându-l direct în creionarea platformei, am generat un program care deja se bucură de apreciere în piață.

Produsele “made in RO”, produsele cu valoare mare sau produsele BIO sunt câteva dintre elementele pe care clienții și le-au dorit în program. Iar la toate acestea, noi am atașat componenta de responsabilitate, cea care face Act For Good cu adevărat unic în România.

Cum poți acționa pentru binele comunității prin Act For Good?

Binele în numele comunității se manifestă prin susținerea producătorilor locali, donații și o mai mare grijă față de natură și mediul în care trăim.

Cu fiecare gest de a cumpăra produsele crescute de un fermier român, fie că vorbim de culturi convenționale sau de unele bio, clienții contribuie direct la bunăstarea acestor mici afaceri locale și implicit la dezvoltarea agriculturii românești. Și pentru aceste gesturi, clientul este răsplătit cu puncte pe cale le poate folosi sau converti așa cum își dorește.

Spre exemplu, pentru a susține una sau mai multe dintre cauzele listate în aplicație. Mai mult, ne dorim ca, în timp, să-l facem parte din procesul de creștere a numărului de ONG-uri beneficiare în platformă.

Cum sunt semnalate în aplicație produsele provenite de la producătorii locali?

În aplicația Act for Good produsele de la producătorii locali sunt semnalate cu steagul României și pot fi găsite în zona „Promoții cu puncte”, „Reduceri zilnice” si “Vouchere și game exclusive”. Iar în magazin, produsele sunt semnalizate la raft cu etichete speciale.

Ca o concluzie la discuția noastră, pot spune că Act For Good are la bază ideile și feedback-ul clienților, de la care am învățat mai mult decât cum cumpără, ci și cum simt să facă bine. Acest knowledge face ca azi, Carrefour să propună, pentru prima dată în piața de retail din România, un program care transformă orice tranzacție într-o faptă bună care #SePune pentru binele mai mare.

În Act For Good fiecare efort individual, se centralizează, oricât de mic ar părea, pentru binele utilizatorului, dar și al comunității. Mai departe, schimbarea stă în fiecare dintre noi și în modul în care ne raportăm la activitățile zilnice pentru a le da mai mult sens în economia unui stil de viață sustenabil și echilibrat.

Beneficii Act For Good

Prin Act for Good, clienții vor beneficia de reduceri, oferte și experiențe personalizate, iar în plus susțin producătorii locali și un stil de viață sustenabil:

  • EXTRA reduceri și puncte de loialitate la ofertele săptămânale disponibile în aplicație și semnalizate la raft
  • Fiecare zi vine cu reduceri speciale, între 20% și 50% la gamele și produsele selectate zilnic
  • Produse Premium exclusive pentru membrii programului
  • „Deblocarea” de vouchere speciale pentru reduceri exclusive Act For Good
  • Punctele acumulate pot fi utilizate pentru a participa la experiențele dedicate din aplicație (evenimente, activități, degustări)
  • Fapte bune, constând în donarea punctelor acumulate către un ONG
  • Binele în numele comunității se va manifesta prin susținerea producătorilor locali, donații și o mai mare grijă față de natură și mediul în care trăim
  • Reduceri pentru produsele bio, eco, sănătoase, ce contribuie la binele celor din jur și a mediului;
  • Donarea punctelor Act For Good pentru susținerea unei cauze sociale listate în aplicație.

Cum funcționează

Odată descărcată aplicația Carrefour, disponibilă gratuit în App Store și Google Play, la crearea unui cont Act For Good, ți se va genera un cod special direct în app, pe care îl poți activa la casa de marcat din orice magazin Carrefour. Fiecare achiziție realizată pe baza codului Act For Good este răsplătită cu 1 punct pentru fiecare 20 de lei cheltuiți (excepție făcând băuturile alcoolice și tutunul), în plus ai extra puncte la produsele special semnalizate, iar punctele se cumulează exclusiv în contul individual prin scanarea codului Act For Good.

Act For Good

Carrefour

Carrefour România oferă clienților săi un univers de posibilități de a face cumpărături în siguranță: direct în cele peste 360 de magazine din țară, unde, cu aplicația Carrefour și casele de marcat Self Service, sesiunea de shopping devine rapidă și ușoară sau prin serviciile de online shopping cu livrare acasă sau Click & Collect: www.carrefour.ro și platforma BRINGO, disponibilă gratuit în Google Play și App Store și cu o rețea prezentă în 38 de localități.


Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG#eCommerce#FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,

Abonează-te gratuit la newsletter

Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de echipamente, tehnologii și servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail

Înregistrare

Depositphotos

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *