Carrefour România a înregistrat o creștere de 9% în termeni comparabili în anul 2022

Carrefour România a anunțat rezultatele financiare pentru anul 2022. La nivel de Grup, România și-a menținut dinamica pozitivă în 2022 față de 2021, cu o creștere de +9% în termeni comparabili (LFL), înregistrând a doua cea mai mare creștere a cifrei de afaceri la nivel european.

carrefour

Retailerul a demonstrat în 2022 forța modelului său, realizând o performanță remarcabilă, într-un mediu inflațional fără precedent. În conformitate cu strategia globală și cu viziunea sa omnicanal, retailerul încheie anul financiar cu 402 magazine în toate formatele la sfârșitul lunii decembrie 2022 – hipermarket, market, express și discount, precum și o prezență online cu livrare pentru întregul portofoliu de produse.

Astfel, în 2022, retailerul și-a continuat expansiunea și a deschis 46 de magazine, dintre care patru magazine Supeco (discounter), trei Market, 29 Express și 10 magazine în regim de franciză; alături de o extindere a amprentei digitale prin intermediul partenerilor, Bringo și Glovo România.

Privind rezultatele financiare pentru anul 2022, cifrele înregistrate continuă trendul ascendent al afacerii atât la nivel de Grup, cât și la nivel local.

Retailerul operează în România prin patru entități juridice, și anume:

  1. Carrefour Romania SA – Carrefour Hypermarket
  2. Artima SA – Carrefour Market și Express
  3. Columbus Operational – Carrefour Market și Express
  4. Supeco Investment SRL – Supeco

Rezultatele financiare ale retailerului în 2022, cât și cifrele consolidate pentru retailer în România:

Carrefour România

Retailerul oferă clienților săi un univers de posibilități de a face cumpărături în siguranță: direct în cele peste 400 de magazine din țară, unde, cu aplicația mobilă și casele de marcat Self Service, sesiunea de shopping devine rapidă și ușoară sau prin serviciile de online shopping cu livrare acasă sau Click &Collect: www.carrefour.ro și platformele BRINGO și Glovo, disponibile gratuit în Google Play și App Store.

Retailerul susține comunitățile în care activează prin programe și inițiative naționale pe termen lung, cu impact pozitiv în societate: Cooperativa Agricolă Vărăști, prima de acest gen fondată de retailer în România, Deschidem Vinul Românesc și Creștem România BIO, în cadrul căreia a introdus în premieră în România, eticheta “în conversie la bio”. Totodată, a lansat programul Act For Good, care transformă cumpărăturile într-o experiență personalizată cu impact social: prin fiecare sesiune de shopping și nu numai, utilizatorii primesc puncte Act For Good, prin care pot face fapte bune, dar pot și beneficia de reduceri și oferte personalizate.

Retailerul operează în România prin patru entități juridice: Carrefour S.A., Artima S.A., Columbus Operațional SRL și Supeco Investment SRL.


Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG#eCommerce#FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,

Abonează-te gratuit la newsletter

Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de echipamente, tehnologii și servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail

Înregistrare

Depositphotos

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *