Carrefour anunță numirea lui Jean RICHARD DE LATOUR în funcția de CEO al Carrefour România, începând cu 1 august 2018. Anterior acestei poziții, Jean RICHARD DE LATOUR a fost Director Operațional Hipermarket Bassin Grand Nord în Franța. El l-a înlocuit în funcție pe Jean Baptiste Dernoncourt, care a ales să părăsească grupul francez de retail.
Jean RICHARD DE LATOUR și-a început cariera în cadrul Grupului Carrefour în 2013, ca Director Studii, Inovație și Afaceri Publice, urmând ca în 2014 să fie numit Director de Cabinet al Președintelui Director General al Grupului Carrefour, poziție pe care a ocupat-o timp de doi ani. Anterior, a lucrat timp de 5 ani în cadrul Ministerului de Economie şi Finanţe din Franţa.
În 2016, și-a extins expertiza și s-a alăturat zonei operaționale, coordonând rețeaua de hipermarketuri din Paris. Un an mai târziu a fost numit Director Operațional Hipermarket Bassin Grand Nord, Franța, o regiune care reuneşte 53 de hipermarketuri.
Absolvent al Școlii Naționale de Administrație și titular al unui Master în Afaceri Publice al Sciences Po, Jean RICHARD DE LATOUR se definește ca un om de echipă, încurajând colaborarea și fiind foarte preocupat de promovarea și dezvoltarea oamenilor.
Jean RICHARD DE LATOUR: „Am primit cu bucurie acest mandat în România. Este o onoare și o provocare pentru mine să conduc operațiunile Carrefour în România, una dintre cele mai importante țări din Grupul Carrefour. Aștept cu nerăbdare această nouă etapă profesională pentru a continua dezvoltarea companiei. Știu cât de implicată și profesionistă este întreaga echipă din România și sunt convins că, în următoarea perioadă, vom reuși să identificăm și să implementăm noi oportunități de creștere.”
Jean RICHARD DE LATOUR va lucra cu o echipă formată din 6 membri ai board-ului executiv şi care vor coordona următoarele arii:
· Cătălin Samara: Marketing, Digitalizare, E-commerce şi IT, Servicii client şi Procese omnichannel;
· Luminița Iacob: Achiziţii şi Supply Chain;
· Anca Damour: Corporate Affairs, Real Estate, Legal, CSR şi Comunicare externă;
· Tareck Ouaibi: Operaţional;
· Jean-Paul Denis: Financiar;
· Ana Krasovschi: Resurse Umane;
Carrefour România
În România, grupul Carrefour oferă clienților săi multiple posibilități de a face cumpărături, atât în cele 320 magazine din țară, cât și prin portalul unic www.carrefour.ro, de unde clienţii din Bucureşti pot achiziţiona produse alimentare din secţiunea „Supermarket Online”, dar şi produse nealimentare din secţiunea Carrefour&Partenerii, cu livrare oriunde în ţară sau cu ridicare de la punctele „Click&Collect” din hipermarketurile Carrefour.
Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.
În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.
Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.