Carrefour România lansează Filiera Calității – Carne Angus, cea de-a cincea lansată de Grupul Carrefour, alături de morcovi, cartofi, somon și carne de mânzat, prin care este asigurat controlul calității produselor oferite, prin monitorizarea și verificarea continuă a standardelor de calitate setate, de către o echipă de experți.
Mai mult, carnea Angus se înscrie în categoria produselor premium, apreciate la nivel internațional de către chefi renumiți datorită gustului și savoarei intense, fiind catalogată drept cea mai bună carne de vită din lume. Produsele vor fi disponibile în întreaga rețea de magazine Carrefour din România, următorul pas fiind ca acestea să devină disponibile și pe platformele BRINGO și carrefour.ro.
Carnea Angus, comercializată sub umbrela Filiera Calității, provine de la o fermă din județul Sibu, unde este crescută rasa de taurine Aberdeen Angus, bovine structurate armonios și echilibrate, de origine scoțiană.
Această rasă este renumită pentru gustul deosebit și savoarea intensă (datorate micro-straturilor de grăsime care inundă fibra musculoasă a bovinelor), care o plasează în categoria articolelor premium din gastronomia mondială și se adresează, în principal, cumpărătorului care se informează despre alimentele achiziționate, dorește să consume un produs gustos, dar mai ales de calitate, un produs sănătos, obținut local, care poate sta la baza meniului întregii familii și se pretează și pentru diverse ocazii speciale.
Pe de altă parte, carnea de vită Angus poate fi alegerea perfectă și pentru persoanele care preferă preparate tradiționale sau rețete de zi cu zi și se bucură de o carne de calitate care poate fi gătită ușor.
Pe lângă calitatea superioară a gustului, această rasă se remarcă prin modalitatea sustenabilă de creștere, pășunile puse la dispoziția bovinelor fiind cultivate după criterii ecologice, care urmează normele europene pentru agricultură, ceea ce asigură savoarea cărnii. De asemenea, bovinele sunt crescute fără utilizarea de antibiotice, hormoni sau steroizi.
Filiera Calității Carrefour
În plus, pentru a putea oferi clienților garanția calității, toate articolele reunite sub Filiera Calității Carrefour sunt atent monitorizate și verificate de către o echipă de experți pentru a îndeplini standardele de calitate setate, asigurând astfel trasabilitatea produselor, de la producător și până când acestea ajung pe rafturile magazinelor.
Clienții vor regăsi aceeași aromă în toate cele zece tipuri de articole: antricot, vrăbioară, pulpă, cubulețe, piept, rasol, șnițel, mușchiuleț, carne tocată și burger, care vor fi disponibile în magazinele Carrefour și pe canalele online.
„Acest proiect se încadrează natural în strategia Carrefour, aceea de a promova producătorii locali și produsele românești, lucru întărit și de ponderea substanțială pe care acestea o dețin în gama de produse din carne oferite consumatorilor noștri. Astfel, magazinele Carrefour comercializează 100% carne de pasăre și 90% carne de vită de la ferme din România, iar lansarea celei de-a cincea Filiere a Calității pentru carnea de vită Angus consolidează angajamentul Carrefour de a oferi clienților produse proaspete, românești, cu garanția calității acestora, prin monitorizarea și verificarea standardelor agreate cu partenerii noștri”, a declarat Florin Căpățână, Director Dezvoltare Durabilă și Relații Instituționale, Carrefour România.
Filiera Calității Carrefour aduce beneficii nu doar clienților, ci și micilor producători locali, oferindu-le acestora o serie de avantaje: eliminarea problemelor de desfacere, previzionarea clară a vânzărilor, siguranța prețurilor negociate, stabilitatea parteneriatului și susținerea logistică.
„Dorința noastră principală este să contribuim la crearea unei culturi gastronomice în ceea ce privește carnea de vită în România și să facilităm accesul consumatorilor la aceste produse locale, 100% naturale, obținute printr-un proces pe deplin controlat și cu trasabilitate completă. Ne adresăm consumatorilor, pe care vrem să îi învățăm să prețuiască preparatele de calitate superioară, să evalueze corect calitățile nutritive ale produselor consumate, să se informeze asupra provenienței alimentelor, a modului corect de combinare a ingredientelor și, în principal, să investească în obiceiuri de calitate”, a declarat Andrei Halmagy, Quality Manager Karpatean Meat Romania.
Carrefour
În România, grupul Carrefour oferă clienților săi multiple posibilități de a face cumpărături, atât în cele 331 magazine din țară, cât și prin portalul unic www.carrefour.ro, de unde clienţii din Bucureşti pot achiziţiona produse alimentare din secţiunea „Supermarket Online”, dar şi produse nealimentare din secţiunea Carrefour&Partenerii, cu livrare oriunde în ţară sau cu ridicare de la punctele „Click&Collect” din hipermarketurile Carrefour.
Carrefour susține comunitățile în care activează prin programe relevante, astfel că, în 2017, retailerul a lansat, în premieră în România, Cooperativa Agricolă Carrefour Vărăști, prima de acest gen fondată alături de un retailer. Proiectul aduce mai aproape de clienții Carrefour producătorii agricoli români cu produse de calitate și le oferă acestora oportunitatea de a accesa o piață de desfacere sustenabilă.
În aprilie 2018, Carrefour România a lansat Filiera Calității Carne de Mânzat, continuându-și astfel misiunea și angajamentul de a le oferi clienților produse românești de calitate, proaspete și gustoase, cu gust autentic, la un preț competitiv, prin dezvoltarea de parteneriate durabile cu micii producători locali. Filiera Calității Carne de Mânzat se alătură celorlalte 3 lansate de Carrefour în România, începând cu 2008, pentru morcov, cartofi si somon, asigurând controlul calității produselor oferite, prin monitorizarea și verificarea continuă a standardelor de calitate setate împreună cu partenerii de către o echipă de experți.
Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.
În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.
Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.