Carrefour România a făcut un rebranding al magazinului online

Carrefour România a făcut un rebranding al magazinului online, vechiul site www.carrefour-online.ro transformându-se în www.carrefour.ro/supermarket/, noul Supermarket Online, în acest moment existând o singură platformă atât pentru site-ul oficial, cât și pentru magazinul online.

Carrefour

Noul supermarket online livrează clienților din București și zonele limitrofe, în intervale orare de două ore, produse de uz zilnic: alimente, băuturi, detergenți, cosmetice sau produse de îngrijit bebelușii. Magazinul se adresează clienților care doresc să economisească timp și energie prin utilizarea serviciului de livrare la domiciliu.

La prima comandă plasată pe site, clienții primesc un voucher de livrare gratuită pe care îl pot folosi la una dintre următoarele comenzi.

Retailerul a lansat magazinul online din România pe 15 aprilie 2013, având la debut peste 7.000 de produse disponibile, iar în prezent, oferta din magazinele offline fiind disponibil în întregime si în magazinul online.

Platforma Carrefour Marketplace

Cu această ocazie, Carrefour introduce și o platformă de tip Marketplace, prima platformă de acest tip al unui retailer alimentar din România, ce se numește „Carrefour și Partenerii„, unde sunt disponibile, deocamdată, peste 140.000 de produse din diferite categorii.

Carrefour

În România, grupul oferă clienților săi multiple posibilități de a face cumpărături, atât în cele 318 magazine din țară,  hipermarketuri și supermarketuri, cât și prin magazinul de comerț online, www.carrefour.ro.

Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,828 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Retail » Carrefour România a făcut un rebranding al magazinului online
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: