Carrefour România inaugurează la Constanța două hipermarketuri rebranduite și remodelate, ca urmare a achiziției rețelei de magazine Cora

Carrefour România inaugurează oficial două hipermaketuri Carrefour în Constanța: un magazin este amplasat în centrul comercial City Park (Bulevardul Alexandru Lăpușneanu 116C), iar cel de-al doilea magazin se află în cartierul Brătianu (str. Cumpenei 2). Ca urmare a integrării magazinelor Cora de format mare în universul Carrefour, rețeaua de hipermarketuri a retailerului ajunge la 57 de magazine deschise la nivel național, trei dintre acestea fiind localizate în municipiul Constanța. Hipermarketul reprezintă primul format cu care Carrefour s-a lansat pe piața din România, în 2001, și joacă un rol semnificativ, oferind cea mai variată gamă de produse, adresându-se tuturor categoriilor de clienți. Extinderea rețelei face parte din strategia omnichannel a companiei.

Carrefour

Situat în incinta centrului comercial City Park, Bulevardul Alexandru Lăpușneanu 116C, Carrefour City Park este deschis de luni până duminică, între orele 07:00 – 23.00. Acesta dispune de o suprafață de vânzare de peste 5.000 mp și susține dezvoltarea comunității locale, prin cele 146 de locuri de muncă.

Magazinul Carrefour Brătianu este amplasat în incinta centrului comercial Supernova, str. Cumpenei 2, și are un program de funcționare de luni până duminică, între orele 07:00 – 23.00. Hipermarketul dispune de o suprafața de vânzare de aproximativ 6.000 mp și este pus în mișcare de o echipă formată din 163 de persoane.

„Ne reafirmăm angajamentul de a oferi românilor cel mai bun portofoliu de produse și servicii, completând rețeaua noastră de hipermarketuri prin inaugurarea a două magazine Cora sub brandul Carrefour în Constanța, un oraș strategic pentru această zonă a țării. Carrefour România își propune să fie un partener de încredere pentru comunitatea locală, oferindu-le constănțenilor mai mult decât o experiență optimă la cumpărături.

Clienții noștri vor găsi în incinta noilor magazine o selecție generoasă, de peste 43.000 de produse, printre care și bine cunoscute produse dobrogene, de la furnizori locali, dar și o mulțime de delicatese internaționale”, a declarat Crinu Aldea, Integration Project Director, Carrefour România.

Sortimentație Carrefour

Noile magazine deschid poftele Constanței cu produse proaspete, de la producătorii locali, și cu cele mai reprezentative produse din portofoliul retailerului:

●        Legume si fructe de sezon de la Cooperativele Agricole din Vărăști, Brezoaele și Fierbinți sub eticheta Grădina Noastră, precum și de la producători locali, precum „Ferma Kotys” (legume de sezon) sau „Malina Fresh” (legume, verdeață);

●        Lactate fabricate din ingrediente naturale de către producători locali și regionali „Elda Mec” cu brandul Elda;

●        Mezeluri pregătite după rețete tradiționale de către producătorul regional „Carniprod”;

●        Produse de brutărie, realizate în laboratoarele proprii de către specialiștii Carrefour;

●        Dulce și produse de cofetărie, inclusiv tradiționale, de la cofetăria „Crizantema”;

●        O sortimentație bogată de produse BIO, pentru o alimentație echilibrată.

Mai mult, clienții au acces la o gamă extinsă de vinuri românești din programul Deschidem Vinul Românesc, creat de Carrefour pentru a sprijini producătorii români din toate regiunile viticole ale țării. Vinuri precum „Caii de la Letea Geneza Aligo” și „Mysterium Sauvignon Blanc” pot fi descoperite de iubitorii de gusturi locale în categoria Vin din Regiunea Ta. Alături de ele, sunt disponibile vinuri încredințate doar rafturilor Carrefour prin selecția Exclusiv (cum ar fi „Tectonic” sau Domenii Cotnari ediție limitată, „Fetească Neagră Rose” și „Grasă de Cotnari”), precum și vinuri gastronomice apreciate de specialiști și căutate de cunoscători, din gama Premium.

În plus, magazinele includ în ofertă și produse marcă proprie Carrefour: game accesibile (Simpl), medii (Carrefour Classic sau Essential), cât și premium (Drag de România, Filiera Calității Carrefour, Carrefour Bio, Carrefour Selection). Pentru o experiență completă la cumpărături, clienții pot găsi la rafturile Carrefour și produse de brand (inter)național și mărci dezvoltate în parteneriat cu 260 de producători români.

Produse din fosta ofertă Cora

Dincolo de produsele din universul Carrefour, oferta magazinelor cuprinde și produse din fosta ofertă Cora, apreciate de clienți pentru calitatea lor deosebită. Pentru Carrefour Brătianu un exemplu ar fi carmangeria tradițională, de unde clienții pot achiziționa produse din carne de porc și vită, proaspăt tranșate, carcase cu origine România. Totodată, clienții au la dispoziție o varietate de produse locale, preparate sau afumate. În ambele hipermarketuri Carrefour inaugurate astăzi în Constanța, va fi disponibilă în continuare sortimentația de brutărie și cofetărie tradițională, produsele fiind preparate de profesioniștii Carrefour.

În ceea ce privește produsele non-alimentare, în ofertă se regăsesc articole din universul de cooking (electrocasnice, veselă), produse de igienă sau pentru casă ori grădină, produse cosmetice, dar și jucării, cărți sau rechizite.

Pe lângă serviciile consacrate disponibile în hipermarketurile Carrefour (PayPoint, plată facturi sau viniete), clienții pot beneficia și de opțiuni precum cardul de cumpărături BT Direct, divizia consumer finance a Băncii Transilvania, prin care beneficiază de 5% cashback din valoarea tuturor cumpărăturilor realizate prin plata integrală în magazin și online, pe Carrefour.ro. La Carrefour Brătianu este disponibil și automatul de vânzări asigurări KIWI.

O experiență omnichannel la cumpărături

În linie cu viziunea sa omnichannel, Carrefour își continuă misiunea de a deveni alegerea numărul unu a clienților, prin dezvoltarea rețelei naționale de magazine în toate formatele: Hiper, pentru experiența completă din cadrul sesiunilor de cumpărături săptămânale, Express, pentru rapiditate și caracterul personal al unui magazin de proximitate, Market, aflat la intersecția dintre primele două formate, cu accent pe prospețime, rapiditate și proximitate, și Supeco, formatul de discount.

Universul Act for Good Carrefour – disponibil în noul magazin fizic sau direct în buzunarul clienților, prin intermediul aplicației mobile

Ca parte din procesul de remodelare, Carrefour extinde beneficiile din programul Act for Good și la nivelul noilor magazine din Constanța. Disponibil în aplicația Carrefour, clienții pot acumula puncte de loialitate ce pot fi utilizate ca monedă de schimb pentru a beneficia de discounturi, experiențe diverse și ocazia de a susține comunitatea prin fapte bune.

Mai mult, din 11 iulie, clienții vor putea accesa produsele din magazinul fizic nu numai prin intermediul aplicației și al site-ului carrefour.ro, ci și al platformelor partenere BRINGO, Glovo și Tazz. BRINGO, prima platformă românească de personal shopping care efectuează livrări de la 90 de minute, la 30 sau chiar, în timp record, în 15 minute, oferă un univers cu multiple opțiuni, din care clienții pot alege cum preferă să intre în posesia cumpărăturilor, cu livrare direct acasă.

Totodată, din secțiunea Hipermarket a aplicației Glovo, clienții pot selecta produsele dorite din magazinele Carrefour Constanța, iar Glovo le va livra la adresa indicată în mai puțin de 60 de minute. Mai mult, din secțiunea Supermarket a aplicației Tazz, clienții pot selecta produsele dorite de la hipermarket, iar Tazz le va livra la adresa indicată în mai puțin de 60 de minute.

Grijă pentru mediu și comunitate

Carrefour aduce mai aproape de constănțeni întreaga infrastructură de reciclare a ambalajelor de tip PET, aluminiu și sticlă din cadrul Sistemului de Garanție-Returnare, cel mai mare program de colectare selectivă din țară. Sistemul se traduce printr-un mecanism de recompensare a binelui făcut din respect pentru mediul înconjurător. La fiecare băutură cu logo-ul „Ambalaj cu Garanție” cumpărată, clienții vor plăti o garanție de 0,50 RON pe care o vor putea recupera ulterior fizic, la casele de marcat, sau digital, prin scanarea cu ajutorul aplicației Carrefour a tichetelor de reciclare eliberate de echipamentele de colectare.

Mai mult, ca sistem permanent, clienții care aduc în noul magazin recipiente cu ulei folosit, beneficiază de recompense, conform unui mecanism foarte simplu: pentru fiecare 4 litri de ulei folosit, Carrefour oferă la schimb clienților câte 1 litru de ulei proaspăt.

Carrefour

Carrefour România le oferă clienților săi un univers de posibilități de a face cumpărături. Singurul retailer omnichannel din România, Carrefour le oferă clienților experiențe de cumpărături cu ajutorul aplicației mobile și a caselor de marcat Self Service, în magazine, prin serviciile de online shopping cu livrare acasă, prin BRINGO și Glovo sau cu opțiunea Click & Collect de pe www.carrefour.ro.

Odată cu achiziția operațiunilor Romania Hypermarche SA, Carrefour ajunge la aproximativ 450 de magazine, în 113 orașe din țară și ajunge în top trei jucători de pe piața de retail din România, fiind un angajator de top certificat (2023, 2024) pentru peste 17.000 de angajați.

Carrefour România operează în România prin cinci entități juridice: Carrefour S.A., Artima S.A., Columbus Operational SRL, Supeco Investment SRL și, din noiembrie 2023, Romania Hypermarche S.A


Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG#eCommerce#FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,

Abonează-te gratuit la newsletter

Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de echipamente, tehnologii și servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail

Înregistrare

Depositphotos

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *